Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: Fijn dat de echo goed was! Nu kun je echt gaan genieten!
    Al zal de onzekerheid blijven, probeer voor 100% op je lichaam te vertrouwen...heeft mij geholpen in ieder geval...

@Noukje: Een voorzichtige gefeliciteerd! Ik kan niks anders dan hopen voor je dat 3x voor jou ook scheepsrecht is...bij mij heeft het in ieder geval goed uitgepakt;)...mn duimen draaien voor je!!!

@ Hier: Wat gaan de weken snel ineens! Nog ongeveer 5 weken en dan moet het gaan gebeuren!...had vandaag ineens steken onderin met lopen, waarschijnlijk indalingspijn of zoiets...
    Gek idee dat ik de volgende ben die gaat bevallen!:)

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    :) Wat lief!

Ik wacht denk ik nog een weekje voordat ik de gyn ga bellen. Je mag hier met 7 weken komen voor een echo.

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Noukje, een voorzichtige proficiat. Ik ga voor je duimen en kaarsjes branden dat dit een plakkertje mag zijn.
    Als je ergens mee zit, schrijf het hier maar lekker van je af. Wij helpen je er doorheen.

Kijk naar mij, bij mij is het ook 3x scheepsrecht geworden, meid ik hoop het voor je!!!!!!!!

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    #1024 lieni44, 7 aug 2010
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
    ik geef inderdaad ook borstvoeding
    bij mijn zoontje een half jaar gedaan
    was er toen klaar mee en binnen 3 dagen afgebouwd
    kwam gewoon niets meer uit
    kon wel gaan kolven maar voor 3 druppels

ik heb zelf een dubbele omdat ik 2x op mijn werk moet kolven
    ben dan sneller klaar maar deze kun je ook omzetten naar een enkele.

ik ben zondag bevallen dmv keizersnee en woensdag was alles goed op gang gekomen.
    flinke stuwing..

tassie @ fijn om te horen dat alles goed was nu lekker gaan shoppen he!

noukje wat een nuchtere mededeling hahahahaha

GEFELICITEERD!!!!!!

hier alles goed met ons
    ben wel helemaal stuk van de gebroken nachten
    bij elke voeding val ik in slaap
    hahahahahah lang leven het verlof

ik heb foto's in mijn map geplaatst voor degene die mijn vriendje willen zien

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lieni, wat een mooi kereltje hebben jullie. wat een scheetje en nog zo klein aaaaaahhhh! geniet ervan!

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ tassie: bedankt! ik hoop dat hier ook 3x scheepsrecht is.

@ lieni: we zijn eigenlijk ook vrij afwachtend. Onze emoties zijn een beetje afgeplat door mn miskraam en missed abortion van een paar maanden geleden.
    Lekker genieten en van je kraamtijd!

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieni, wat een moppie! Hoop dat je lekker geniet.

Noukje, herkenbaar hoor! Rustig aan, stapje voor stapje nu!

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Net bij de vk geweest, alles was goed en we hebben het hartje weer gehoord. Wat een heerlijk geluid!!!!!!
    Zijn naar aanleiding van de twee echo's 3 dagen vooruit gezet, hahaha zo gaat de tijd nog eens lekker hard!!!!
    Echt zo lief, gezien de onzekerheid die ik heb mag ik om de 4 weken komen ipv 5 daarnaast mocht ik altijd bellen en dan konden we komen om naar het hartje te luisteren. Een beetje verwennen mocht wel in onze situatie zei ze. Zo lief!!!!!!!!!

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tassie: wat fijn dat je vk zo met jullie meeleeft! Kan je een beetje genieten van je zwangerschap?

10. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Lieni: Wat een prachtig kereltje zeg! Echt leuk!

@Tassie: Altijd fijn als de VK een beetje meeleeft, als er wat aan de hand is, is de stap om er naar toe te gaan ook minder groot...maarrr...alles blijft nu gewoon goed gaan!!!;) Probeer er lekker van te genieten!!!

@Noukje: Hoe voel je je ? Veel last van kwaaltjes?

@Hier: Zo voor controle weer naar de VK, k heb de laatste tijd wel wat stress i.v.m. prive omstandigheden, dus ik hoop dat de kleine daar geen last van heeft...ik probeer in ieder geval nog van mn laatste weekjes te genieten, want daar is mn verlof tenslotte voor bedoeld;)

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Noukje: Yeaaaah, voorzichtig gefeliciteerd! Hier ook 3 maal scheepsrecht!!

Nanny, L78 en Tassie: Jullie gaan ook snel!!!! Genieten jullie nu een beetje van de zw?

Pooh82: You are next! Spannend!!

Hier: Pffff, ik heb weer de kriebels naar het zwanger zijn. Al bij de gedachte word ik verliefd. Manlief wil pas volgend jaar weer, maar ik zit nu toch al met 2 kids en ben beperkt in mijn dingen dus dan denk ik.. nu dan ook maar de derde.

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ pooh: ik heb een borrelende buik, wat afscheiding en mn borsten zijn voller en voelen anders aan. Had daarstraks een beetje een misselijke vlaag/ weeïg gevoel. Nouja in elk geval voel ik dat er van alles aan de hand is in mn buik.
    Vervelend zeg van die stress! Lekker rustig aan doen en idd genieten van de laatste weken van je zwangerschap.

@ MamaT: dankjewel :)
    Nu al kriebels voor een 3e?! Dat is snel :D Gaat alles goed met je mannetjes?

13. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @mamaT, aj hoor vol aan het genieten van de zwangerschap, ik voel de baby haast heel de dag. Dus dat stelt me gerust.

@Tassie, ze zijn zo lief bij de verloskundigepraktijk ik hoefde in princiepe pas over 3 weken maar dan zijn we op vakantie toen zei ze dan kom voor de vakntie nog maar even.

@noukje, nou de symptomen zitten er in ieders geval goed in. Ga voor je duimen hoor!

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hier ook lieve vk, mag zo'n beetje om de 3 wkn langskomen :D Ook voor de vakantie en meteen daarna nog even langs om hartje te luisteren, fijn hoor!

Nu ik ons frummeltje meer voel, ben ik ook wat geruster. Nu ver weg proberen te blijven van nare verhalen. Lees in ieder geval niet meer mee op het dec 2010 mama's-topic Nanny. Zit nog wel op de hyves.

Zitten jullie daar ook toevallig? Begin ondertussen wel benieuwd naar jullie koppies te worden :)

Klinkt goed die symptomen Noukje! Lekker veel afleiding proberen te zoeken de komende weken, hoop voor jou dat de tijd lekker snel gaat.

Op 1 september hebben we weer een echo, gaan toch nog een keer voor de pretecho....kan het niet laten.

15. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, nee zit ook niet meer in het dec topic en ook niet bij het nov topic, gaat me te snel en op de hyves heb ik me nooit aangemeld. Wij hebben na de vakantie ook weer een echo in het ziekenhuis een groeiecho. dan 4 weken later weer een echo dan 2 weken later weer naar de gyn. Kijken wanneer ze de ks gaan plannen whaaaaaa dan ben ik alweer 34 weken. Het gaat ook echt hard!! vind het niet erg hoor ;). Ik heb al helemaal zin in het lekker kroelen met de kleine frummel. Bijna iedereen denkt dat het een meisje word en eerlijk gezegd ik ook! hihi drie meiden lijkt me gezellig drie kattenkoppen hahaha. En jongen lijkt me ook heel leuk weer eens wat anders en zo blijven we speculeren hihi. Kan in ieders geval niet wachtten tot het december is.

@ pooh, jeetje je hoeft nog maar 4 weken. Daarna is Aylin denk ik en dan volgens mij IK!!

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    mamat ik ken het gevoel
    mis het zangere gedoe best wel terwijl ik het eindresultaat in mijn armen heb liggen
    dat was het doel toch
    maar hij is zo leuk ik wil er gelijk nog een
    ook het idee dat dit de laatste x was staat me niet aan
    ben niet echt een zwanger typje wordt mega dik en voel me de eerste 3 maanden echt beroerd. maar ik wil nog een keer een normale bevalling die lekker snel gaat
    hahahahah
    nouja eerst deze maar eens tot een jaar brengen en weer eens van de normale nachten genieten...
    want pfff zeg wat zijn die zwaar met bv
    je bent echt altijd de sigaar
    zit nu te typen met kolf
    heb morgen veel visite en ik heb geen zin om me een half uur af te zonderen.
    ik heb nogal jongens dus ga niet voeden waar iedereen bij zit..

jeetje dames als ik jullie banners zie dan gaat iedereen zo snel
    terwijl wij een maand wachten op je ei eindeloos vonden..

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Lieni: Ik mis dat zwanger zijn dus ook heel erg. Jij hebt dus ook 2 kerels?? Ik heb nu een gewone bevalling meegemaakt. De eerste was 51 of 53 minuten persen en uiteindelijk dan toch een keizersnede. Toen heb ik het moment dat de baby eruit kwam niet gezien en dat was best jammer, maar ik was helemaal moe van die uuuuuren lange harde pijnlijke weeen en dan ook nog eens persen.. ik wilde gewoon niet meer en koos voor een algehele narcose. Maar goed, we gaan zeker nog voor een derde. Jullie dus ook??

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    #1038 lieni44, 11 aug 2010
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
    very weird but I see our comments in English
    What have I done

ja ik heb 2 kerels nu... de volgende wordt een meid zegt mijn vent hahahaha
    nou dat zal wel leuk zijn .. dat is het zoals het mij altijd leuk leek toen ik klein was
    wilde altijd oudere broers..

bij de eerste ben ik wel gewoon bevallen maar ingeleid en heb dat als vrij pittig ervaren
    ik wilde nu gewoon zelf de ween opvangen en dan naar het ZH.
    heb nu wel de weeen normaal gekregen maar die waren bizar pijnlijk omdat ik al een weer geen vruchtwater had en Roan al een week op het bekken leunde...

mijn man heeft een eigen zaak en mijn voorwaarde is dat hij niet meer werkt op zaterdag en dan wil ik wel een 2e
    hij zegt dat is goed maar ik wil bewijs want hij zei dat bij deze ook. en bij de 1e ook
    ik ben niet gekke henkie die elke dag van de week achter die gasten ga aanrennen
    zo'n moeder ben ik helaas niet...

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @mamaT, ik had bij de eerste ook algehele narcose. ik heb het daar best moeilijk mee gehad. jij ook?

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat fijn zeg al die meelevende verloskundigen! Super dat ze inspelen op onzekere gevoelens na miskramen.

Deel Deze Pagina