Ja! Noukje, wel zelf aangeven als jij behoefte hebt aan meer controles. Ik wilde ook graag om de 3 weken komen, dat kon ik net aan voordat ik me dan weer zorgen ging maken. Vonden ze ook helemaal prima!
Heej meiden heb al een tijdje niks meer laten horen, hier gaat alles redelijk goed, lekker 3 weekjes vakantie gehad, maandag weer beginnen en dinsdag wordt manolito alweer 3 gaat snel We hebben vorige week vrijdag de mri gehad voor lorenza en hij is gelukt met het roesje alleen nu wachten we nog op de uitslag heb er al 2x over gebeld en elke keer zeggen ze dan ja dan en dan bellen we je maat nog niks gehoord ga vandaag zelf maar weer ff bellen. Nog lekker ff het weekend genieten van de kids voordat ik weer moet beginnen. Vind het wel jammer dat de vakantie alweer voorbij is, vond het wel gezellig zo hele dag met de kids, geen gehaast enzo, maar werken vind ik ook wel weer leuk. Heb verder niet echt teruggelezen, want ben nu ff met mijn telefoon aan het reageren en dat is niet zo handig lezen Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft
Even snel op een paar dingen reageren.. NOUKJE: Gefeliciteerd!! Spannend weer, hè.. 3x is scheepsrecht! Hier ook al! POOH: Ben jij nu de volgende???? JOYCE: Oooh.. Fijn is dat, hè? Je moet vaak zelf overal achter aan bellen! :x Hopelijk worden jullie er wat wijzer van en valt het mee!! En Mano al weer 3.. Feest! Alvast gefeliciteerd! Wij gaan vanavond voor 2 weekjes met vakantie! Dus.. Tot gauw iedereen!!
Ehm, achteraf gezien nu bij de tweede wel. Het was zo een zware bevalling, omdat ik ook nog eens heb moeten persen.. en dan is het niet leuk als je de kleine niet hebt gezien toen hij eruit kwam. De tweede bevalling was zooooveel mooier.
@ L78: super toch! En eigenlijk is het voor de vk maar een kleine moeite, lijkt me. @ Joyce: fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad! Vervelend dat je zelf costant om de uitslag moet bellen. Hopelijk krijgen jullie snel bericht! @ daydreamer: dankjewel en een fijne vakantie! @ mamat & nanny: lijkt me erg raar om wakker te worden en dan pas je kindje voor het eerst te zien. Maar goed, alles voor het welzijn van de baby en natuurlijk van de moeder! @ hier: op zich heb ik best wel wat klachtjes, gevoelige borsten, vollere borsten, vaker plassen, wat meer afscheiding en wat vermoeider. Maar als ik dan even niets voel ben ik zo onzeker. Hadden jullie dit ook? Ik heb wel troost aan de gedachten dat ik geen invloed heb op deze zwangerschap. Probeer zoveel mogelijk positief te denken.
@Noukje, die onzekere gevoelens zijn herkenbaar. Ik heb ze nu nog steeds regelmatig. Je kan inderdaad geen invloed uitoefenen, kon dat maar..... Probeer in jezelf en de kleine te geloven, teveel zorgen is ook niet goed voor de kleine. Schrijf hier alles lekker van je af en probeer afleiding te vinden. @daydreamer, fijne vakantie!!!!! Hier gisteren na een lange dag werken enorm vermoeid. Last van mijn rug, krampen in buik (heel mijn buik was strak gespannen) en emoties (kon om alles wel huilen). Op tijd naar bed gegaan en nu met nieuwe energie weer op. Merk dus wel, dat je goed moet luisteren naar je lichaam omdat je zelfs nu (14 weken) al teveel kan vragen van je lichaam. Vanmiddag gaan we de babykamer bestellen, we zijn eruit dus manlief wil niet meer wachten.
Leuk Tas! Wat voor iets gaan jullie nemen? Noukje, het is heel herkenbaar. Ik was obsessief met signalen bezig. Nog even volhouden, afleiding zoeken en idd proberen vertrouwen te houden. Xx
Hier idd ook obsessief met signalen bezig. Maar goed, ik probeer vertrouwen te hebben in het grote wonder in mn buik. Nog maar een paar dagen tot de echo. @ Tassie: lekker je rust pakken wanneer je dat nodig hebt. Leuk zeg dat jullie de babykamer besteld hebben. Wat voor iets is het?
De babykamer is wit met hout, vrij strak. Het is babykamer "Avanti" van de babydump. Je kan hem via de website bekijken. Verder hebben we ook meteen de kinderwagen besteld, we wisten al heel lang welke we wilde nemen. Het is de easywalker sky in het bruin geworden. Meiden, geniet van jullie zondag. Wij hebben besloten om naar Blijdorp te gaan, daar ben ik nog nooit geweest dus dat werd eens tijd.
En hoe was het in de dierentuin? Leuke dag gehad? Hopelijk heb je het een beetje droog gehouden. Hoe is het met de rest van de dames?
@Daydreamer: ik ben inderdaad volgende @Ego: Hier is eindelijk de rust weer in huis. Ik schreef pas dat ik gestressed was wegens prive omstandigheden. Die omstandigheden hadden dus te maken met mn relatie. Het liep totaal niet lekker en had het idee dat ik overal alleen voor stond. We leefden vooral de laatste maanden langs elkaar heen. Gisteren is de bom gebarsten en hebben we eindelijk na al die tijd een goed gesprek gehad (hij is niet zo'n prater en vond dat ik niet zo moest zeuren enz) Hij is nu eindelijk gaan inzien dat hij zn verantwoordelijkheid moet gaan nemen en dat we geen goede relatie meer hadden. We hebben besloten om er keihard aan te werken en elkaar weer gelukkig te maken, zowiezo voor de kleine straks, maar zeker ook voor onszelf. Ben zo opgelucht dat ik mn mannetje weer terug heb waar ik voor gevallen ben! Ik voel me voor het eerst weer ECHT gelukkig! 1 ding is zó belangrijk in een relatie en dat is praten met elkaar, daar ben ik inmiddels wel achter. We zijn er nog niet en er zullen heus wel slecht momentjes aankomen, maar we weten in ieder geval dat we nog zielsveel van elkaar houden en er alles aan doen om dat zo te houden... We kennen elkaar al vanaf onze 18e, dus nu bijna 10 jaar, en ik ben weer helemaal opnieuw verliefd Zo, sorry voor mn ego verhaal, maar moest het ff kwijt... De kleine is de laatste paar dagen zo druk in mn buik! Moet soms echt ff een voet uit mn zij wegdrukken!haha. K ga nog even een paar boodschapjes doen, t is nu ff droog! -xxx-
Jeetje Pooh, ik had je opmerking over prive-omstandigheden gelezen, maar wilde hier niet expliciet naar vragen, anders had je wel een tipje van de sluier opgelicht. Maar heftig verhaal joh. Wel goed dat het er nu allemaal uitkomt, want als de kleine er eenmaal is, zullen jullie het al zwaar genoeg hebben. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Weet uit eigen ervaring hoe belangrijk het is om te blijven praten en niet langs elkaar heen te gaan leven. Geef je vriend de ruimte, maar probeer ook in de komende periode regelmatig te praten. Nu hebben jullie nog de tijd hiervoor. Misschien lekker uiteten samen en de verliefde mood voortzetten?
Hallo allemaal, ik heb niets terug gelezen en kom zo even binnenwaaien met een vraag... in november dit jaar zijn wij alweer 4 jaar met onze kinderwens bezig. ik heb in aug. vorig jaar een iui behandeling gehad en die was raak. helaas werd dat een miskraam. door een wonder was ik direct daarna spontaan zwanger. ook dit werd een miskraam. die laatste miskraam was in januari dit jaar. we hebben toen even rust genomen en zijn in maart zelf weer begonnen met wat gericht klussen enzo.. nu zijn we vandaag terug gegaan naar de gyn omdat ik dus nog niet zwanger ben en we dus weer voor de iui willen gaan. ik ging er dus ook helemaal vanuit dat we volgende cyclus zouden gaan behandelen.. krijgen we te horen dat je na een spontane zwangerschap weer een jaar zelf moet proberen... wat was dit een klap in mn gezicht. heb ook de hele dag alleen maar lopen huilen. een jaar zelf proberen vanaf de maand dat je t weer bent gaan proberen.. maart dus. dat houd in volgend jaar maart pas terug.. niemand begrijpt dit en iedereen in mijn omgeving is hier boos over.. nu heb ik de gyn ook gezegd dat ik dat niet trek en nu gaat ze met de staf van t radbout ziekenhuis (die mij helemaal niet kennen) overleggen of we eerder mogen behandelen dan volgend jaar maart... wie zijn hun om dat te bepalen?? wat is dit voor maatschappij?? anyway... hebben meer mensen hier ditzelfde meegemaakt??? liefs Marieke
Wat een teleurstelling Marieke! Ik heb geen ervaring met iui, kan je daar helaas nt mee helpen. Misschien eerder bij een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen? Sterkte, hoop dat je toch eerder geholpen wordt.
dank je! ja misschien moet ik het daar om maar eens vragen.. maar dacht omdat het de 2e keer spontaan gelukt was en weer een miskraam dacht ik misschien heeft iemand t hier ook meegemaakt ..
Hallo meiden, Nou hier gisteren bruin/donker rood/ roze achtige afscheiding Meteen weer onzeker en de tranen kwamen weer. Het is zo moeilijk om dan positief te blijven. Na een warm bad en douche genomen te hebben was ik weer wat rustiger. Nu maar weer afwachten. Gelukkig donderdag een echo. @ pooh: wat fijn dat jullie beiden je hart hebben kunnen luchten en dat het verliefde gevoel weer terug is. Probeer dit vast te houden. Lekker nog even van elkaar te genieten voordat jullie kindje komt. Misschien nog even samen een dagje weg, lekker uit eten? @ Marieke: we kennen elkaar nog uit één van de mama topics. Wat een teleurstelling en echt onbegrijpelijk dat jullie nu tot maart moeten wachten voor de volgende iui! Ik hoop voor jullie dat het ziekenhuis zn gedachten veranderd en dat jullie eerder mogen komen. En anders misschien een ander ziekenhuis/ kliniek proberen? Sterkte en een dikke knuffel!
Ach Noukje, wat een schrik! Ik heb het deze zwangerschap ook gehad hoor, schoot helemaal in de stress en mocht voor een echo (9 wkn), bleek gelukkig allemaal goed. Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat het heeeeel snel donderdag is. Dikke kus meis