Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hmm....het bloedverlies is toch ook een tijdje weg geweest? In de zin dat je baarmoedermond nu wel dicht zou zijn? Ik zou het of hier even aan de VK vragen of toch voor de zekerheid de VK even bellen, dan weet je het echt zeker.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    loool mamat in de supermarkt :):)
    moet er niet aan denken als zo je vruchtwater breekt, maar in het topic waar is je vruchtwater gebroken waren de meeste meiden thuis... pfjuw :)
    mijn moeder liep 2 weken overtijd met mij, ja een laatbloeier haha, en ze had nergens last van, geen slijmprop steekjes of niks.. en plop daar was ik :)

nanny, ik mocht nog geen tampons gebruiken de eerste ongi na mk en curetagae dat omdat de "restjes" nu echt allemaal loskomen en je vanbinnen een wond hebt of hebt gehad.. ik zou je aanraden het nog niet te doen.. ik was toen ook wat huiverig voor een bad.. kan me voorstellen dat je wel wil gaan :) maar om het zeker te weten idd misschien even je vk bellen zoals l78 zegt :)

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ELEGANCE: Jaa.. Die 1e 3 maanden spanning en onzekerheid, lijkt inderdaad weer een hele tijd geleden! Net als m’n buikpijnen en overgeven halverwege.. :(
    Vind dat jij ook hard gaat, hoor! Bijna 30 weken!!
    Hoe is het met de voorbereidingen?

MAMAT: Hahaha! En dat maakt het juist nóg spannender: het idee dat het zo ‘ineens’ kan gebeuren!
    Met hoeveel weken ben jij toen bevallen?
    Enne.. Wanneer heb je nu de 20-weken-echo? Of willen jullie die niet?

JOYCE: Mano was gewoon helemaal niet van plan te komen! Hahaha! Die had het blijkbaar goed naar z’n zin!
    En bij Lorenza dus af en toe een krampje, okee.. Ja, bij de februari-mama’s zijn er namelijk heel veel meiden die voorweeen ed. hebben. Vandaar m’n vraag. Heb zelf af en toe wat menstruatie-achtig gevoel, meer niet.

NANNY: Misschien lig je al in het zwembad, of heb je juist afgezegd.. Ik denk niet dat het kwaad kan.
    Maar, toch zou ik het zelf nog niet doen, denk ik. Ik weet niet....
    Laat het eerst maar eens goed los komen allemaal.

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hallo, hey dank jullie, maar ik heb het inderdaad maar niet gedaan. Had de huisarts gebeld en die zei dat ik wel mocht gaan zwemmen maar geen tampon mocht gebruiken. Dus dan is de keuze snel gemaakt voor het zelfde geld slaat het dan net door sta ik daar. Flats tussen al de papa's en mama's. Maar onze dochter vond het niet zo erg ze zei dan zwem je de volgende keer toch mee. hihi.

Grtjs.

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ben toen met 40 weken + 5 dagen bevallen nadat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg geschrokken was.. even daarna braken mijn vliezen dus, haha. De 20 weken echo heb ik nog niet staan. Ik moet eerst volgende week naar de gyn voor een afspraak..

Wat betreft geslacht, ik wil het eigenlijk niet weten. Mijn zus houdt echter koppig vol (zoals de vorige keer) dat het een jongen zal zijn. Dus ik ben benieuwd.

liefs,
    mamaT

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tassie, hoe is het met je? Is het bloeden gestopt? Ik moet veel aan je denken en leef met je mee. Vanaf hier een dikke knuffel meis, ik duim voor je en de kaarsjes branden weer!

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: Ik kwam hier ook even spieken hoe het inmiddels met je gaat. Ik hoop dat je geen bloed meer hebt verloren!
    Mn duimen draaien!

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi.

Sinds woendag geen bloed meer te zien, kwaaltjes nemen wel steeds verder af. Niet meer misselijk of moe enkel nog zere borsten.
    Sinds donderdag heb ik regelmatig kramp en steken in mijn onderbuik.
    Het dan dus nog alle kanten uit, maar eerlijk gezegd dat ik er het slechtste van. Ik merk wel dat ik het heerlijk vind om mijn normale leven door te laten gaan, afleiding hé!!!!
    Nog even doorzetten en dan hebben we echt zekerheid, ik heb al wel voor mezelf besloten dan als het mis is ik een spontane miskraam ga afwachten. Ik denk dat ik het dan beter kan verwerken en voor mijn lichaam is het ook beter om het zelf te doen.

Meiden, ik houd jullie op de hoogte. Bedankt voor al de steun, jullie zijn echt als vriendinnen voor me. Meiden, met tranen in mijn ogen zeg ik jullie nogmaals BEDANKT

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    We zijn er om je te steunen Tassie!
    Mn duimen blijven voor je draaien!!!!

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Je bent een lieverd Tas! Op basis van je verhaal kan het inderdaad nog twee kanten op, ik duim heel hard voor je. Zoek maar lekker afleiding. Het is gelukkig mooi weer (tenminste hier), sneeuw met zonnetje dus misschien lekker naar buiten. Houd vol!!

@hier: ik heb vanochtend een bloemetje gekregen van het zkh met een kaartje: excuses voor de verkeerde geplande poli-afspraak. Dat deed me toch wel goed, netjes he?!

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Tassie, Meis fijn dat je je er een beetje van af kan zetten. Het kan inerdaad nog alle kenten op. ik hoop het beste voor je. De duimen .draaien hoor

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @tas, ach lieverd, wat een lieve woorden!! het kan echt nog 2 kanten op, ik blijf duimen dat alles in orde is meid! geen bloed meer iig. wanneer mag je nu terug? dikke knuf meid!! *HUG*

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hummie, woensdag opnieuw een echo laat in de middag. Nog even onzekerheid dus.

Fijne dag allemaal

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    dag allemaal,

Wat een mooie dag he? Tijd om lekker naar buiten te gaan! Hoor op de radio dat we 'klaar' zouden zijn met de winter, maar ik niet. Ik vind elk seizoen wel weer lekker, dus kijk ook wel weer uit naar de lente maar om nou te zeggen dat ik met de winter klaar ben, nee. Ik geniet nog wel van de mooie plaatjes, het knisperende geluid van sneeuw onder je voeten, zoontje achter me op de slee met ronde wangen. Lekker! Maar kan me de andere kant met gevaarlijke situatie ook wel voorstellen.

mmm zit een beetje op mijn 'praat'stoel geloof ik...

Tas, ik wilde nog even iets tegen jou zeggen. Zat net te denken over wat er eigenlijk gebeurd is de afgelopen dagen, maar ik vind je verhaal toch meer naar de positieve kant hangen hoor. Je was gewoon nog erg vroeg voor een hartje, het bloedverlies is gestopt (en er zijn genoeg meiden hier met een beetje bloedverlies en een gezonde zwangerschap) en over de afname in zwangerschapssignalen, dat is ook niet zo raar toch? We kennen allemaal situaties waar ons lichaam ons zo voor de gek houdt, dat kan toch ook de andere kant op werken? Ik gun je zo een positief bericht woensdag en hoop dat je nog wel vertrouwen kunt houden. Knuffel

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    rustig hier.... :)

@tas, meid ik duim nog steeds heel hard voor je!! nog 2 dagen, dan weet je meer! we slepen je erdoor hoor!

Hoe is het met de rest vd meiden? :):)

Hier 3 dagen koppijn gehad... bah!! wordt denk ik even teruggefloten door mijn lichaam :) met nog een 2,5 week te gaan moet ik nu maar eens rustiger aan gaan doen denk ik hihi!! niet meer verven ed, heb al hulp van mijn lieve ouders, het is nu bijna klaar. Maar ja komt door die nesteldrang he, dan wil je alles tiptop in orde hebben, dus ben vorige wk in mijn 1e wk verlof als een razende tekeer gegaan om alles af te krijgen en daar ben ik nu dus wel van genezen... vanaf nu rustiger aan doen!! :D

liefs humm

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ hummie, spannend allemaal hoor. Kan je het je eigen al voorstellen over zeker 5 weken ( we houden het ff ruim) dan ben je zeker mama. Ik kon het mijn eigen toen niet voorstellen dat we met z'n drieen zouden zijn en toen met z'n vieren ook niet. het is ook zo bijzonder. Hou je eigen rustig he. Lekker uitslapen (als het lukt) Straks heb je je energie hard nodig;)

Grtjs Nanny.

17. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hey meiden,

Alles goed hier met iedereen?
    Met mij wel, nog steeds weinig klachten, alleen nog steeds pijnlijke borsten en moe, verder heb ik geen klagen...
    Van het weekend was ik bij mn beste vriendin, ze zei ineens:
    "ik moet je wat vertellen, ik ben zwanger!!" ik gelijk erachteraan : "ik ook!!!!" Toevallig he? Ze is nu 6 weken, dus ze loopt 1,5 week achter mij... Nu maar hopen dat het voor ons allebei goed blijft gaan!

Ik had nog even een vraagje: Ik heb de ene dag wel krampjes en steekjes en de andere dag weer niet!Hadden of hebben jullie dat ook?
    Vrijdag was het de hele dag door, maar zaterdag en zondag heb ik er weer bijna geen last van gehad...was even benieuwd of dit hoort....

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @nanny, thanx, ja ga proberen meer te relaxen haha :D hoes met jou meid, wordt alweer spannend he?!

@pooh, jahoor heeeeeeel herkenbaar. ene dag voel je van alles de andere bijna niks. maakt je da zo onzeker he?! maar dat is heel normaal. Vertrouw maar op je lichaam! dit gaat helemaal goed meid! :)

liefs humm

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hi ladies, heb even geen puf om op iedereen te reageren, dus hoop dat een knuffel voor jullie allemaal ook volstaat :) bij deze KNUFFEL

20. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

TASSIE: Nog 2 nachtjes..
    Hoe voel je je nu? Wat afleiding aan het zoeken?

HUMMIE: Kijk uit, hè! Rustig aan doen!
    Haha! Ik had er ook last van, hoor.. ;)
    Maar merk dat ik ook niet meer alles (tegelijk) kan. Doe nu elke dag wat, beetje bijhouden nog. Voor de rest alles klaar eigenlijk!

NANNY: Zie dat je probeert af te vallen? En al 5 kilo kwijt?
    Wat goed, man!!

POOH: Wat leuk, samen zwanger! En gaan er gewoon van uit dat het bij jullie beiden goed blijft gaan! :D
    Ik herken dat trouwens wel van die steekjes. Had de ene dag ook meer 'kwaaltjes' dan de andere dag.

HIER: Pfff.. Sinds gisteravond niet helemaal lekker.
    Gewoon bleghh....
    Maag en/of darmen voelt niet echt okee, beetje misselijk, zeg maar. En een zere onderrug.
    Maar jaaaa.. Kan nog alle kanten op! Hahaha!
    Maar voel me gewoon een beetje zielig...

Deel Deze Pagina