Hoi Tassie, had je tussen de berichten door al heel veel succes gewenst! Ik duim heel hard voor jullie, hoop strax goed nieuws te lezen. Veel liefs!
@tassie, nogmaals sterkte en succes vanmiddag meid, ik denk aan je en duim voor je hoor!! @eleni, wat fijn weer even van je te horen meid! ach, die arme ayden, manneke toch!! hoe gaat het nou met hem? die kanjer van jou is een sterke man hoor, maar kan me goed voorstellen dat het je zo zeer doet om zo'n humpie al aan al die slangetjes enz te zien liggen! en wat mason betreft, die heeft ook nog een papa en ik weet zeker dat hij ook alle liefde krijgt die hij nodig heeft, maar snap je gevoel. Sterkte met ayden meid! houd ons op de hoogte! KNUF. @l78, fijn dat ze nu wel serieus waren! succes meid met de verdere uitslagen/onderzoeken! @de rest, hoe gaat ie?? liefs humm
Tassie sterkte straks! Duim voor je dat alles goed is! Hier gestopt met bloeden. Donderdag echo gehad, en gyn zei dat het te klein was voor een curretage, dus xze verwacht dat alles vanzelf wel komt. En inderdaad sinds 2 dagen niet meer gebloed dus denk dat alles weer schoon is. Wacht even de volgende menstruatie af om te kijken wat mijn cyclus wordt. Verder nog steeds thuis, maandag gesprek met een arbo arts... Ook ups en downs, weekendje weggeweest met schoonfamilie. Heerlijk weekend gehad, en gister plots een off-dagje. Nergens zin in en beetje depri. Vandaag valt het mee. Doortje: wat een pracht meid! Heerlijk genieten!
@eleni, he meis nou wat vervelend zeg. prulleke. Je kan natuurlijk altijd vragen omdat ze nog zo klein zijn (en ik geloof dat je bv geeft) ofdat mason niet mee mag. Ik weet niet of het mag hoor maar vragen staat vrij denk ik dan.En je kan je eigen niet opsplitsen. En papa is ook thuis toch? Jullie hebben wel twee mooie mannetjes hoor. @Tassie, succes vanmiddag. @L78, Fijn dat ze weer wat gaan onderzoeken. Wij moeten 12 maart weer terug voor de uitslag. @ Hier, Alles gaat goed Ben me zelf helemaal aan het verwennen met allerlei dingetjes. Heb ik verdient hihihi vind ik. Zaterdag ga ik een avondje stappen. En heb daar ook ontzettend zin in. Even hoofd leeg en gezellig kletsen met vrienden en een lekker biertje drinken hihi.
L78: Haha! Nou, ik vroeg het, omdat ik het nog weleens moeilijk vond. Wanneer ben je nou té veel mee bezig? Het zit toch in je hoofd, elke dag denk je er wel aan! En dan inderdaad het forum nog.. Haha! Maareh, als je maar genoeg afleiding hebt, leuke dingen blijft doen! Wat fijn, dat de HA én de gyn je serieus nemen!!! ELENI: Jaaa.. Daar ben ik ook wel benieuwd naar! WANNEER??! Hahaha! Weet wel, duurt niet lang meer.. Maar een datum zou toch wel fijn zijn. Hihi! En ach meid.. Wat sneu, joh! Zo'n klein mannetje en dan al een liesbreuk... Zielig! Ik kan me voorstellen dat je het een eng idee vind, zo mini en dan onder narcose. Maar hij is vast sterk genoeg, anders deden ze het niet! En meid, je trekt de een echt niet voor! Gekkie! Er zullen waarschijnlijk vaker momenten komen dat de een gewoon eventjes wat meer aandacht nodig heeft dan de ander. Maar er is ook nog een papa, hè! Mason krijgt thuis lekker zijn aandacht! En wat een lieve foto! Schatjes! Hoeveel wegen ze nu? Nou, hou ons op de hoogte! TASSIE: HEEL VEEL SUCCES MET DE ECHO!!! HUMMIE: Ja, je merkt vanzelf wel wanneer je teveel doet! Nou ja, en dan ook nog klussen! Gelukkig krijg je hulp! Haha! Hoort denk ik ook bij de nesteldrang.. Dit nog even aanpaken, oh.. dat ook nog even opruimen.. Haha! Ik herken het. Verzin ook steeds weer wat nieuws! Al ben ik er nu wel klaar mee. Ik hoop ook niet dat we overtijd gaan lopen!! Maar ik hou er wel rekening mee, hoor. Dan valt het hopelijk niet zo tegen als dé datum voorbij is. Klopt je banner wel? Hij loopt een dag voor, of niet! MAMAPAPA: Dat ga je vast nog wel vaker hebben. Van die wisselende buien en goede en slechte dagen. Maakt niet uit, laat het lekker toe! Hoop dat je nu 'schoon' bent. De eerste menstruati afwachten.. NANNY: Ooooh.. Een biertje! Lekker hoor!!! Haha! Verwen jezelf maar goed, hoor!!
Al nieuws van tassie? ik zit duimen te draaien hier voor haar.. hoop zo op goed nieuws.. Eleni, wat balen dta je dit weer moet meemaken, heb je het eindelijk een beetje rustiger heb je dit weer.. Gelukkig is het maar een kleine ingreep, maar de rompslomp eromheen en zoals je zegt hij is nog zo klein.. maar jouw mannetjes hebben al voor hetere vuren gestaan, nou ja gelegen he en ook nu komt het helemaal goed.. heel veel succes en sterkte tijdens de operatie.. en een dikke knuff! hoe bevalt het nu eigenlijk mama zijn? lukt het genieten al een beetje buiten dit nieuws? Doortje, wat een geweldig mooie foto's van je meisje!!! ik smelt helemaal! ik mis jou ook, maar als ik lees hoe moeilijk je het hebt soms bij de dec mama's.. poeh poeh, valt niet mee lijkt me.. heeft ze nog steeds spruw? en hoe is het herstel met jou? gaat het weer een klein beetje? en spammen, hoe vaker hoe leuker! nu neem ik toch echt eens de tijd om daydreamer en hummie toe te spreken, ik heb jullie ook wat minder gesproken de laatste tijd.. maar meiden!! jullie zijn er! eindelijk op het wachtbankje! wat ben ik blij voor jullie! en wat klinken jullie nog positief! ik wil jullie heel veel succes wensen voor de bevalling binnenkort! Heel spannend en ongelooflijk hoe snel het opeens gegaan is! gaat het verder goed met jullie? een heel gek idee dat als jullie bevallen zijn, ik de volgende ben, slik ik volg jullie op de voet En laat jullie nog maar even goed verwennen nu het nog kan, straks hebben jullie de handen vol! niet te druk he hummie! nanny wat een mooie meiden! echt leuk om 2 zulke blonde prinsesjes rond te hebben lopen! hoe gaat het verder eigenlijk met je? l78 wat een verhaal van de ha.. maar goed dat je van jezelf afbijt! ben benieuwd hoe de volgende afspraak zal verlopen.. tasssieeeeeee, ben je er al? hoe is het met de mama's joyce, aylin, ichtis en annie?
@ele, hallo Hier gaat het prima hoor. Ik ben nu even niet met het zwanger worden bezig. maar met mezelf Ben een stuk meer opgeluchter. even geen ovu testen niks dat komt wel weer. Jeetje je bent alweer bijna 30 weken nog 72 dagen staat jeetje dat is alweer zo hoor. @ Tassie, hoe was het meis?
ben ook zo benieuwd hoe het met Tas is gegaan!!! @nanny, ooooh wat een leuke meiden heb je, kun je met recht trots op zijn meid! @ele, hihi, ja spannend he?! de 1e van onze pufclub is vorige wk bevallen, ik ben de volgende op de lijst (rest is in maart uitgerekend) en dat is een gek idee hoor! ja, doe nu rustiger aan gelukkig, Voel me top, nu heerlijk genieten van wasjes opvouwen en nog even zwanger zijn en haar getrappel voelen!! meid, je bent alweer bijna 30 weken, gaat het toch hard!! vanaf nu gaat je buikje echt hard groeien hoor! voel je je goed? *kijkt uit naar bericht tassie* liefs humm
Hoi meiden, Wat ik al vermoeden klopt, er was wederom geen hartactie. We zijn dus in afwachting van een miskraam. Het vruchtje was gestopt met 6 weken en 3 dagen. Ik heb al contact gehad met de vk, ik ga een spontane mk afwachten en nadat we alles achter de rug hebben krijgen we een afspraak bij de gyn voor onderzoek. De vk vond het een verstandige beslissing om een mk af te wachten omdat er bij medisch ingrijpen behoorlijk wat risico is verbonden ook met een nieuwe zwangerschap. We houden nu wekelijks contact. Ik heb echt vertrouwen in mijn lichaam dat het goed komt, alleen is de vraag wanneer. Ga nu ook al voor de onderzoeken om gewoon uit te sluiten dat er iets mis is. De vk heeft me al gewaarschuwd dat er 9 op de 10 niks uitkomt en dat het vaak pure pech is maar ik wil gewoon alles uitsluiten. Meiden, zal hier dus weer veel te vinden zijn maar ik weet dat het allemaal goed gaat komen. Ik heb er vrede mee.
ach nee toch meid, potverdorie tassie!!!! wat naar voor jullie. heel veel sterkte met deze MK, dat het maar gauw achter de rug is zodat jullie weer verder kunnen met onderzoeken ed..... Eerst dit een plekje geven! een hele dikke knuf meid!!! KNUF!! en klets vooral veel van je af hier, we slepen je hierdoorheen hoor! liefs humm
verdomme tassie! ow wat erg. Veel sterkte meis, Ik had dit niet verwacht. Toch zitten we ooit aan die tafel hoor. Als je nog een afspraak gaat maken bij een gyn. dr heydanus is een fijne gyn. Sterkte meis! Leef met je mee dikke knuf.
He Tas, wat een rotnieuws. Ik had zulke goede hoop voor je, maar helaas. Meisje wat klink je optimistisch en sterk, heb grote bewondering voor je. Ik hoop dat je het verdriet snel een plekje kunt geven. Mocht je met me willen kletsen over de onderzoeken, dan weet je me te vinden he?! Ik vind het ook heel verstandig dat je je lichaam nog de kans geeft om het vruchtje spontaan af te stoten. Je kunt altijd nog voor medicijnen of curettage gaan. Mijn ervaring is dat het fijn is om weer vertrouwen in je lichaam te krijgen door je lijf het 'zelf op te laten lossen'. Heel veel sterkte, hoop dat we je hier kunnen steunen. knuffel
Hai ladies, Ik heb al een tijdje nie mee kunnen lezen omdat ik heel erg zwak ben. Tassie: wat vervelend zeg! Hoop dat dit snel allemaal over is en je het dan kunt afsluiten. En hopelijk komt het de volgende keer goed!! De rest.. ik zal binnenkort reageren.. wanneer ik weer kracht heb. Ik val steeds meer af door het overgeven en vaak niet eten. Zitten nu ook ketonen in mijn urine wat dus betekent dat er geen koolhydraten aanwezig zijn in het lichaam zodat vetten uit de reserve worden gebruikt voor het afvoeren van stoffen uit het lichaam. Zodra ik me beter voel ga ik alles teruglezen.. liefs, mamaT P.S. Doortje: ik ben verliefd!!
MamaT, wat ontzettend vervelend. Nogmaals: kunnen je HA en VK niets betekenen? Wens je veel beterschap, hoop op betere tijden voor je!