Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! L78, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tess!! Kom lekker bij... En geniet van dit wonder!! Dikke knuffel voor jou, voor het harde werken!
Hoi Allen, I am back in the air.! Zooo, dat was me een drukke tijd.. Ben sinds weken weer eens op zondag thuis. Hoe is het met iedereen? Ik heb ik nog belangrijk nieuws gemist..? Doortje??? Zwanger??? Gefeliciteerd! Hoop dat de zwangerschap soepel mag verlopen! Nanny & L78: Gefeliciteerd met de geboorte van de girls!! Super leuk! Me wil ook een girl!! Verders nog iets gemist..? Pfff.. ik ben echt helemaal gesloopt. But guess what??! Ik heb ondanks de vele uren afwezigheid door zw (lees: zw verlof, afspraken en elke dag uur extra pauze) heb ik mn uren gehaald! heb promotie gekregen!! Dus.... ik ga vier dagen werken....! De kids maken het goed. Liam is echt een schatje.. je hoort hem zowat niet. Hij zit nu in zn wipstoel om zich heen te kijken.. Ennuh.. nr 3? Wie weet.. door de drukte slikte ik geen pil en we hebben 2 dagen onveilig gemeenschap gehad.. dus wie weet.. we weten het over een paar dagen. Bye the way.. zat ook rond mn vruchtbare dagen, athans zo voelde het.. liefs, mamaT
Hmm.. 16 november 2010 was mn eerste dag on.. Ik had vorige week vrijdag, zaterdag en zondag onwijze last van mn baarmoeder, dus ik neem aan dat dat mn vruchtbare periode was? Toen hebben we ook gemeenschap gehad. Wanneer zal ik testen? Ik heb natuurlijk geen idee wat mn cyclus is, maar stel zondag mn eisprong was, dan zou ik uit moeten gaan van een cyclus van 34 dagen.. Dus testen na volgende week zondag?
@lizzy, Gefeliciteerd met jullie meisje. Even lekker bijkomen en lekker genieten van de kleine meid ben benieuwd naar de foto. Leuke naam ook. Heerlijk weer he zon klein wonder! @Doortje, hoe is het nu meis? Wat klote van het bloed verlies. Hopen dat het maar gewoon van de innestelling is. Anders aan de bel trekken als je een echo wilt. @mamaT, Spannend hoor k zou zeggen volgende week zondag testen. Gefeliciteerd met je promotie. Grtjs Nanny.
@l78, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Rust maar lekker uit en geniet van je kleine meisje!!!! @doortje, gooi alle je onzekerheden er maar lekker uit. Er is hoop maar zoals Daydreamer al zei wij weten als geen ander hoe onzeker je jezelf op dit moment moet voelen. Ik denk dat het gezien ons aller verleden niet raar is dat wij meteen van het slechtste uitgaan. Mijn duimen blijven draaien. @mamaT, spannend zeg en fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Houd je ons op de hoogte. Hier vandaag echt een offday, veel pijn in mijn rug en erg loom. Nergens fut voor, heb eigenlijk alleen maar op bed gelegen. Ik heb gisteren nogal een drukke zware dag gehad en voor het weekend nog een pittige BHVcursus en dat heeft er denk voor gezorgd dat ik vandaag op ben. Hopelijk gaat het morgen beter, heb morgen een afspraak bij de vk. Ik vermoed dat onze kleine is gedraaid dus ben benieuwd. Aahhh, besef me ineens dat ik de volgende ben die gaat bevallen van dit clubje. Leuk maar spannend tegelijk
Tassie Balen zeg. Je bent het eventjes zat dus. Doe je maar ff rustig aan, hoor! En ja.. Nu ben jij next! Doortje Hoe is het met je??
lieve meiden, hier is het toch fout gegaan.. Na twee dagen bruinverlies werd het rood en vanochtend krampen en vruchtje verloren. Ik dacht het al, maar had toch nog een klein beetje hoop...pfff...wat oneerlijk, dacht dat we onze portie al hadden gehad...
@doortje, hé verdorie wat ontzettend kl*te voor jullie. Veel sterkte en we zijn er voor je, wil je praten gooi het er maar lekker uit!!!!!!!! Hier net terug van de vk, alles weer goed met mij en de kleine. Kleine ligt inderdaad netjes met zijn koppie naar beneden. Moet bloed laten prikken voor ijzer, is standaard rond deze tijd.
@ doortje, ohnee meid, een mk, veel sterkte !!! @l78, GEFELICITEERD met je dochter !!! Wat leuk @lieni, nee ze kunnen niet zeggen of ze haar handje ooit helemaal kan gaan gebruiken, is afwachten, we moeten kijken hoe het verder verloopt met veel oefenen.
Lieve Doortje, wat klote meisje. Weer een nare ervaring en een litteken op je ziel. Bah! Dikke knuffel voor jou. En ik ben het eens met Tassie: schrijf hier lekker van je af, we zijn er voor je. Lfs
Jullie zijn lief!!!!!!! Toch gek dat het hele verhaal nu weer opnieuw begint...met als verschil natuurlijk dat ik nu Sara heb! En wat maakt zij een hoop goed zeg!
Doortje Inderdaad.. Je hebt al een heel lief meisje! Maakt het verdriet misschien niet minder, want je wilde graag nog zo'n meisje of jongetje, maar.. Geniet extra veel van haar!! Hoe gaat het verder nu?
hey dames, L78 @= Lizzy mmm dat wist ik niet maar gefeliciteerd met je kleine meid leuke naam hoorrr was het heftig... kom op met de verhalen ik wil alles in detail horen Doortje@ ik vroeg het me ook af of dit bij een volgende kind weer verder gaat. of dat die gewoon domme pech is wij willen ooit een 3e maar ik heb echt geen trek in 3 miskramen weer maargoed hier heb jij geen R^%$&^T aan.. gewoon balen dit.....:x
@all, ik heb foto's van de trotse zusjes in mijn album staan. Als je wilt kijken en je bent nog geen vriendje. even vriendjes worden
Hai meiden, kom ook weer eens even het hoekje omkijken! Als eerste: L78, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tess! Hoe is de bevalling gegaan? Geniet maar lekker van je kraamtijd!! en dan .. hoe dubbel .. : Doortje, getver .... Gelukkig maakt je kleine meid een hoop goed maar dit doet toch weer pijn! Sterkte! Nanny: Wat een prachtige foto's! Een stel mooie meiden heb je! Hoe vinden de grote zussen het? Lieni: Wauw, Roan is ook alweer bijna 5 maanden! Zo te lezen doet hij het goed! Hoe is het met jou? Tassie: haha, ja JIJ bent de volgende! Hoe voel je je nu? Daydreamer: Nee, met tandjes zijn ze hier niet vlot nee .. Gelukkig met de rest wel! Hoef de jongens vanaf een maand of 9 niet meer te corrigeren omdat ze niet onder doen aan baby's van dezelfde leeftijd! Tussen de 7 en 8 maanden (gecorrigeerd is dat dus tussen de 5,5 en 6,5 maanden) kwam ineens alles tegelijk .. Kruipen, staan en langs de bank stappen! Behoorlijk vlot dus ... Daar ben ik natuurlijk heel trots op! Dus die tandjes, ach .. die komen vanzelf wel!! Verjaardagsplannen hebben we niet echt... We blijven gewoon lekker thuis! Ik heb bezoek gevraagd om tussen 14u en 17u te komen. De 'custom made' taart wordt om 15u aangesneden! Verder ben ik mij te buiten gegaan aan cadeaus Maar ja, ze worden maar een keer 1 he.. De kleintjes liggen gewoon om 19u weer in bedje! Ik weet nu al dat als ik ze op zou houden dat ze dan niet te genieten zijn! Dus vandaar dat het feestje overdag is!! Heb er wel zin in!! Nog maar 6 dagen .. Pooh: Schattige foto!!! Joyce: Wat goed dat het zo goed (vage zin ) gaat met Lorenza!! En zo te lezen maakt ze al behoorlijke sprongen vooruit! Goed hoor! (nu mis ik de hyves smilies )
@leliana, de meisjes zijn echt supertrots! Lieke de oudste zegt wel 10 keer op een dag, mama wat is ze schattig he. En Evie is heel zorgzaam flink in de weer voor mama & Anne. Nog 6 dagen dan zijn ze alweer en jaar leuk hoor. Mijn meisjes hadden met 4 maanden al de eerste tandjes, maar die liepen pas met 18 & 19 maanden. Dus ieder veschilt zie je wel. Zal best druk zijn denk ik nu ze beide zo beweeglijk zijn? Grtjs Nanny.