Nanny, Wat lief!! Lekker hoor dat de dames je zo helpen .. Is altijd mooi meegenomen! Hoe gaat jou herstel eigenlijk .. ? En doet Anne het goed? Hier is het inderdaad enorm druk met twee beweeglijke kindjes. M. lijkt nergens bang voor te zijn dus die laat regelmatig randjes los, zet een paar losse stapjes om vervolgens een enorme smakkerd te maken ... Ik loop me een slag in de rondte met de vallen en stoten gel! A. is wat voorzichtiger ... die oefent meer zijn fijne motoriek itt M. Ze zijn allebei niet bang aangelegd en een paar keer vallen houd ze niet tegen om het nogmaals te proberen. Mijn hart slaat dus regelmatig een slag over ...
@Nanny, wat een lieve foto's en wat zien beide meiden er trots uit op de foto's @leliana, alweer bijna één jaar wat gaat dat snel!!!!! Met vallen en opstaan worden ze groot maar ik kan me voorstellen dat je als moeder hier regelmatig van schrikt. @L78, hoe gaat het met jou?? Alweer een beetje aan het bekomen van de heftige bevalling??? @Hier gaat alles goed. Vandaag komen ze langs van de kraamzorg voor een intake. Ja, het begint nu toch al echt op te schieten en komt aardig dichtbij. De gezonde spanning en nieuwsgierigheid begint langzaam te komen, maar ik geniet nog volop van mijn buik en al het leven erin. Heerlijk!!!!! (al is het soms ook best pijnlijk)
@leliana, Ik heb het idee dat mijn herstel langzamer gaat dan de vorige keren, Als ik te veel doe merk ik het wel. Anne doet het prima vooral vannacht hihi had een voeding om 11 uur en daarna pas om 5 uur. was heerlijk maar dat kan vannacht zomaar weer over zijn. Maar ze doet het prima is ook al weer wat meer wakker en rond aan het kijken (soms ook nog naar het puntje van d'r neus) schattig hoor. Grappig dat je nu al ziet dat ze van elkaar verschillend zijn. Ja is altijd even wennen die rondtuimelende baby mensjes. wacht maar tot ze gaan klimmen! @Tassie, supetrots zijn ze. En hoe voelt het nou om de volgende in de rij te zijn. hihi Komt dichtbij nu he?
Het komt zeker dichterbij nu, vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad. Ik denk dat het besef dat ik snel moeder ga worden pas echt gaat komen als ik verlof heb en niks meer moet. Nog 2 weken werken en dan verlof, 31 dec. is mijn laatste werkdag dus 2011 begin ik met zwangerschapsverlof. @Nanny, fijn dat je meisje het zo goed doet. Doe zelf rustig aan en vooral niet forceren.
hey dames, nanny is dit je 2e keizersnee of de 3e? is het bij een volgende keizersnee zwaarder ik vind deze al wel pijnlijk maar moet wel zeggen dat het met de dag met sprongen vooruit ging. heel tijd geen last ervan gehad en nu sinds deze week is die wat gevoelig. het lijkt ook wel alsof ik weer een ei had. maar dat weet ik niet zeker... ben aan de cerazette dus kan mijn cyclus niet echt goed testen.. Leliana@ jeetje wat gaat het hard zeg .. bijna een jaar... ik weet nog dat we hier zaten en allemaal net die miskraam hadden gehad.. nu allemaal met kids erbij... doortje alweer met de volgende ronde bezig....helaas niet goed jeetje time flies.. zijn er nog meer van plan snel een volgende te nemen? hier alles goed maar roan snapt het doorslapen nog niet echt hij drinkt niet eens veel snacht maar wil wel drinken eigenlijk moet ik hem een negeren en kijken of hij in slaap valt maar elke nacht denk ik ach geef wat te drinken dan slaapt die weeer verder... voor de rest is die echt lachen .... een hele vrolijke vriend lacht naar iedereen. het is gewoon komisch
@lieni, dit was mijn derde ks, hoe meer hoe gevoeliger zeggen ze. vind dat voor deze keer wel kloppen. Toen de verdoving uit was gewerkt had ik echt veel pijn de volgende dag ging het al een stuk beter dag erna mocht ik naar huis. Maar thuis doe je toch meer. dus word ik soms wel terug geroepen. het is ook pas 3 weken geleden! wil te veel denk ik. Maar deze keer gelukkig geen ontsteking.
@leliana, je jongens zijn bijna 1 Is idd snel gegaan, kan me ook n og herinneren dat we allemaal net een mk hadden gehad , toen mocht ik de gelukkige zijn om als 1e weer zwanger te worden. En nu heeft iedereen een kindje of is zwanger, wel heel leuk !! Hier heeft lorenza trouwens ook bijna alle tandjes, ze mist alleen nog haar onderste hoektandjes. Ze loopt langs de tafel en kan een klein oversteekje maken, maar los lopen gaat er denk ik echt voorlopig niet inzitten, ze kan niet echt corrigeren met rechts, dus dat word lastig denk ik, we moeten vandaag weer naar de fysio, dus zal ff aan hem vragen hoe hij erover denkt, alleen wil ze nooit ergens langs lopen bij hem Dus hij kan niet zien hoe ze loopt zeg maar. Verder gaat het goed hier Mano had vandaag kerstfeest op de psz, ook heel leuk (hij is een van de oudste nu) en hij gaat gewoon na de zomervakantie naar de kleuterklas, oh het gaat echt veels en veels te snel !! @nanny, fijn dat anne het zo goed doet !! Geniet er maar lekker van en leuk dat haar zussen het zo leuk vinden Mano wil hier ook nog steeds een lorenza broertje (maar denk niet dat die er ooit gaat komen, vind het wel goed zo 2 kids)
Dag lieve meiden, hier een berichtje vanuit de ziekenboeg Griep heeft me goed te pakken en dat is niet fijn om je kraambed. Dat in combinatie met tepelkloven maakte de afgelopen dagen niet heel fijn. Vandaag gelukkig weer iets beter! Ik kom snel met foto's Nanny haha. Eerst nog ff de aandacht bij mijn meisje en mijzelf. X
@L78, Ja natuurlijk meis snap hem helemaal en ziek zijn op je kraambed is niet echt prettig nee. en die tepelkloven (oeiiii leef met je mee) bepathen heb je dat, dat is supercreme. Beterschap in ieders geval. En ik wacht geduldig af hoor. Doe maar rustig aan en lekker genieten hoor! X
@l78, beterschap en rust lekker uit. Wel balen zeg ziek zijn tijdens je kraambed. Kun je wel genieten van je kleine meid????? Bepanthen schijnt echt een wondercreme te zijn.
@all, lijkt wel of de spanning van de afgelopen 2 jaar nu ineens te voorschijn komen. Kan wel met alles brullen. tranen lopen over mijn wangen. Of het zijn verlate kraamtranen dat kan ook. Maar wat ben ik blij dat ons kleintje nu lekker bij ons in de box ligt zon klein wezentje zo gewenst. sorry voor de ego maar wilde het ff kwijt. Lies Nanny
lieve nanny, ik dacht gelijk verlate kraamtranen Hoe dan ook heb je een hoop hormonen in je lijf. Maar zal ook zeker te maken hebben met alles van de afgelopen tijd. Kijk dan wat een wondertje jullie gemaakt, geweldig toch?! Huil er maar lekker om, want het is het mooiste wat je kunt hebben. (ik moet soms zelfs nog huilen als ik naar Sara kijk!)
@doortje, en net jij die een mk heeft gehad en mss niet zit te wachtten op mijn verhaal geeft zon SUPERLIEF! antwoord. Nog meer tranen. Hoe gaat het nu met je? Ik zie dat Sara ook alweer bijna een jaar word. Heb je al een mooi kado?
@nanny, lekker huilen hoor meid. Een kindje is een heel mooi wonderlijk geschenk en daar mag je best om huilen zeker na alles wat wij hier allemaal hebben moeten meemaken is het extra bijzonder. @Doortje, hoe gaat het met je??? Dikke knuffel voor jou!!!!!
@nanny: maar jullie zijn er ook altijd voor mij! En ik herkende jouw gevoel ook helemaal. Geluk en verdriet staan dicht bij elkaar, dat wordt maar weer bevestigd, maar jullie herkennen mijn gevoel en ik die van jullie. Snap je? Sara wordt donderdag alweer 1! Ongelofelijk toch? Morgen is het groot feest hier in huis! @tassie:dankjewel voor je knuffel! Het gaat ok hoor, vandaag kwam de klap en die kwam hard. Maar we gaan er in 2011 weer voor de volle 100% voor! Hoe is het met jou? Spannend dat het dichterbij komt he? Nog even en jij hebt ook zo'n klein, roze babytje in je armen Is het kamertje al af?
@doortje, morgen dus feest. Veel plezier en geniet ervan ondanks dat je ook het verdriet bij je draagt. We herkennen hier allemaal elkaars gevoelens, dat maakt het ook zo prettig om hier te praten. Hier gaat alles goed, kamertje is klaar. Nog 2 weken werken en dan verlof. Vind het allemaal spannend worden, wanneer gaat de kleine komen, wat kan ik verwachten. Op zich voel ik me goed op de normale kwalen na, rug gaat veel beter nu ik halve dagen werk en veel rust. Mijn buik groeit ineens hard (rust doet wonderen) en de kleine doet het goed en is regelmatig aanwezig.
Lieve meiden, Lees hier weer na een tijdje.... Heb jullie best gemist, maar ontbreekt me gewoon aan tijd om hier regelmatig mee te lezen en te posten. Leef mee met jullie allen! Lees tegenstrijdige berichten: L78 bevallen, gefeliciteerd meid! Geniet van jullie meisje, alle cliches zijn waar, het gaat snel! Maar o wat genieten! Doortje lieverd: neeeeeee, meid, alweer?! Heel veel sterkte! Volgend jr word jullie jaar voor een nieuw wonder, alle duimen en goede hoop voor jullie draaiende meid! KNUF! Voor alle andere lieve meiden: dikke knuf! Leuk om te lezen hoe het met jullie vergaat! Hier: op en top genieten van ons meisje! Alweer 10 mnd. Wat is het afgelopen jaar hard gegaan maar zo'n geweldig jaar met ons mopje erbij! Elke dag weer een feestje met haar, zo genieten! We hopen in de toekomst een heel nest vol te krijgen! Liefs, Hummie
Snap hem helemaal, En inderdaad geluk en verdriet ligt dicht bij elkaar. Toch hebben we allemaal wel veel steun aan elkaar gehad he de afgelopen jaren. Toch wel heel fijn. Hoe was de verjaardag vandaag is de kleine meid goed verwend. Weer een mijlpaal 1 jaar (bijna dan) @tassie, kan je in ieders geval vertellen dat je qua verloskundigen zooooooo getroffen heb. Zijn zo lief en zorgzaam. @Hummie, gaat hard he, 10 maanden ook alweer. Op naar het nest vol hihihi gezellig hoor.
@nanny, ik weet het. Het zijn inderdaad schatten!!!!!! Ik moet alleen nog kennismaken met Ingrid en Yvonne, hopelijk zie ik ze nog een keer en anders misschien een eerste kennismaking tijdens de bevalling. Hier over 1,5 uur weer richting werk, hoofdwegen lijken goed schoon. Nadeel is dat ik veel binnendoor rij op afgelegen wegen. Ach ja, goed je snelheid aanpassen, op tijd remmen en niet verkrampen. Ik maak me meer zorgen om te vallen dan rijden met dit weer.
klinkt gek maar ik wil er weleens UIT!!! ik zit al drie en een halve week binnen. Mag niet auto rijden en wandelen heb ik nog niet veel kunnen doen met dit weer. Maar goed nog een weekje dan heeft mijn man 2 weken vakantie. Heerlijk!