Leliana, OOOOOhhhh nog gefeliciteerd met je mannen, nou vergeet ik het nog!!! Maar alsnog bijdeze GEFELICITEERD! X
@all: dankjullie wel! Ja Sara vandaag officieel 1! Het is zo cliche, maar zo waar: het gaat snel!!! Maar wat een heerlijk ding heb ik toch Allemaal fijne dagen!
@Doortje, van harte gefeliciteerd met je meisje. Hopelijk is het een leuke dag geweest?! Iedereen een fijne kerst en gelukkig en gezond 2011 toegewenst!!!!! Dikke knuffel
Lieve meiden, Ik wens jullie heel fijne en gezellige kerstdagen. Hier krabbel ik langzaam op, maar de kerstdagen blijven rustig. Ons diner: carpaccio, biefstuk, kaasjes en heel misschien wel een glaasje wijn. Lang moeten missen 's kijken of ik via telefoon een foto hier kan zetten. Xx Helaas dat lukt niet, ga ff achter de laptop
We hebben ook een fotosite, als je het leuk vindt mail/pb ik je de link. Nanny, van jou weet ik het dus ik stuur 'm je al fijne dagen!
wat een poppetje, L78! fijne feestdagen met je gezinnetje! En dag geldt natuurlijk ook voor de rest!! xx
Oh trouwens, Levi heeft van de week z'n 1e losse stapjes gezet! Zo leuk hoe hij dat ineens probeert! Geweldig! Zijn nog maar 2 stapjes steeds, hoor.. Daarna laat hij zich vallen.