@Tassie: Schijt hebben aan de wereld De VK zei tegen mij dat Loïs 6,5/7 pond zou zijn en ze was dus bijna 8 pond...dat schatten is dus errug ruim... En lekker belangrijk ook wat je kindje weegt met zn geboorte, als het maar gezond is! Laat je niet gek maken door andere mensen, je bent wie je bent! @Hier: Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben, maar ben weer begonnen met werken en das best ff pittig K heb hier weer even een update foto Nu 4 maanden...
@pooh, hoi hoi het is hier helaas helemaal niet zo druk meer allemaal druk met de beebjes (gelukkig). Ik ben er ook niet zo veel meer als eerst. Het is met vlagen en heel begrijpelijk ok toch. @graag gedaan hoor meis. en wat daydreamer zegt geniet nog lekker van je zwangerschap wan die is ook bijzonder. en nog maar even dan is je beebje er whoehoehoe spannend. Lekker kroelen en knuffelen.
@pooh, mooie foto!!!!! Ik probeer ook te genieten hoor, alleen maken dit soort opmerkingen mij zo verdrietig. Het ergste vind ik nog dat dit komt van familie en vrienden. Ik moet me er maar bij neer leggen, ik kan er zelf weinig aan doen. Ik kom er maandag wel even op terug bij de vk, kijken of er iets veranderd voor de bevalling. Bedankt voor jullie bemoedigende woorden.
Ik gebruikte geen talkpoeder, maar maizena. Maar het ziet er sinds 2 a 3 dagen weer een stuk beter uit! Heb sindsdien geen diksap meer gegeven en geen mandarijntjes.. Zou het daar aan gelegen hebben? Zou toch wat zijn, zeg! Maar ik moet zeggen dat de 2 bulten bij z'n tandvlees ook verdwenen zijn... In ieder geval: het gaat de goede kant weer op!
Nou gelukkig maar, Lieke had het altijd heel erg van krentjes die kon daar echt niet tegen. fruit kan wel laxerend werken maderijntjes staan daar ook wel een beetje om bekend toch? Hoef je je niet voor te schamen hoor. Het is toch altijd gissen zolang ze nog niet praten. Anne huilt soms ook, ok je gaat er bij een derde makkelijker mee om. maar toch blijft het gissen hoor. honger, slaap, zuigbehoefte ??? Het is echt weer even de signalen leren kennen. Ennuh waar blijft die foto? hihi.
Hallo meiden! Wat een mooi topic en wat een mooie berichten komen er allemaal langs! bijna iedereen mama! Daydreamer, is het al bijna weer een jaar geleden.. oef.. toen schreef ik jou dus dat prive bericht over de naam.. ik kan niet geloven dat er al een jaar voorbij is! Wat leuk dta hij zijn eerste stapjes los doet! leuk om mee te maken.. kan daar ook niet op wachten! Poooh, wat een geweldige foto! mooie ogen zeg! Tassie, probeer te genieten en je niet te druk te maken.. het is jouw kind en zal de mooiste zijn! makkeijker gezegd he.. vooral nu al je hormonen door je lijf gieren.. probeer van de laatste weekjes te genieten.. nu bijna een jaar later zou ik me niet meer kunnen voorstellen hoe het was met een baby in de buik.. ondanks alle ellende zou ik het zo weer doen! en dat genieten is toch het belangrijkste he! dat neemt niemand je meer af! *knuf* nanny, jou meisje ook al anderhalve maand! hoe gaat het met jullie? flink aan het genieten? en 3 meiden, lijkt me geweldig om te hebben! een echt meiden huishouden! Hier gaat ook alles zijn gangetje met ups en downs.. na de moeilijke start, wordt het nu steeds leuker en het lijkt ook makkelijker! hij heeft vorige week wel nog in het zh gelegen ivm een virus.. maar ook dat gaat de goede kant uit! hij klapt in zijn handjes, neuriet mee, komt waar hij naartoe wil, eet voor 2 en groeit als kool! hij is gisteren gemeten en is 76 cm.. lang dus.. wel nog wat aan de lichte kant, maar ach hij is een druk mannetje dus verbruikt ook veel verder wordt de vraag een 2de steeds meer werkelijkheid.. voorheen riep ik dat ik er maar een wilde.. nu wordt het toch allemaal wel heel leuk.. en de zware tijd van de zwangerschap /bevalling laat ik ook steeds verder achter me.. dus.. wie weet wat 2011 gaat brengen Hoe is het verder met iedereen? ja ik weet het, ik heb beloofd vaker te komen meekletsen hier ik beloof ook niks meer en kom gewoon binnenvallen toch? meiden, ik ben super blij dat ik zulke mooie berichten heb gelezen en dat het zo goed met iedereen gaat! Geniet van jullie wondertjes buiten of in de buik!
@Elegance: Inderdaad bijzonder he? Dat je eerst elkaar steunt in moeilijke tijden en dat het dan toch allemaal goed komt uiteindelijk... Het is echt een geschenk uit de hemel, ze ligt nu heerlijk in de box te spelen en dan kan ik zo úúren naar haar kijken (alleen wil ze niet úúren in de box spelen,haha;0) Ik hoop echt dat er een keer wat uitgevonden wordt, zodat er geen vrouwen meer kinderloos hoeven te blijven, want zo'n mooi geschenk gun je iedereen! Amen
Volgens mij moet je niet teveel mandarijntjes eten, nee. Maar ja, hij kreeg er ook niet elke dag 2. Toch vind ik het wel typisch, gestopt daarmee én geen diksap meer.. En het gaat vooruit. Nou ja, gaat nu in ieder geval beter! Hij poept nog wel meer dan normaal en af en toe nog waterig met slijm.. Maar z'n billen zien er weer roze uit, lekkere baby-billen! En inderdaad, soms is het gewoon gissen. Denk je achter... Ooooh, dan is dat het toch geweest. Hihi! Foto komt, ik durf het aan. Denk ik.. Zal 'em er zo opzetten, we zijn al vrienden, dus dan kun je 'em zien.
Jaaa... Nog maar een maandje! Dan wordt hij 1 jaar! Ik kan het me ook allemaal nog zó goed herinneren, als de dag van gister. Toen mailde jij me, ja... Over Levi, zo'n mooie naam! Dus jullie mannetje in het ziekenhuis gelegen? Och, dat is ook niks aan.. Was het zo erg, joh? Hè bah.. Gelukkig nu weer lekker thuis!! En dat eten voor 2 ken ik. Haha! Levi houdt ook erg van eten! Al komt 'ie nu steeds minder aan, nauwelijks zeg maar.. Maar hij is ook erg druk. Volgende week woensdag weer naar het CB. Wilde je echt 'maar' 1 kindje? Ik wist altijd al wel dat ik 2 of 3 kindjes zou willen, als dat lukt. En nu weet ik het zeker! Vind het zóóó mooi, zo'n liefde voor je eigen kind.. Wanneer wij voor een 2e gaan, daar zijn we nog niet over uit. Denk wel ergens in 2011. Willen het héél graag, maar heb 'geen zin' in weer eventuele miskramen.. Herken je dat ook? Toch mooi dat je ondanks het nare zwanger worden/zwanger zijn en de 1e moeilijke babytijd tóch er weer voor wilt gaan, Ele... Dan moet je kindje wel een hele grote lieverd zijn!!!!
Ojeej, ben echt al heel lang niet meer hier geweest. Heb het ook druk,druk,druk Heb alles gelezen wat ik heb gemist. enne wil ff reageren op het verhaal van Tassie, wat rot voor je dat ze dat zeggen, hier ben ik ook niet een van de slankste maar mijn vriend is wel normaal ,maar dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd en hier waren allebei de kids 8 pond, mano is nog wel een tijdje 'dik' geweest, maar daar is nu niks meer van te zien en Lorenza is nu al niet dik meer. En idd als je gewoon oplet wat je ze geeft is er niks aan de hand, meestal als je baby meer gaat bewegen gaat het 'dikke' er wel af. (hier schatte de verloskundige allebei de kids op 7 pond trouwens, ze zat er 2x naast) Oja en de 1e zwangerschap ben ik 10 kilo aangekomen en bij de 2e zwangerschap niks (eerst alleen afgevallen en toen beetje aangekomen) Verder gaat het hier goed, we zijn vorige week nog naar de ka geweest met Lorenza en ze hoeft nog maar 1x per jaar op controle te komen, hij vond dat ze zich goed ontwikkelde, ze liet ook alles zien wat ze kon Dus daar zijn we erg blij mee, ze heeft alleen een gen waardoor ze meer kans maakt op problemen met bloedstolling, alleen dat kan geen kwaad ze is drager ervan zeg maar, ze heeft het wel geerfd van mij of mijn vriend (denk van mij, want mijn moeder heeft ook problemen met bloedstolling) Maar ze heeft hierdoor niet meer kans op een hersenbloeding dan ieder ander en dat is ook een grote opluchting voor ons.
Gaat goed hoor en Ja het gaat hard, We zijn zeker aan het genieten. Gister zag ze d'r eigen handje ze had echt zo iets van ???? wat is dat. Zooooooo schattig. Bij heel veel dingen heb ik zoiets van ow ja dat deed lieke of evie ook. Vind het zelf ook geweldig drie meiden ben ik toch nog rijk . Studio sport word over een aantal jaarboven gekeken denk ik hihihi.
Meiden, wat heerlijk om te lezen dat jullie allemaal zo van jullie kindje genieten en dat ze het allemaal met wat ups en downs goed doen!!!!! Nog eventjes en dan hoop ik het ook te ervaren. Gisteren nog een goed gesprek gehad met mijn tante en nu ben ik redelijk rustig eronder. Ben benieuwd wat de vk voor schatting maakt volgende week, de schatting van maandag was natuurlijk tijdens een echo en dan meten ze echt maar ook dat viel niet mee dus misschien zitten ze er wel naast.
Dag lieve meiden, Ik wip ook weer eens even langs! Tassie: Hoe is het nu met je? En wat een vreselijke rotopmerkingen heb jij gekregen zeg Waar sláát dat op? Laat jullie mooie baby maar lekker gezond groeien hoor .. zijn gewicht heeft helemaal niks te maken met hoe jullie gewichten zijn!! Ik ben er echt helemaal boos van!! Hoe durven ze! Nanny: hahaha, ja jullie zijn in de meerderheid he? Dat is hier helaas andersom! :x Ik ben de enige vrouw in huis!! En ik HAAT studio sport!!! :x:x Joyce: Ik las het al op hyves, maar wat goed van Lorenza! Ze maakt duidelijk grote sprongen vooruit! Elegance: Fijn dat het zo goed gaat met jullie en de kleine man! Lekker genieten en ik ben benieuwd wat 2011 jullie gaat brengen Ik wil dolgraag een broertje/zusje voor de boys .. maar we zijn toch echt voorlopig (voor de eerstkomende 3 jaar ) compleet! Maar ik geniet met volle teugen van elke dag die ik weer mag doorbrengen met mijn mannen! Daydreamer: Jullie ook al voorzichtig aan het nadenken over een tweede! Ik ben benieuwd! Hopelijk is het dan in een keer goed raak! We willen geen mk's meer! Prachtig ventje hebben jullie trouwens! Leuk dat je toch je foto's wilde delen! Pooh: Mooie foto! Hier: Alles gaat z'n gangetje! De jongens lopen wel maar niet stevig! Na 6 stappen vallen ze weer op hun bips! Ben ook wel benieuwd wanneer het stevige lopen gaat komen! Voor de rest eigenlijk niks nieuws! Voor de liefhebbers (en vriendjes ) Ik heb ook wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst! Liefs!
@Leliana, het gaat nu goed met me hoor. Ik was behoorlijk van streek na deze opmerkingen, maar heb we er bij neer gelegd. Ik geniet er nog maar even van en ga me niet druk maken want dat is niet goed voor mij en de kleine. Hier sinds gisteren last van mijn onderrug en regelmatig wat steken. Vervelend maar niet pijnlijk. Morgen naar de vk en ik ben benieuwd of de kleine is ingedaald, heb zelf het idee van wel maar goed ik ben geen expert.
Ik heb ook een hekel aan studio sport, zal je zien dat de meiden straks allemaal naast papa zitten op zondagavond 19:00 uur hahaha. Anne gaat nu een beetje doorslapen. Maar is tussen de voedingen door nog best vaak onrustig (lees huilt tot ze gaat slapen) ze wil er graag bij zijn zeg maar. Maar goed dat komt ook wel weer goed. Liefs Nanny.
@nanny, hahahaha als ze allemaal net als ik zijn hihi, ik zat ook altijd naast papa op de bank om voetbal te kijken en schaatsen enz. Wij zijn hier trouwens eerlijk verdeeld
Hihi, hier ook eerlijk verdeeld, maar ik ben zelf gek op voetbal (zelf ook als sport gedaan) dus we zitten samen naar studio sport te kijken :-D