lieve meiden! hoe is het hier?? Tassie hardop weg zie ik!! Spannend zeg!! Ik hoop dat het met iedereen (+ukjes) goed gaat! Ik wilde nog even wat met jullie delen.... Ik ben weer ZWANGER! Direct na de mk dus. Nu beginnen de spannende weken weer.... We mogen van de gyn een vroege echo met 7 weken laten maken, dus daar denken we nu over na. Eerst maar eens kijken of ik dat haal...pffff...positief blijven!!!
@doortje, wat ontzettend goed nieuws. Een voorzichtige proficiat, hier gaan de duimen weer overuren draaien. Hier vandaag op controle geweest bij de vk, alles was weer goed met mij en de kleine. De kleine is ingedaald, hij mag nog wel wat dieper zakken maar voor deze termijn was het prima. Ik was wel in 2 weken tijd 3 kg. aangekomen maar ik begin ook vocht vast te houden en minder te bewegen dus dat zijn de extra kilo's. Nog 4 dagen en ik ben 37 weken, vanaf dan mag het van mij komen. Ben benieuwd wanneer en hoe het gaat lopen. Spannend!
@ doortje, Gefeliciteerd meid ! En ik duim ook weer voor je ! @Tassie,ja het word spannend nog effies. @L78, hier ook een voetbalfan hoor (alleen dat is nadat mijn vader overleden is wel wat minder geworden, door de herinneringen zeg maar) Maar begint wel weer te komen Voetbalde vroeger ook altijd
Doortje Wat ontzettend goed, zeg!! Gefeliciteerd! Hoelang zou je nu ongeveer zijn dan? Oh meid, ik duim voor je!!! Hoe voel je je? Joyce Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid! Tassie Jaa.. Komt steeds dichterbij! Leuk! Spannend! Hebben ze nu nog een schatting gedaan? Of dacht je.. "Bekijk het maar daarmee!". Hihi! Leliana Heb ook bij de foto's van jouw mannen gereageerd. Leuke koppies!
@Doortje, wat goed zeg gefeliciteerd hoor. Ik vond de vroege echo wel fijn hoor. Mijn duimen gaan voor je duimen meis. @L78 en joyce, Als het nederlands elftal speelt vind ik het wel reuze spannend. Dat zijn niet zoveel wedstrijden hihihi. @overhere. vandaag de lodger draagzak gekocht. Anne is zo onrustig heeft superveel zuigbehoefte maar tutje flopt er constant uit. En als ik haar vast houdt is alles goed, maar heb nog meer te doen dus hoop ik het zo op te kunnen lossen.
Daydreamer, de vk heeft een schatting gemaakt van 3800 gram bij de geboorte. Valt dus wel mee, ben benieuwd. Maar ik trek me er niks meer van aan!!!!
@Tassie: Sara was 3950gr bij de geboorte! En ik ben klein en slank. Moest dus een grote baby eruit poepen hahaha! Dus het zegt helemaal nix, laat iedereen maar kletsen en geniet nog maar even lekker van je kleintje in je buik!
hihi, hier Lorenza 4165 gram en Manolito 4160 Bijna hetzelfde dus Dan zeg ik er gelijk bij dat mano tot 1 1/2 jaar echt best dik geweest is en dat is nu hij bijna 3,5 is er wel vanaf weer, hij is nu goed. En Lorenza is eigenlijk gewoon altijd goed geweest zeg maar Dus dat geboortegewicht zegt ook niks.
Hoooi!! Hoe is het dames? En Tassie, hoe gaat het met jou? Hier een 'nieuwtje': Ik ben weer ongesteld geworden! Hahaha! Sinds de bevalling en bv nu voor de 2e x. Netjes na 25 dagen. Hopelijk blijft dat zo, mooie korte cyclus.
@daydreamer, wat fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen. Hier is alles oke, slapen is wisselend. Begin wat vocht vast te houden en slaap veel. Afgelopen maandag bij de vk weer goedgekeurd, kleine was nu volledig ingedaald maar kon nog iets bewegen maar niet veel dus volgende week zal de kleine wel vast liggen. Soms een harde buik of een paar uur een zeurderig gevoel in onderrug en onderbuik (vk zei dat dit kwam door het indalen). Vk zei dat de kleine het nog prima naar de zin had, maar van mij mag de kleine zich toch wel snel gaan aandienen, ben zo benieuwd en wil de kleine na 9 maanden wachten nu eindelijk weleens knuffelen!!!!! Jammer dat het hier zo rustig is, iedereen is denk ik druk met de kleintjes. Ik houd jullie op de hoogte!!!!!!
@ Tassie, ja spannend voor jou ! Kan nu elke dag gebeuren Weet nog wel hoe dat voelt, je wil dan zo snel mogelijk je kindje in je armen houden na die 9 maanden Alleen bij mij was het de 1e keer pas met 42 weken en 1 dag en de 2e keer met 40 weken en 6 dagen Hoop dat het bij jou sneller gaat meid !
Hoi meiden, Hierbij even een buikfoto gemaakt met 37 wk en 5 dg, dus zeg maar 38 weken. Ik lig hier plat op bed.
Dank je wel daydreamer! @doortje, hoe gaat het met jou? Gaat het allemaal nog goed met de prille zwangerschap en weet je al of je een vroege echo gaat nemen?
@tassie: prachtige buik!! Hier gaat alles ok! Ben de hele dag misselijk en moe, dus hoop zoooo dat het goed zit! Heb 4 febr een echo, ben dan ruim 7 weken. Superspannend zeg!
Doortje, de tekenen zijn positief. Spannend 4 feb. een echo, je weet dan in ieder geval wel waar je aan toe bent. Ik duim voor je!!!!!!
Doortje, ik had je nieuws even gemist, sorry! Wat ongeloooflijk spannend weer, ik ga duimen. Op naar een mooie echo nu....