hey dames, ik heb alles meegelezen maar niet gereageerd doortje ik zal voor je duimen het gaat goed komen... tassie jeetje wat ben je snel gegaan zeg. nog eventjes en dan is ie er al... voor de rest gaat alles goed met iedereen.. hier is vandaag het eerst tandje doorgekomen. het is zo'n heerlijk ventje en altijd vrolijk echt lachebekkie MMAAAAR je moet hem niet naar bed doen dan kan die schreeuwen dus daar zijn we nu druk mee hij wil al drinkend aan de borst in slaap vallen maar ik wil afbouwen maarja wat doe ik dan met hem. ik heb ook onstslag genomen en mijn vast contract op gezegd en ik val nu in bij de kleuters als juf ik hoop dat er een vaste baan uitkomt anders wordt het een karige zomer... 10 jaar gewerkt voor een groot bedrijf en nu juf heel leuk maar iets meer zekerheid vind ik ook wel fijn
Hoi meiden, Het gaat hier nu echt opschieten. Ben vanmorgen weer naar de vk geweest en ben weer goedgekeurd samen met de kleine. De kleine ligt nu vast in mijn bekken en mijn bekken is volledig verweekt. Kortom klaar voor de start, waar wanneer zal die start zijn....... Het begint hier nu wel zwaar te worden, slecht slapen door mijn bekken (heb hier echt last van met liggen en lopen) en ik hou opeens veel vocht vast. Nog even volhouden, ik wil niet klagen want het is voor een goed doel maar stiekem ben ik het zwanger zijn echt beu terwijl ik er ook nog erg van kan genieten......
Tassie Dat schiet inderdaad mooi op met jou! Duurt niet lang meer... Geniet er echt nog van, ja! Want straks is het afgelopen met zwanger zijn.. Geen baby'tje meer in je buik, maar op je buik! Ook héél leuk natuurlijk. Zet 'em op, meid!!
Hallo allemaal, Wilde het toch even vertellen. We hebben nu een week geleden afscheid moeten nemen van onze lieve zwager en oom. Na nog geen week in het ziekenhuis met een zware dubbele longonsteking,Lichte ontsteking aan zijn hart en de mexicaanse griep. Hij had het heel benauwd en lag op de ic. Na het bericht dat het weer beter met hem ging en hij van de ic af mocht. Is hij na een terugval toch plots nog overleden de preciese oorzaak weten ze niet (word wel onderzoek naar gedaan). Het verdriet is groot het is gewoon ook nog niet te bevatten. Voor ons al niet, laat staan voor mijn zus en de kinderen. Wat kan het leven toch oneerlijk en hard zijn! Liefs nanny.
@nanny, wat een vreselijk nieuws. Ik wens jou en de gehele familie heel veel sterkte toe met dit verlies. Dikke knuffel voor jou! Wil je het van je af schrijven dat zijn we hier voor jou.
Jeetje Nanny, zit hier met tranen in mijn ogen. Wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je gezin en je zus en haar gezin en natuurlijk de rest van de familie en vrienden. Zijn de kinderen nog jong? Bah wat erg! Dikke knuffel
Nanny Jeetje zeg! Zit het met kippenvel te lezen.. Wat verschrikkelijk.. Wat erg voor je zus en de kinderen!!! Was hij verder gezond? Oh, bah.. Wat erg toch! Gecondoleerd en veel sterkte!!!
@L78, de kinderen zijn 10 & 13. @daydreamer, Hij was al 8 jaar niet meer bij de huisarts geweest. Echt een beer van een kerel was het ook. Ook nog trouwens hij overleed een dag voor mijn zus d'r verjaardag!!
*edit* sorry verkeerde topic L78 hey jou ken ik nog van de december mama's Hopelijk gaat alles goed met jouw kleine popje!
Nanny, wat verschrikkelijk zeg! Je hoort dit soort dingen wel meer, maar dan bij anderen. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, jullie zullen in een nachtmerrie zitten. En je zus helemaal. En die kids, och och zo jong en dan al je vader moeten missen. Echt heel erg. Nogmaals heel veel sterkte voor allemaal. Tassie, ik heb al een tijdje niet meer op jou gereageerd, excuses! Ik ben vaak al blij als ik even een paar regels kan tikken. Want het is wel druk hoor met 2 kids Maar ben zo dankbaar voor ze. En jij hebt zo meteen ook je kleintje op je buik liggen. Ik hoop dat je je niet meer druk maakt om gewicht. Wat maakt het allemaal uit?! Het is jouw kindje en jij zal hier goed voor zorgen, daar twijfel ik niet aan. Ik denk dat iedereen die wat voller is wel weet hoe moeilijk het is om de kilo's er blijvend af te krijgen, dus SSSSSTTTT! Ik ga je vanaf hier een heel goede bevalling wensen, heb regelmatig kaarsjes opgestoken voor meiden hier om zwanger te worden, te blijven en zal dat ook voor jou doen voor een goede bevalling met een gezond kindje! Aowyn, oh wat erg...dat weet ik dus niet meer Ik voelde me in dat topic niet helemaal thuis. Kon de aansluiting niet helemaal vinden. En toen er ook nog meiden waren die in laat stadium hun kindje verloren, was het helemaal gedaan. Want daardoor werd ik erg onzeker (heb zoals je weet meerdere miskramen gehad) en voerde de angst de overhand ipv het groeiende vertrouwen. Hoe is het nu met jou? Voel je ook welkom om hier te praten hoor! Het gaat hier minder over herhaalde miskramen, maar wel over het weer vooruit kijken na een miskraam. Iedereen die hier schrijft, weet wat het is om (meerdere) een miskraam te krijgen en zal kunnen steunen in de fasen daarna. Zet 'm op meid, eerst het onderzoek maar. SUcces!
L78 Ik was juist een van de vroege mk's. Ik had die MA met 8w3d, weet je het weer? anders pb ik mijn naam wel. Ik heb nog veel contact met Lynnami, romy, jip en soms ook met DaWo. Kan mij voorstellen dat jij daar erg onzeker van werd. De groep is later ook nog opgesplitst geloof ik, maar jouw naam kwam mij erg bekend voor nog! Met mij minder.. ik heb sinds de lange nasleep van die MA alweer 3 vmk's gehad.. totaal op 5 dus die hoop die ik toen in maart had had ik januari weer tot dat het in stukken viel zondag avond. We zijn nu al een jaar overheen en nog geen prachtig wonder erbij.. vraag mij af of wij ooit weer kinderen erbij krijgen na K. Scheelt al wel dat wij haar hebben maar neemt het verlangen om meer niet weg.. Ben nu ook erg bang voor morgen.. vinden ze wat? zoja hebben ze een oplossing? Ik vind het steeds zwaarder worden om alles weer op te pikken na een miskraam.. Maar merk dat mijn omgeving nu pas meer medeleving toont. Herkennen jullie dit ook? Ik weetn og toen ik hier eerst op het forum was, in 2007. En ik de verhalen las over vrouwen met kinderwensen en miskramen en vlindertjes dat ik het zo ontzettend erg vond voor hun... nu 3 jaar later zit ik in hetzelfde schutje
lieve nanny, wat een verschrikkelijk nieuws! Wat moet dit ontzettend moeilijk zijn! Zeker voor je zus en kinderen! Oh meisje, weet niet goed wat ik moet zeggen, maar een dikke knuffel vanuit hier! Heel veel sterkte gewenst. Wij zijn er voor je! liefs
Bedankt voor jullie lieve woorden, het is zwaar ik kan ook niet meer doen dan er voor mijn zus te zijn. Kleine Anne is ook errug onrustig geweest waarschijnlijk ook wel door de spanning. Ben nu over naar fles en borst voeding. Kan altijd nog terug naar volledige borst. Verder doet ze het goed en krijgen we al een grote glimlach met soms een klein geluidje aaaaahhh smelt! @Tassie, je bent er bijna meid nog ff volhouden. @doortje, veel succes morgen meid. Duimen draaien voor je. @Aowyn, welkom ik hed na twee goede zwangerschappen ook 3 miskramen (1 MA 11 weken 2 Mk's 6 weken). Bij de testen was niks uitgekomen gewoon pure pech. Maar nu een lief meisje van 2 maanden in de box. Komt vast goed ga voor je duimen. @L78, hoe is het met de kleine Tess?
hallo meiden! doortje heel veel suuces vandaag! Ik denk aan je vandaag *knuf* Nanny wat een verschrikkelijk nieuws.. ik kreeg gelijk weer kippenvel.. een vriend van mijn broer is vorig jaar precies zo overleden.. ook aan de mexicaanse griep.. ook een bonk van een kerel.. maar je zwager.. jeetje.. wat een emo periode.. dat je blij bent met je wondertje en afscheid moet nemen van een dierbare.. heel veel sterkte te komende tijd, ook voor je familie.. Tassie.. Biiijnnaaa... ik kan me nog herinneren dat jij, pooh en nanny samen de mk's hadden.. en jij als laatste zwanger werd.. en nu heb je het voorrecht, echt serieus, je ziet het nu neit zo hihi.. maar om alles nog te mogen meemaken!! Hier wordt ons mannetje al 10 maanden en wat zou ik het graag nog eens allemaal over willen doen! ook omdat voor ons het eerste half jaar neit leuk was.. maar toch.. het gaat zo snel.. bah ik ben echt een cliche mama geworden.. help! Dus voor jou heel veel succes met de laatste loodjes.. en geniet stiekem nog maar heel even van dat mooie wondertje in je buik! en de andere meiden allemaal volop aan het geneiten van jullie wondertjes? wat is het mooi he, mama zijn! ons mannetje wordt iedere dag gezelliger en leuker.. deze week is zijn 3de tandje doorgekomen.. en is zijn babylach eraf.. maar het werd des te leuker toen hij vorige week opeens papa en mama zei.. pff.. wat een smelt moment.. Ons mannetje heeft afgelopen maand nog 2 keer in het ziekenhuis gelegen met een virus.. pff.. wat een ellende was dat even zeg.. gelukkig gaat het nu weer goed en hij is hij weer helemaal de oude! Ben wel benieuwd naar spam overigens!! zal ook nog even ons mannetje showen
@nanny, dikke knuffel voor jou! @elegance, wat een mooi mannetje zeg. Jammer dat hij zo aan kwakkelen is met zijn gezondheid, geniet van de mooie momenten... @Aowyn, welkom hier. Wij weten hier helaas allemaal hoe het is om (meerdere) miskramen te hebben en welke gevoelens goed en slecht er allemaal bij komen kijken. Je bent van harte welkom om lekker mee te schrijven, we steunen elkaar hier in voor- en tegenspoed. Ik heb zelf 2 miskramen gehad bij 10 weken en ben nu (als laatste van dit groepje) 39 weken zwanger. Bij mij is er uit de onderzoeken ook niks gekomen. Ik ga voor je duimen dat je snel in verwachting mag zijn van een plakwonder, succes de komende tijd. Hier geniet ik tussen de ongemakken door echt nog van mijn buikje en de beweging. Ben vandaag 39 weken en vraag me toch af wanneer gaat de kleine komen. Ben zo nieuwsgierig....... Ik houd jullie op de hoogte, heb manlief al uitgelegd hoe hij moet posten als de kleine geboren is.
@doortje, had jij vandaag geen eerste echo???? Ik duim voor je meid dat alles goed is, veel succes en sterkte. Dikke knuffel.......
joepeieieieieieiei! Alles was goed!! een kloppend hartje en 1,1 cm!!! Pfff...opgelucht, blij en bekaf dankjulliewel voor het duimen!! @tassie: gebeurt er al iets??