@Leliana, het mama zijn bevalt prima. Ik geniet zo van mijn mannetje, ik ben echt helemaal in love en kan uren naar hem kijken. @Doortje, hoe is het met je?? Is de misselijkheid al wat gezakt???
nanny, ziet er mooi uit. Vooral die kuikentjes zo lief!!!! Doe je dit breien, of wat voor techniek is het???
@nanny, daar gaat zeker wel wat uurtjes werk inzitten denk ik zo. Maar het ziet er echt super leuk uit. Hier zit ik zelf vandaag niet zo goed in mijn vel, ik heb veel ondernomen en tussendoor niet geslapen. Nu lig ik in bed en ben kapot en heb veel pijn in mijn buik (richting baarmoeder). Daarnaast ben ik vandaag zo bang en emotioneel rondom Sven, ik ben bang dat hem iets overkomt en dat ik hem kwijtraak. Ik ben nu zo gelukkig ondanks de verdrietige tijd rondom onze kinderwens dat ik hem nu (ten koste van mezelf) wil beschermen. Herkennen jullie deze gevoelens?? Met Sven alles goed, lijkt wel wat verkouden (soms hoesten en niezen en een licht knorretje soms). Maak me dan meteen ongerust, ik lees nogal enge verhalen momenteel over het RSvirus. Vandaag naar het cb geweest om hem te wegen, hij weegt nu 4325 gram en dat na 2,5 weken oud. Hij zit nu boven zijn geboortegewicht, ik ben daar erg blij om.
Tassie Dat herken ik wel. Ik zag Levi soms liggen en dan moest ik ineens zó huilen. Van geluk! Maar natuurlijk ook een soort van bezorgdheid.. Je moet er niet aan dénken dat jouw kindje ooit wat overkomt!! Dat gevoel voor je eigen kleine minimensje is zo ongelofelijk sterk!! Hé, geniet er lekker van! Nanny Leuk!! Doortje Ik ben heel erg benieuwd hoe het met jou gaat nu?
Ele Het was zeker een mijlpaal! Haha! Ik zag er aan de ene kant ook tegenop, aan de andere kant vond ik het ook erg leuk! Weet je al hoe je het gaat vieren? En wat een mooie brief! Moeilijk hè, wanneer voor een 2e gaan?? Vinden wij ook. We zouden heel graag een 2e kindje willen. En dan ongeveer 2 á 2,5 jaar ertussen. Dus wachten we nog heel eventjes.. Maar stel dat het nu weer een jaar gaat duren incl. miskramen? Zit er straks ineens 3 jaar tussen, dat vind ik eigenlijk iets 'teveel'... Joyce Ik zag in een topic over krullen een foto van je dochter.. Mooi meisje!! Leliana Dankjewel! Het wordt nu soms al vermoeiender.. Haha! Klinkt gezellig bij je.. "puberen"! Hahaha!
kom even snel melden dat ik mijn tweede echo heb gehad vanochtend en alles is goed!!! Er zit een stuiterend kindje in mijn buik en ben vandaag precies 11 weken! Jaaaaaaa!
Joyce Leuke kindjes, meid! Mano al groot, joh.. Doortje Jaaaaaa!! Geweldig zeg! Gelukkig was het snel weer raak en nu dus goed ook! GENIET!! Hier een beetje verdrietig eigenlijk. Vriendinnetje van mij heeft van de week de 1e echo gehad.. Niet goed. Jééémig zeg, m'n hart breekt.. Gun het haar zo! Ze heeft een heel mooi kindje, maar toch, ze zou zo graag een 2e willen. Pfff... Wat oneerlijk.. Nou ja, jullie weten allemaal hoe het voelt. Dit is ook de reden waarom ik het eng vind voor een 2e te gaan...
@Doortje, JEEEEEEJ gefeleiciteerd !! Hahaha thnx meiden ja mano is echt al groot hoor ,wordt alweer 4 jaar 17-8 en dan naar de kleuterschool EN Lorenza is alweer bijna 1 1/2
@Joyce, jeetje is alweer een hele meid. @Doortje, Lekker hoor, gefeliciteerd. Moet ook wel zeggen dat het hier ook nog wel een beetje kriebelt, maar drie is echt genoeg. denk ik hihi @Tassie, Lekker aan het genieten? @overhere, Nou we hebben weer een klap moeten verwerken maar dit keer gelukkig met een happy ending. Ze hadden een bobbeltje bij mijn moeder in de borst gevonden. Bleek een ciste te zijn. Anne is alweer 3 maanden whaaa gaat hard. Ben sinds een aantal weken ook over naar flesvoeding en ze is heel hard gegroeid 1,4 kg en 5 cm in 4 weken. Ze is ook veel rustiger geworden. En Evie gaat na de carnavalsvakantie ook al naar school die word 8 maart 4jaar. Wat zal het weer wennen zijn die rust. hihi Grtjs Nanny.
hahaha nanny, raar he als ze dan ineens naar school gaan Nou je hebt er al 1 op school natuurlijk Ik vind het echt heel raar dat hij straks naar school gaat, hij gaat nu wel al 4 dagdelen naar de psz, maar dat is maar een half dagje, strakjes de hele dag Nou ja Lorenza heeft op mijn vrije dagen dan wel veel mamatijd Gelukkig dat het een cyste was bij je moeder, toch een opluchting. @daydreamer, ja dat is echt heel verdrietig. Hier heb ik dat dus met mijn schoonzus gehad, die is nu al bijn 2 1/2 jaar bezig en vorig jaar eindelijk zwanger en ook een mk ,ze was 7 weken zwanger.
@doortje, wat een goed nieuws. Het echte genieten kan beginnen.... @nanny, je meisje alweer 3 maanden. Dat gaat zeker hard en zo te lezen groeit ze als kool. Heerlijk toch... Hier nog steeds aan het genieten maar ook wel wat zorgen. We zijn overgestapt op nutrilon omneo omdat Sven moeite heeft met zijn ontlasting (lees hele dagen wakker en alleen maar huilen omdat hij kan poepen). Daarnaast heeft Sven een voorkeurshouding naar rechts en hebben we gezien dat zijn hoofdje begint af te platten dus veel links stimuleren en een consult aanvragen bij de fysio. Hebben jullie kindjes dit ook gehad??? Gelukkig zijn we er op tijd bij, ik heb alleen zo'n angst dat hij dan zo'n helmpje moet. Pff, ik geniet echt van mijn mannetje maar kan me soms ook zo onzeker voelen en vol met zorgen. De tranen vloeien soms bij mij dan ook nog steeds regelmatig.
@tassie, nee geen helmpje gehad hier, wel bij allebei omneo gegeven hier, ze hadden ook last van krampjes en door de omneo voeding hadden ze geen last meer.
@tassie, Anne heeft ook een voorkeurshouding. En heeft ook best en scheef hoofdje. Bij de verloskundigepraktijk zit osteopaat/ fysio die kan je ook altijd even bellen. wilde ik ook gaan doen! Ze heet Erna, ben even haar achternaam kwijt. Baat het niet...
Hier komt vanmiddag de fysio aan huis en volgende week ga ik met Sven naar de osteopaat. Vandaag op het cb zeiden ze dat het een behoorlijke afplatting was en dat ik Sven veel op zijn buik moet leggen. Ik ben hier erg van geschrokken, ik let er al zoveel op. Ik hoop dat de fysio goede tips heeft en de osteopaat kan helpen. Voel me hier echt kl*te over, loop heel de dag al te huilen en voel me een slechte moeder. wanneer lacht het leven ons nou eens toe...... Sorry, voel me echt depri vandaag!