@aylin, wat een leuke kamer zeg echt heel schattig. Dat is een voordeel voor als je het weet. hihi dan kan je de kamer pimpen . Vind het echt een hele leuke kamer. heeel schattig. Grtjs Nanny
hee dames schaam schaam echt zo lang niet hier geweest computer was stud dus ik moest eerst weer naar mijn werk om het te laten maken deze week is dat gebeurd dus hier alles op de rit maar wel druk Roan heeft toen die 1 maand was een liesbreuk gehad en is gelijk geopereerd daaraan wat een drama allemaal zaterdag in het ziekenhuis en dinsdag pas weer naar huis we moesten gewoon wachten op een plekje die vrij kwam dat werd na veel zeuren maandag maar ga maar eens een baby nuchter houden... nou dat was me een dagje wel zeg@@@ maar Pooh @ gefeliciteerd met je dochter ik hoop dat alles goed gegaan is aylin is alweer op de eind pffff snel gegaan zeg tassie ook al wat weken verder en alles gaat goed zeg.... Nannie wordt voor jouw ook spannend nu roan was er moet 36 weken dus kan zo gebeuren nou ik ga even terug lezen nog iets inportants gemist deel 3 al
@aylin, mooi kamertje hoor. Echt een gezellige meidenkamer. @Lieni, ach gut zo klein en dan al een operatie. Lijkt me vreselijk om je kleintje dan over te moeten geven aan de dokters. Zeker omdat hij nog zo klein is. Hier alles goed, is het trouwens normaal in deze periode dat je de kleine de ene dag veel voelt en de andere dag nauwelijks. Ik maak me dan meteen zo'n zorgen. Gisteravond hadden we een feest en de kleine was duidelijk niet altijd gecharmeerd van de muziek want hij was dan erg druk aanwezig. Vanmorgen had hij de hik, zo grappig om dat te voelen.
@tassie, hoi hoi Ik had het ook met jou termijn en nu nog zelfs maar meestal haalt de beeb het allemaal wel in. @ Lieni is nu alles goed met de kleine man?
@ Lienie alles weer goed met de kleine? En ja ik loop al weer op het eind. Spannend wanneer de kleine wilt komen. @Tassie rond deze termijn hoef je de kleine nog niet eerder dag te voelen hoor. Pas na 26/28 weken moet je de kleine wel iedere dag voelen bewegen. Mocht dat niet zo zijn moet je de VK bellen en dan controleren ze de bewegingen met een ctg hart filmpje. Hier gaat alles rustig...wachtend op de kleine..
Spannend Aylinn! Alles klaar verder? Tassie, herken t ook hoor. Zelfs nu heb ik af en toe wel 'n paar uren dat ik de kleine niet voel.
@ Aylin, hahahaha ja ik had idd ook al verwacht dat je al bevallen zou zijn Wel fijn dat alles goed gaat en wat een leuk kamertje !! @lienie, aaah al een liesbreuk en geopereerd, maar gelukkgi gaat het evrder goed met je mannetje, hoe reageert de oudste op de baby ?? @ tasiie, dat is normaal hoor
@Aylin: Wat een prachtig kamertje! Echt mooi! @Tassie: Had dit ook hoor, en ik maakte me ook gelijk druk Don't worry! @Lienie: Zielig zeg! Lijkt me echt rot om je kleintje zo te zien, en dat is inderdaad een onmogelijke opgave, je kleintje nuchter houden... @Hier: Loïs is verkouden...Sinds 2 dagen is ze een beetje schor en ze spuugt ook veel (in het begin slijm, daarna melk) Ook met slapen heeft ze er last van, waarschijnlijk heeft ze ook last van haar keeltje, want ze kan soms erg hard huilen als ze gespuugd heeft...weet niet zo goed wat ik ertegen kan doen?!? Volgens mij weinig. Ik ga haar straks voor de zekerheid wel even temperaturen...
tassie weet je wat het gaat worden? Joyce@ ja hij is er helemaal gek van maar soms wordt je daar ook gek van. hij moet eerst naast hem liggen voordat ik eten kan geven. hij loopt de hele dag hem af te lebberen met als resultaat dat hij ook verkouden is . maargoed ik mag niet klagen..... beter dit dan anders toch... hoe is het met lorenza der arm..? nanny gaat alles voorspoedig of heb je veel kwalen? jeetje wat zijn jullie ver alweer. nu gaat alles goed met hem en heeft hij geen last \hij heeft wel veel darm krampen en ik heb weken elke avond met hem gewandeld. nu lijkt het beter te gaan. Nanny dit toch jouw 3e? mijn vriend wil er ook 3 maar ik twijfel.. ik vind het wel leuk maar ook wel pittig. eerst moeten we nog verbouwen en even financieel alles op een rij. maar mijn lijkt dat je met 3 niet zo snel op visite meer gaat bij mensen. of zitten mensen niet te wachten op je elftal. bij mijn ouders kunnen er niet eens 3 slapen mijn schoonmoeder daarintegen ... hoe meer hoe beter. pooh@ hier zijn ze ook ziek geweest heb er ook niets aan gedaan dan alleen neus spray voor het eten ging achteraf best snelk over...
Lieni, wij willen graag weten wat het wordt maar tijdens de 20 weken echo was het eigenlijk niet te zien. Ze hadden wel een vermoeden, een jongen maar wist dit niet zeker. De kans is nu 55%jongen en 45%meisje. Het kan dus nog alle kanten op. Over 3 weken hebben we een pretecho we hopen dan te zien wat het definitief wordt, tot op heden is alles nog neutraal.
@lieni, hier gaat het goed hoor ik ben al wel meer moe. en mijn rug, benen, kont zijn erg stijf aan het worden. Maar we bikkelen door. We hebben altijd geroepen we willen er 5. Maar daar zijn we van terug gekomen. We willen graag 3 kindjes. Qua visite enzo wij gaan gewoon hoor we hebben er dan toch drie en logeren hup gewoon alles mee hoor! Gewoon stapelen hihi. Ik heb er al helemaal zin in. Ik ben een thuisblijfmoeder dus qua oppas hoeven we ons ook niet zorgen te maken en geen druk op de oma's of opa's te leggen ( willen we ook niet). En zolang het kan blijf ik thuis als de derde naar school gaat. Wil ik weer wel gaan werken. Zo heel verhaal. Het is natuurlijk een keuze die je maakt. Succes!
Dag meiden, Voor mij nog 2 wkn werken, ben echt aan het aftellen. Probeer nu al wat rustiger aan te doen en me alleen op overdracht te richten. Niet makkelijk want er wordt best aan me getrokken. Vandaag vanuit huis 'ongestoord' werken. Voor de bekkenklachten loop ik nu bij fysio, maar is vooral kwestie van houding en oefeningen doen. Pijn is niet 1-2-3 weg helaas. @geslacht: wij hebben bij 3 echo's gehoord dat t een meisje zou zijn. Hoor ik van een vriendin een verhaal over een vrouw die dat ook had (ook 3) en toch jongetje! Zitten we strax met roze/rode babykamer ben benieuwd.
@ lienie, oh hahaha zo gaat het bij ons nog steeds Mano laat zijn zus geen moment met rust, altijd knuffelen kussen enz. En ze kunnen nu ook al beter samen spelen, maar volgens mij wordt dat nog wat als lorenza dalijk wat groter is ,want ze houdt dus helemaal niet van dat geknuffel en dat gekus. Maar soms wil ze wel en dat is zo lief Zo schattig om ze samen te zien knuffelen Verder gaat het steeds beter met haar armpje , ze krijgt nog steeds 2x in de week fysio, dat blijft zo totdat ze kan lopen, omdat ze dan alles vanzelf gaat doen zeg maar. Ze loopt wel wat achter qua lopen en zo, ze kan nu net langs de tafel lopen, dus denk dat los lopen nog wel ff gaat duren, maar als dat alles is, ben ik helemaal tevreden Oja hier wilden we eigenlijk ook 3 kinderen en we hebben het er soms ook wel over, maar denk niet dat er nog een derde komt, ik wil dan een groter leeftijdsverschil, omdat ik het nu dus ook best druk vind en dat wil mijn vriend weer niet Ik vind het ook wel goed zo. We moeten al verhuizen omdat we een kamer te weinig hebben, maar 2 appartementen van de buren staan al zo lang te koop, dat het voor ons geen zin heeft om hem ook te koop te zetten, dus moeten we hier nog ff blijven, maar das nog geen punt, de kids slapen nu samen op een kamer, en dat kan voorlopig nog wel. @ tassie, oh spannend ! Dus nog geen idee wat het wordt, hoop dat ze het op de pretecho goed kunnen zien @l78, hihi, ik had ook 3 x meisje en het is toch echt heel duidelijk een meisje, maar ik zag het verschil ook goed op de echo, bij een jongetje en een meisje.
Hihi, knijp 'm toch een beetje. Niet omdat ik een jongetje niet leuk zou vinden hoor, maar omdat we ons nu zo instellen op een meisje. Probeer het voor mezelf een beetje te beteugelen nu. Zo van de kans bestaat dat ze het toch mis hadden en het gewoon een beetje los te laten. Verder hoop ik natuurlijk vooral dat de bevalling goed gaat en dat het kindje gezond is, de rest is bijzaak en valt wel te regelen Kans is groot dat wij het ook bij 2 kindjes houden....ligt er ff aan of het straks compleet voelt. Manlief voelt meer voor 2 kindjes (huis, auto, praktisch) en ik zou een derde misschien ook wel leuk vinden. Aan de andere kant als ik zie hoeveel spanning het ons gekost heeft om zwanger te raken en te blijven, ben ik blij dat ik dit niet meer hoef mee te maken. Hoop op zorgeloze periode.... Fijne dag meiden!
Hoi meiden, Nog steeds geen teken van de kleine. Ze mag voor mij wel komen. Mijn bekken en rug hebben het zwaar te voortduren met de laatste loodjes. Hier houden we het bij 3 kindjes. Heb het nu druk zat met 2 kort op elkaar en straks de derde die net een jaartje scheelt. Ook ik ben voorlopig thuis blijf mama net als Nanny. Dus met kinderopvang zitten we niet. Toch mis ik wel het stukje voor mezelf wel was altijd erg druk met mijn werk echt een carrière jager haha. Ik ga zeker wel weer werken als de jongste wat ouder is. @L78 ik vind het wel spannend hoor. Weet heel goed dat ze er ieder moment ineens kan zijn en we dan met zijn vijven zijn. Heel raar idee. En doe rustig aan met je bekken. Mijn hele zwangerschap is dit al een heet hangijzer voor mij. @Pooh82 Zielig he als ze verkouden zijn. Je hebt ook luuf voor baby's alleen weet ik niet vanaf welke leeftijd dat is. Een ui op een schoteltje helpt ook goed. Stinkt wel dus goed luchten. En wat Lienie zei zoutoplossing voor in haar neusje. @Lienie geen derde..???? @Tassie heb je zelf een voorgevoel?? @Joyce..fijn dat het beter met Lorenza gaat!!! En derde schijnt wel een stuk drukker te zijn hoor ik van veel mensen om me heen. Ach, we zullen zien!
Dames ik ben gister om 13:43 bevallen van Jasmine ze weegt 2235 gram dus een klein meisje. Ze is 45 cm lang. Dus echt een klein moppie. De bevalling duurde 2 uur waarvan ik letterlijk 5 minuten heb geperst. Dus het is razend snel gegaan. We moesten nog wel even in het ziekenhuis blijven zodat ze haar bloedsuiker in de gate houden. Maar vanmorgen mochten we weer naar huis. Heb nog wel veel last van naweeën. Tot nu toe doet Jasmine het prima. Drinkt haar flesjes en haar glucose is goed. De reden dat ze vrij klein is weten ze niet. Al denken ze dat erfelijkheid ook een rol speelt ik ben zelf erg klein en tenger. Ik zal morgen ff wat foto's plaatsen van ons meisje!!!
Van harte Aylin! Inderdaad een klein moppie, maar als alles verder goed gaat, is dat niet erg toch? Speedy Gonzales hoor, wat een bevalling. Hoop dat de naweeën dan meevallen want je hoort wel dat die bij snelle bevalling heftig zijn. Ben benieuwd naar de foto's, vind haar naam in ieder geval prachtig. Liefs!!!!