Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, Ik moet Anne inderdaad ook veel op haar buikje leggen. En meis het leven lacht je al toe je hebt een mooi gezond kereltje. Anne heeft vanaf het begin al een knorrend geluidje. Het komt vanuit haar keel. Bij het buro zeiden ze dat gaat over. Ik naar de huisarts (ik dacht even huisarts na laten kijken) en nu heeft ze een puffertje.

Maak het je zelf niet te snel moeilijk meis je bent een goede moeder. Het is alleen allemaal nieuw en iedereen heeft weleens en dip. Maar dat is een kwestie van je kindje leren kennen een kind opvoeden gaat ook niet vanzelf! Gewoon lekker oefenen met de kleine man. Komt vast allemaal goed.

grtjs Nanny.

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Rustig hier.... ;)

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @daydreamer, viel me ook op...:D

4. daydreamer

Heb jij geen nieuws? :D

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Nee, niet echt jij wel? hihi

6. daydreamer

Eigenlijk ook niet, nee... Maar geen bericht is meestal goed bericht, hè! Haha!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallooo!
    Ik moet maar gauw aan mijn verlof beginnen, dan heb ik eindelijk weer eens tijd om mee te kletsen :)
    Hier alles goed!

8. daydreamer

Haha! Doortje.. Zou wel lekker zijn, nu al weer verlof!
    Gaat goed dus? Mooi zo!
    13 weken voorbij.. Nog ff, dan kun je die kleine misschien al voelen! Zó bijzonder!!
    Nou, geniet ervan!!!!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    hahaha hier ook niet echt iets nieuws te vertellen :p

Of misschien wel :D Lorenza kan eventjes los staan en een stapje doen :D Ben helemaal blij en ze kan best lang los staan en dan ook uitzichzelf rustig gaan zitten .

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Jeeehhh goed zo lorenza, grote meid! nog even Joyce en je kan er achteraan ;)

@Doortje, nog even wachtten hihi, De 13 weken voorbij dat is ook weer lekker.

Ik ga maar even spammen dan hihi. Ze had haar tutje uitgespuugd lol dat ze had.

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    hallo,

ik heb momenteel gewoon geen tijd om op internet te gaan laat staan om gezellig mee te kletsen. Ben nog regelmatig zoekende naar een ritme (Sven heeft dit wel, netjes om de 4 uur) maar ik weet soms echt niet hoe ik het allemaal moet regelen, maar komt goed.

@Doortje, in de veilige zone nu. Lekker genieten, binnenkort zul je je kleintje weer kunnen voelen en wat een heerlijk gevoel is dat. Mis dit gevoel soms wel, dat intieme....

@nanny, haha wat een lol en een scheetje om te zien hoor.

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
  13. daydreamer

Joyce Leuk! Gaat dus goed met Lorenza! :)

Nanny en Tassie Leuke foto's!!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @nanny en Tassie, leuke foto's :D Wordt er helemaal blij van, schattige beebjes.

En ja het gaat de goede kant op met haar, ikke ben ook stiekem toch wel een beetje opgelucht hoor, ze durft nog niet zo goed los te lopen, maar het zit er aan te komen hoor :D Het zat toch wel een beetje in mijn hoofd dat ze misschien wel helemaal niet normaal kon lopen zeg maar, dus ben er heel blij mee (al moeten we natuurlijk wel ff afwachten tot ze echt los gaat lopen)

20 april moeten we weer naar de revalidatiearts, ben benieuwd wat zij van haar ontwikkeling vind.

15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: oh, wat een plaatje zeg!!!Echt liefff!

Ik ben hier niet meer zoveel, maar wil ook nog ff spammen;)
    Loïs is alweer 6 maanden geweest, ze zeggen altijd dat het hard gaat, maar het IS ook gewoon zo!
    Mevrouw wil dus ook zelf haar fles vasthouden;):

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @pooh, wat een lief dametje zeg. Het gaat inderdaad erg hard, Sven is ook alweer 6 weken. Ik weet nog zo goed dat Sven nog fijn in mijn buik zat.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Pooh, wat een leuke foto :D

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    zou toch zonde zijn als dit topic gesloten zou worden.

Hoe is het met iedereen en met de kindjes.

@doortje, hoe gaat het en hoe voel je je?

Grtjs Nanny.

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Deze topic moet inderdaad niet gesloten worden, ik wil wel contact met jullie blijven houden.
    We hebben toch lief en leed gedeeld met elkaar.

Hier gaat alles prima, Sven doet het goed en mama is weer helemaal bekomen. Het einde van mijn verlof komt langzaam dichterbij, aan de ene kant wil ik niet gaan werken en aan de andere kant kijk ik er naar uit. Gek hé!
    Sven krijgt volgende week zijn eerste prikjes, ik denk dat ik er meer moeite mee ga hebben als Sven. Iemand nog tips, wat kan ik verwachten nadat de prikjes zijn gegeven?
    Verder zijn we hier druk in de voorbereiding voor de doop van Sven, 15 mei (de verjaardag van zijn overleden oma) Vonden wij een mooie datum daarvoor.

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Tas, Van de eerste prikjes kunnen ze een beetje koorts krijgen. Onze Anne was vooral veel moe dus die sliep heerlijk ;).
    15 mei zijn wij 8 jaar getrouwd. Dus ja vind het ook wel een mooie datum.
    Fijn om te horen dat het weer goed met je gaat. Mama worden is niet niks je hebt ineens een kindje waar je voor moet zorgen en dat geeft veel verantwoordelijkheid.
    Over werken zou voor mij een rust dag zijn hihi ;) best druk zo met 3 meiden. Maar geniet er zo van.

@All, we zijn zo aan het twijfelen voor toch nog een wondertje. Ik zou het zo heerlijk vinden. jullie horen het nog ;)

Deel Deze Pagina