Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @nanny, hihi nog een wondertje :p Spannend !!

Ik ben er ook nog niet helemaal uit, ik wil nu in ieder geval nog niet, maar ik zeg nooit, nooit :D

@tassie, ja de prikjes, Mano werd ook altijd heel moe ervan en ging dan lekker lang slapen. En Lorenza heeft eigenlijk van alle prikjes helemaal geen last gehad.

Ik vind het ook wel fijn om gewoon 3 dagen te werken, zodat je ook nog met wat anders bezig bent dan alleen met de kids. Vind het op woensdag en vrijdag ook heerlijk om thuis te zijn en lekker met zijn allen wat te gaan doen, maar ben op de dagen dat ik vrij ben 's avonds kapot en als ik gewerkt heb valt het wel mee.

2. Patrijsje

Patrijsje Lid

3 apr 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    #402 Patrijsje, 4 apr 2011
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
    Hallo dames,

Hoe gaat het hier?? Ik ben bekend onder een andere naam maar omdat vrienden/familie hier wel eens mee lezen heb ik nu even een schuilnaam. Ik ben opnieuw zwanger. Totaal onverwacht slikte de pil maar door een voedsel vergiftiging heeft de pil denk ik niet meer zijn werk gedaan. Mijn jongste is net 5 maanden dus we waren in eerste instantie erg geschrokken :$. Maar nu het nieuws geland is zijn we er erg blij mee.

Straks heb ik mijn eerste echo en ik gok dat ik nu tussen de 6 a 7 weken ben uitgaande van mijn laatste menstruatie. Echt zeker weet ik het niet aangezien ik de pil heb gebruikt. Natuurlijk is de angst voor de echo wederom groot aangezien mijn verleden met 2 maal een ma.

Voor de meiden die willen weten wie ik ben stuur ff een pb.
    Oh ja mijn middelste kindje is gelijk geboren met Lorenza.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh patrijsje dan weet ik het :D

Maar weer zwanger meid zo snel alweer na de 3e , en die had je ook alweer zo snel na de 2e, oh ik vind het knap van je hoor !! Ik zou echt gek worden denk ik :p

Ik vroeg me toevallig van de week nog af, hoe het nou met je ging :D

Ik hoop echt voor je dat alles goed zal gaan !! En hoop dat je ons ook weer een beetje op de hoogte houd.
    Hoe gaat het verder met jou en de kids ??

4. Patrijsje

Patrijsje Lid

3 apr 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce, het is lekker druk hier thuis. De jongste heeft best een moeizame opstart gehad veel huilen, voorkeurshouding. Maar nu naar intensief fysiotherapie en een strak schema is ze een heel vrolijk mopje. Het was wel schrikken we waren immers klaar met 3 kids. Maar abortus is gewoon echt geen optie voor ons.

Nu nog maar de vraag of alles goed zit daar binnen. Dat is toch altijd weer de ham vraag.

Hoe is het met Lorenza???

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @Patrijsje, ja voor mij is abortus ook geen optie hoor, want sm vraagt soms aan mij wil je nog meer kinderen en dan zeg ik altijd nou nu in ieder geval niet en dan vraagt ze er gelijk achteraan of ik dan abortus zou doen als ik wel zwanger zou zijn en dan zeg ik altijd nee, dan zegt zij altijd nou dan wil je er nog wel 1.

Maar fijn dat het nu beter gaat met de jongste :D
    En dat blijft altijd de vraag of alles goed zit van binnen, spannend weer !!

Met Lorenza gaat het gelukkig ook steeds beter, ze kan nog steeds niet lopen, maar het zit er aan te komen hoor :D Ze kan nu los staan en dan zelf 1 of 2 stapjes zetten ( nog wel heel wankel hoor) Dus daar ben ik helemaal blij mee :D
    Verder nog steeds 1 keer per week naar de fysio. En 20 april moeten we weer naar de revalidatiearts en dan kijken wat ze van haar ontwikkeling vinden.

Wat ik ook wel grappig vind is dat ze nu pas probeert om te kruipen (ze schuift op haar billen) Maar gisteren heeft ze echt een stukje normaal gekropen ,alleen gaat het volgens mij voor haar te langzaam en dan gaat ze weer billenschuiven. Maar dat is wel een leuke ontwikkeling omdat we er eigenlijk van uit gingen dat ze dat gewoon niet kon omdat ze dan toch op allebei haar armen moet steunen en dat geeft toch aan dat ze meer kracht krijgt in haar rechterarm.

6. Patrijsje

Patrijsje Lid

3 apr 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, het hartje klopte en ik ben nu 6,5 week zwanger. Nog erg pril en een lange weg te gaan naar de 12 weken maar het begin is er.

Ben best opgelucht....

@joyce maar is dat echt zo laat dat ze nu pas loopt? Mijn oudste liep erg wankel pas met 18/19 maanden. Dus zo laat vind ik het niet hoor. Heeft het ook gevolgen op het leren praten etc...?

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @patrijsje, (ik weet wie je bent hoor ;)) Gefeliciteerd meis, dat zal wel even schrikken zijn geweest. Maar zoals je zegt zeer welkom. Spannend weer hoor.

Liefs Nanny.

8. Patrijsje

Patrijsje Lid

3 apr 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker Nanny, heb er al 3 best vlot op elkaar:D

Maar het gaat allemaal goed komen. Hoe is het met jou jongste telg?

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag ladies!

Ben ff een tijdje weggeweest, kom er gewoon niet toe om hier veel te schrijven. Sinds maandag weer begonnen met werken en dat valt even heel erg zwaar omdat manlief flink de griep heeft en de zorg buiten werktijden ook volledig op mij neer komt. Diep respect voor alleenstaande ouders....pffff

Met dochterlief gaat het allemaal prima, vandaag voor het eerst op het KDV dus wel spannend.

Hoop nu weer iets sneller hier langs te komen.
    liefs

10. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Joehoe! Ik ben er ook nog! :D

Patrijsje, ik weet wie je bent! Gefeliciteerd dan maar, hè!
    Wat een spannende tijd weer, zeg..

Nanny, toch nog een kleintje erbij? ;)

Doortje, hoe is het met jouw zwangerschap?

En de rest... Hoe gaat het????

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik weet het nu ook (door PB :))

LIEFS

12. Patrijsje

Patrijsje Lid

3 apr 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

De angst blijft er altijd inzitten vooral na meerdere miskramen. Maar na mijn miskramen is het nu toch zeker 2 en waarschijnlijk 3 keer goed gegaan. Kijk ook naar Doortje die nu zwanger is van nummer 2!!!!

Dus mochten jullie er weer voor willen gaan gewoon doen...Miskramen in het verleden hoeft niets te zeggen over het gevolg van een nieuwe zwangerschap!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Patrijsje, ze loopt nog niet los hoor :p En het is niet echt heel laat,het gemiddelde ligt volgens de fysio rond 18 maanden. En hij verwacht dat ze met 20 maanden gaat lopen (maar dat is natuurlijk niet zeker) Volgens kan ze het ook wel, maar durft ze niet echt.

Het praten gaat goed volgens mij, ze gaat steeds meer zeggen en probeert ook alles na te zeggen.
    Het is natuurlijk wel afwachten of er misschien nog iets beschadigd is, dat kan je nu nog niet met zekerheid zeggen.

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hier vandaag naar het cb geweest, Sven doet het super. Hij weegt nu 5670 gram en is 60 cm. Alles mooi in verhouding. Hij heeft vandaag zijn 1e prikjes gehad, wat moest hij hard huilen en wel met zijn echte zielige huiltje dan breekt je moederhart toch wel even. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren, ligt nu lekker te slapen.

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Bekijk bijlage 143751

Hoi meiden,

Hierbij weer even een foto van Sven spammen, afgelopen maandag genomen. Sven is hier 9 weken oud.

16. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Tassie, wat een mooi jongetje, zeg!! Mag je trots op zijn! :D
    En hij groeit goed! Hartstikke mooi!

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Tassie, Een dotje hoor! Lekkere bolle wangetjes hihi lief hoor.

@All, Anne groeit hier ook als kool, Vorige week bij het buro woog ze 7850gram en was ze 65 cm. Het is echt een knoestje zo schattig al die rulletjes. Zal binnenkort nog eens spammen.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Tassie, wat een schatje :D

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Dank je wel dames, ik ben ook erg trots op mijn mannetje!

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

wat een snoetje om te zien zeg.
    alweer 2 maanden wat vliegt de tijd
    ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
    ik moet alles weer even terug lezen ik moet echt vaker hier komen
    maar ik heb echt zo weinig tijd om achter de computer te zitten

ik hen de pech dat ik thuis alles moet doen omdat manlief altijd aan het werkt is
    af en toe wordt ik wel een beetje gek ervan
    vooral als ze allebei een off dag hebben..

hahahhaha

maar bij ons is alles goed
    roan zijn tanden komen al onkruid omhoog en daar heeft die goed last van
    voor de rest een heerlijk druk ventje..
    zo anders als de eerste
    die was veel rusiger en blond met blauwe ogen
    deze is donker met bruine ogen
    zo grappig

nou ik ga even lezen

Deel Deze Pagina