Joyce Nee, net wat je zegt.. De wens voor een 2e is gewoon heel groot! Wij gaan ervoor! Deze ronde al.. Doortje Wat ga je hard, man! Haha! 30 weken alweer.. En tijdens de zwangerschap ook lekker ondernemend geweest. Je blijft nu dus voorlopig in jullie oude huis, begrijp ik? Snapt Sara het ook een beetje, dat ze een broertje krijgt?
@daydreamer, spannend en leuk tegelijk. Goed dat je de kans op miskramen je niet laat tegenhouden. Komt vast goed, succes..... @doortje, wow alweer 30 weken nog even en dan is er weer babynieuws vanuit deze topic. Nog even aftellen naar je verlof en dan de laatste loodjes. Jullie hebben niet stil gezeten, wat een veranderingen maar wel allemaal in positieve zin. Hier alles prima, Sven doet het goed. Hij heeft helaas wel eczeem maar dat is met de zalven rustig en onder controle. Heeft hij van zijn moeder geerfd. Jammer maar niks aan te doen helaas......
Tassie Levi heeft helaas ook eczeem. En ook geerfd van z'n moeder. Maar met smeren goed te doen. (merk dat het erger wordt in de zon, meer drogere plekken) Fijn dat het met Sven verder goed gaat! L78 Knuffel terug, hoor.
Ha meiden, Het is hier erg rustig he? Desondanks wil ik toch wel even komen melden dat ik opnieuw, onverwachts, zwanger ben! We waren er eigenlijk niet mee bezig .. tijdens het vrijen was het condoom gescheurd maar we hadden zo iets van, het loopt wel los allemaal! Over de jongens hebben we 1,5 jaar gedaan met een ma tussendoor.. dus de kans dat het raak zou zijn was in onze ogen heel klein! Maar goed ... ik begon mij dus een beetje vreemd te voelen, en ja hoor! Zwanger! Het is natuurlijk hartstikke welkom! Nu maar hopen dat alles goed mag gaan!! Hoe is het hier met iedereen??? Ik ben nu best wel benieuwd!!! xxx
@leliana, Gefeliciteerd !! (hihi, had ik natuurlijk al gedaan op hyves ) Echt heel leuk voor jullie en wie weet nog een tweeling Ben wel heel benieuwd hoe je zwangerschap gaat verlopen !
Wow Leliana! Gefeliciteerd zeg!!! Haha! Gaaf man! Hoe voel je je? Wanneer ben je uitgerekend? Wat was jullie 1e reactie? Hier alles goed, hoor. Zit weer voor het eerst op de wachtbank. En ik voel vanalles sinds gisteren.. Dus.. Maak ik mezelf gek? Of...? Hihi!
hihih.. Joyce, jij wist het inderdaad al! handig dat hyves en nog een tweeling? Pfff.. nou ik hoop het niet hoor! Daydreamer, haha.. ehm, ik voel mij nog heel erg ... raar! Alsof ik in een droom zit! Heb nog niet het besef dat er weer iets in mij groeit! En dat had ik met de jongens wel gelijk bij de positieve test! Maar goed, deze kwam ook wel totaal onverwachts itt de 2 vorige zwangerschappen! Ik weet ook niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar in ieder geval wel tussen 9 en 16 maart 2012. Mijn cyclussen hield ik dan wel netjes bij want buiten de vruchtbare dagen om deden we het (soms) volgens de kalendermethode. Dus ik moest die wel bijhouden. Ik heb wel het vermoeden dat mijn ei eerder is geweest, achteraf gezien dan. Anders zou ik al 6 dagen ná mijn eisprong positief hebben getest! En dat is haast onmogelijk! Zelfs bij de jongens testte ik niet zo vroeg! Eerste reactie .. was .. pardon alvast.... SHIT!!!! Reactie nu is .. hopelijk geen mk of ma Maar dat is weer even afwachten! Ooh, maar wat spannend zeg, op de wachtbank! Dus jullie gaan er ook weer voor!! Wat leuk!!! Nu maar duimen dat het gelijk raak is!! Ik stuur wel wat hcg jou kant op.. haha Spannend weer!!!
Leliana Haha! Mooi hoor.. Spannende periode dus weer! Echo enzo.. Maar ja, deze baby wilde er wel erg graag zijn! Dus dat zit toch gewoon goed?!?! Zag pas al een tuur-topic namens jou... Was je vriendin... Leliana zelf? Maar je hebt het op hyves? Wat denk je? Goed nieuws mag gemeld worden? Haha! Leuk meid!!! Enne, kom maar op met het HCG!!
@Leliana, wow wat leuk nieuws en onverwacht. Ik hoop dat alles goed gaat..... Komt vast goed, probeer te genieten van het groeiende wonder @Daydreamer, spannend op het wachtbankje. Vind het mooi om te lezen dat er dames zijn die voor een tweede gaan en opnieuw zwanger zijn. Doet me goed, ik ben de laatste in het rijtje geweest met een kleintje en de 2e generatie komt eraan. Hier gaat het wat minder, voor de 2e keer in een week tijd hebben wij wateroverlast gehad. Straat tuin en garage blank, het is ook een keer binnen geweest gelukkig gisteren niet maar wat een ellende zeg, die stank, blubber en troep......
*schaam, schaam, schaam*... Ik laat ook maar weer eens van me horen. Zo druk geweest de laatste tijd! We zijn (net als Doortje) bezig met ons eigen huis te verkopen en we hebben inmiddels vandaag bericht gekregen dat het huis waar we helemaal verliefd op zijn van ons is!!! Veel moeten onderhandelen, maar dan heb je ook wat Gelukkig is de oplevering pas half december, dus we hebben nog even een paar maanden om ons eigen huis te verkopen. @tassie: vervelend, wateroverlast! En die stank enz is inderdaad geen pretje! @daydreamer: spannend! voor een 2e! Lijkt me wel weer bijzonder om alles opnieuw mee te mogen maken, hopelijk is het snel raak! @Leliana: Gefelicteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je 1e reactie ff schrikken is, vooral als je het helemaal niet verwacht had! Wel erg leuk hoor! Voor de rest van de meiden die ik vergeten ben: sorry! Hier gaat alles prima, Loïs is inmiddels de 10 maanden alweer gepasseerd en het is een echte meid, meer hoef ik er niet over te zeggen (eigen willetje, alles zelf willen doen enz) Ondanks dat ze een tijdje achterliep met kruipen enz, is ze nu niet meer bij te benen ineens...ze kruipt de hele kamer rond en trekt zich sinds vorige week aan alles op! Niks is dus veilig! Hier nog even wat spammen
Blijft het hier ook rustig als ik zeg dat ik een leuk nieuwtje heb??? edit: Hoi L78!! Hoe is het met je?