Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik schrijf mee bij een topic "gaan voor een 2e kindje!".
    En jij, nog veel op het forum te vinden?

2. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    nee, eigenlijk nooit meer alleen maar paar mensen die ik nog 'volg'. Ik zou hen graag zwanger zien......

Wij hebben ook de knoop doorgehakt, ons gezin is compleet met een prachtige zoon en dochter. Wil geen focus meer op zwanger worden en blijven, geen miskramen meer. En het forum kost me zo veel tijd, tijd die ik liever met mijn gezin besteed.

Ik zit er ook aan te denken om afscheid te nemen....echt mijn account op te heffen.

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
  4. daydreamer

Ahhh.. Wat een leuke foto van jullie!! Ze wordt al weer groot. Het kleine is er ook zo af, hè?

Hé, maar jullie zijn dus compleet. Nou ja, je hebt natuurlijk een zoon én een dochter én ze zijn gezond. Wat wil je nog meer? Fantastisch toch!

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ze gaat zo ongelooflijk hard! En het is zo'n lekker wijfie, vrolijk, slim, snel, goedlachs: HEERLIJK! En mijn zoon wordt steeds bijdehandter (of hoe schrijf je dat). Is een ouwe kwebbelkous haha.

Inderdaad, een jongen en meid, compleet, gezond, dankbaar!

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @daydreamer, wat zie ik nu...... Spannend hoor, ik zal voor je duimen.

@l78, leuke foto en fijn dat jullie gezin compleet is. Lekker genieten......

Hier gaat ook alles prima, jammer dat er zo weinig meer geschreven wordt. Ik denk dat we gewoon allemaal aan het genieten zijn van het moederschap. Toch zo ik het zonde vinden als ons clubje zou wegvallen, ik heb zoveel steun aan jullie gehad. Dikke knuf en ik zal regelmatig hier nog eens posten om jullie up to date te houden

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe lieve meiden!

@daydreamer: jaaaaaa, wat fijn! Een spannende periode breekt aan, maar blijf vertrouwen houden he?! Ontzettende gefeliciteerd!
    @L78: mooie spam! Leuk om het gezicht achter het verhaal te zien! :) Herken je verhaal van zoveel tijd kwijt zijn aan dit forum...pfff...zeker als je in meerdere topics meeschrijft :) Ik schrijf bij december '09 mama's en een ander topic over miskramen (schrijft ele ook mee! die is al 11 weken zwangerrrr!). Ik zou daarom ook je keus volkomen begrijpen als je afscheid zou nemen van het forum. Zou het wel jammer vinden!
    @tassie: ja jammer dat iedereen hier zo weinig is (including me!), maar af en toe posten, zoals nu, is ook goed! :)
    @pooh: heerlijk foto van je meisje!
    @de rest: sorry weet niet meer!
    @hier: nog 4 weken aaaaaah! Is weer spannend!

8. daydreamer

Tassie Bedankt!
    Inderdaad, iedereen moet gewoon af en toe even berichten hoe het gaat. :)

Doortje Jaa.. Ben blij dat het zo snel gelukt is, hoop zo dat het goed blijft gaan! Je durft het bijna niet te hopen, hè..
    Maar inderdaad, moet vertrouwen hebben!
    Jij nog maar 4 weken... Gaat snel! (voor mij dan)
    Hoe voel je je? Ben je er klaar voor?

9. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Doortje, nog maar 4 weken, spannend hoor..... Voel je je nog goed, of zijn er al kleine signalen op een naderende bevalling??
    Succes in ieder geval en het wel laten weten hoor......

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

AAAH.. Daydreamer!!!!!
    GEFELICITEERD!!!

Wow wat super zeg!! En op Bevrijdingsdag uitgerekend? :D

Doortje, alvast heel veel succes! :) Wat is het snel gegaan zeg! :$

L78, wat een lieve foto! Inderdaad ook erg leuk om er een gezicht bij te zien!! :)

Pooh, Schattig!! :)

Ik ben hier ook niet meer veel te vinden.. :( Vind het wel jammer hoor .. Ik voelde mij erg 'opgelaten' om hier nog langer rond te hangen terwijl er zoveel meiden nog midden in hun 'mk' verdriet zaten! :(

Ik ben alweer bijna 12 weken ver en met het kindje (HET IS ER MAAR 1 :D) gaat alles goed! Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk dat er een 3e bijkomt! :$
    Verder ben ik al 7 weken kots en kots misselijk (wat ik bij de jongens niet was :() dus echt genieten zit er nog niet in! Ben al 7 hele weken echt een waardeloze moeder/huisvrouw/partner..
    Je kan mij gedurende de dag of op het toilet vinden of in bed... :(
    Hopelijk zal het na de 12 weken allemaal afnemen!

Liefs!

11. daydreamer

Leliana Ja, dank je! Inderdaad.. Bevrijdingsdag. :D Denk ik tenminste, bij een cyclus van 31 dagen.
    Vandaag een test gedaan van CB: zwanger 2-3! Super toch! Dat op de dag dat ik (waarschijnlijk) precies 4 weken zwanger ben.
    Enne.. M'n allereerste zwangerschap was ik ook op 5 mei uitgerekend, volgens de echo toen. Bijzonder toch.. Precies 3 geleden!
    Jij alweer bijna 12 weken! Wow hé.. Elegance trouwens ook al! Goed bezig meiden!!!
    Bij jullie is het allemaal gelijk goed gedaan deze keer, hè? Geeft mij wel een goed gevoel moet ik zeggen.
    Maareh, gezellig op het toilet. Haha! Zo beroerd, joh? En dat al gelijk vanaf de 4 weken? Pfff... Nou, hoop voor je dat dat snel gebeurd is!!
    Hoe is het met de tweeling??

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hoi hoi allemaal,

Ik dacht zal eens even kijken bij na miskraam... zie ik dat er wel heel recentelijk getikt is. Dus bij deze weer even een abbo :D.

Dus was een beetje aan het lezen en zie Ele, daydreamer, leliana gewoon zwanger! van Harte gefeliciteerd!! wat leuk en Doortje gewoon alweer 36 weken zwanger wat gaat het hard!

Overhere, Gaat het prima Anne is alweer 9 maanden en we genieten volop, ze groeit heeeeeel hard met 7 maanden was ze al 73 cm en bijna 10 kg. Dus ben benieuwd hoeveel ze nu weer gegroeid is. Ze lijkt ook heel veel op onze tweede dochter grappig is dat.

Wel leuk dat er weer wat beweging hier is.

Veel liefs

Nanny.

13. Leliana

Leliana Niet meer actief

Daydreamer, Oh dat is wel bijzonder ja!! :)
    Wel mooi allemaal weer he? Ik bedoel, we weten bijna allemaal wel nu wat ons te wachten staat maar het blijft altijd nog zo bijzonder!
    Wat goed van de CB test!! :D Betekent in ieder geval dat je hcg lekker aan het verdubbelen is! Top!
    Ja, ik was al beroerd voordat ik positief testte! :$ En vanaf toen is het alleen maar erger geworden ... :(
    Maar ja, we moeten er even doorheen .. in de hoop dat het snel weer over zal zijn!!!

Nanny, Jeey, daar is ze weer! vroeg mij al af hoe het met jou ging! Zo te lezen best goed! :D Ze is inderdaad goed gegroeid zeg! :$ Mijn boys waren met 14/15 maanden pas 10 kg! :p
    9 maanden alweer, time flies! Hoe is het verder met je??

Liefs!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, keek hier nog wel af en toe, maar goed ondertussen vakantie gehad en nu zie ik dat jullie weer lekker aan het kletsen zijn :p

@Daydreamer: Wat Leuk !!! GEFELICITEERD meid !

Wat er allemaal bij Leliana gebeurt weet ik via hyves :p
    Las het dus al dat je zo evrschrikkelijk misselijk bent en er niets voor krijgt , hoop dat het idd minder gaat worden, want zo is het niet leuk !! Enne misschien een meisje deze keer.

Fijn dat jet met de rest ook goed gaat en Doortje nog maar 4 weekjes, das snel gegaan zeg voor mijn gevoel.

Hier zijn we er nog steeds niet helemaal uit wel of geen 3e, we zijn het er allbei over eens dat er nu in ieder geval geen 3e bij komt, maar we zijn nog jong, dus ik zeg niet dat er nooit een derde bijkomt :p

Verder heb ik niet zoveel te vertellen, hahahaha het gaat allemaal zijn gangetje hier, mano is in de kleuterklas begonnen en vind het helemaal leuk :D Dus dat gaat ook allemaal goed.

Lorenza wordt volgende maand alweer 2 en mag dan 1 december beginnen op de psz (als er nog een plekje vrijkomt eerder) Bij de oude juffen van mano (en sommige kindjes die ook bij mano zaten) Dus dat is ook harstikke leuk.

15. daydreamer

Leliana Heb je het ook al iedereen verteld in je omgeving? Hoe reageerden ze?

Joyce Dank je!! :D

En jij, wel of geen 3e.. Ach, misschien denk je over een halfjaar, jaar of 2 jaar wel ineens: "Ja, nu wil ik het!"
    Lekker genieten nu van je 2 kindjes! Groot gelijk!
    Fijn dat het allemaal prima gaat.

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @Leliana, wat naar dat je zo ziek bent. Hopelijk gaat het snel beter. Maar alweer 12 weken zwanger, een mijlpaal!!!!

@daydreamer, ik had het al gedaan maar als ook CB een mooie positieve test aangeeft is het toch echt zo, gefeliciteerd meid!!!

@nanny, leuk weer wat van je te horen. Fijn dat alles goed gaat.

Meiden, ik vind het echt leuk dat er hier weer wordt geschreven, hier gaat alles prima. De komende dagen zijn even zwaar omdat manlief in het buitenland zit voor zijn werk. Maar ook dat overleven we wel.
    Ik vind het zo fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met de nieuwe zwangerschappen, geeft mij wel hoop voor een tweede. Niet dat we hier al mee bezig zijn maar we willen er wel graag nog eentje bij maar de angst voor miskramen beangstigd me toch wel......

17. Leliana

Leliana Niet meer actief

@joyce, Handig he, dat hyves :p
    En Lorenza die word inderdaad alweer bijna 2! Jeetje ...
    Ik kan het mij nog als de dag van gisteren herinneren dat jij moest bevallen van haar!! Goh, wat gaat het toch snel allemaal!

@Daydreamer: Oh ja, ik heb het met 4/5 weken gelijk bekend gemaakt! haha ... Schoonouders reageerden gelijk heel positief! Die vinden het zo leuk allemaal! Alsof ik weer zwanger ben van de eerste! :D Voor de rest wel wat felicitaties natuurlijk maar je merkt dat er vanaf buitenaf minder interesse is voor mijn zwangerschap! Ach, daar kan ik niet mee zitten!
    Als wij er maar blij mee zijn, daar gaat het om!

@Tassie, Ik heb gelukkig wat gekregen nu! Emesafene? Het haalt de scherpe randjes van de misselijkheid weg! Daar ben ik heel erg blij mee! Ik was gewoon op een gegeven moment niet meer in staat om voor mijn knullen te zorgen! :(
    Gelukkig gaat dat allemaal nu beter!

Ja, die angst voor miskramen zal inderdaad wel blijven.. :( De eerste weken blijven gewoon zo verschrikkelijk spannend! Ik had de mazzel dat ik het hartje met 8+ weken al met de doppler kon vinden dus dat haalt een hoop onzekerheden weg!
    Maar zelfs nu vind ik het allemaal nog wel eng!!
    Sven is ook alweer 6+ maanden! pff ..

Hier heb ik morgen een nekplooimeting staan! Toch wel weer spannend allemaal!!

Liefs!

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @leliana, Met mij gaat het verders goed hoor, De wens voor een vierde die is er nog wel maar we hebben besloten om het toch maar bij onze drie mooie prinsesjes te houden :D. Verder gaat alles z'n gangetej en genieten we volop van de kindjes. Onze oudste is alweer bijna 8. Wat gaat de tijd hard!!!! Succes bij de nekplooimeting

Liefs nanny

19. Leliana

Leliana Niet meer actief

Nanny, thanks! :D
    8 alweer! Jeetje! Ik wilde nog vragen aan je hoe het is om 3 kindjes te hebben.. :p .. maar jij hebt ze in verschillende leeftijdscategorieën dus dat is natuurlijk heel anders! Ik ben er wel erg angstig voor hoor! Heb ik straks 3 kinderen van ONDER de 3 jaar! :$ Krijg er helemaal de bibbers van! :) Kan ik dat allemaal wel???

Dus jullie gaan niet (dus nooit :D ) voor een 4e? Of voorlopig niet?

Liefs!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @leliana,
    hoe was de nekplooimeting?
    Het is altijd wel drukker drie kindjes. Hier hebben we natuurlijk weer school en sport. Maar aan de andere kant heb ik goede hulpjes. Hihi

Grtjs nanny.

Deel Deze Pagina