Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ennn...... Het is weer stil hier.

:D

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ja idd!

hoe gaat het met jou daydreamer? Voel je je goed?

En met de rest van de meiden?

Hier alles nog rustig helaas... wachten duurt lang!!

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe gaat het Daydreamer? wanneer heb je een eerste echo?
    En Doortje, nog ff volhouden hoor, het is echt bijna weer zo ver.

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Moet ook gewoon je handtekening lezen ;) 21/9 dus.....spannend!

5. daydreamer

Doortje Ooooh... Spannennnnd! :D
    Zie je er tegenop of zie je het allemaal wel? Duurt nu in ieder geval niet lang voor je je mannetje op je buik hebt liggen! Zo lief.. Weer zo'n klein hummeltje!!
    Wanneer ben je de vorige keer bevallen? Op tijd of te laat? Of te vroeg? :)

L78 Jep, woensdagochtend! :D
    Hoe is het met jou??

Met mij gaat het goed. Vorige week woensdag ineens een veeg roze/bruin (slijm)verlies! Ochtend erna nog een klein beetje. Jullie kunnen je voorstellen.. Ik schrok! Heb gehuild!
    Maar toch.. Heb wel weer het vertrouwen terug gekregen. Wil niét dat het weer misgaat. En dat weiger ik dus ook te geloven. Misschien naief, maar.. Ik wil gewoon heel graag geloven dat het goed gaat!
    Hoe ik me voel verder... MOE!, misselijk met vlagen, gevoelige tepels. Op zich voel ik me dus wel echt zwanger. :)

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hi hi,

Ook hier een zwangere:) Er zijn dus meer zwanger maar schrijven bijna nie meer. Ik kijk altijd wel, maar er wordt zo weinig gesproken. Ik zal vanaf nu weer iets meer schrijven.

Daydreamer, Leliana: Gefeliciteerd: Spannend!!! Maar ook wel weer heel leuk he?

Doortje: Spannend zeg... heel veel succes met de bevalling, een mooi moment.

Hier momenteel op vakantie en aan het genieten van een heerlijke rustvakantie bij schoonma. Kids weer uit handen gegeven, kan lekker uitslapen en leuke dingen doen.. De oudste vermaakt zich prima met zijn neefje en de jongste geniet ook..

Verder nog nieuws..?

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Daydreamer: Ik had ook vegen van bloed, maar alles gaat goed hoor..:) Geniet er gewoon van want het zegt helemaal niets..

8. daydreamer

MamaT Wat leuk, jij ook!!! En zelfs al over de helft! Gaaf man!
    Alles gelijk goed gegaan?? Geen miskraam eerst? Wat fijn, zeg!
    Dus jij vegen bloed gehad.. Wat zorgt dat voor spanning dan, hè? Heb het hier niet meer gehad. Gelukkig maar!

Nog 2 nachtjes slapen.. Heb er zo'n zin in! Hopelijk geen teleurstelling, maar goed nieuws! Zou geweldig zijn!
    Gaan die middag trouwens vliegen.. Naar Turkije! Zonvakantie!! Haha!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Daydreamer gefeliciteerd!!!! whoeha!!!! you did it! en al 7 weken! :)
    jij hebt morgen je eerste echo begrijp ik en daarna op vakantie? of zit ik er helemaal naast? ik ben hier aanwezig als het hier weer drukker wordt!

er komt dus een heuse 2de babyboom aan in dit topic!
    doortje you know it.. ik denk aan je.. spannend spannend! :)

mamat ook zwanger gefeliciteerd!! leuk als je ook vaker komt buurten! hoe voel je je en hoe gaat de zwangerschap?

ik heb nog niet verder teruggelezen!!

l78 hoe gaat het met de kleine tess?

Ik ga even een paar bladzijden teruglezen en zal me voortaan hier vaker laten zien! leuk leuk! ik dacht echt dat het topic al gesloten was! :)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe meiden! :)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

joehoeeee :D

MamaT: Gefeliciteerd! En al over de helft!! Super zeg! Gaat de zwangerschap goed tot dusver?

Doortje:
    Nog niks?? Ik duim voor je meid!! Hopelijk mag je snel aan de bak!

Daydreamer: Echo is geloof ik goed gegaan? Je zal nu wel lekker op vakantie zijn, maar ben benieuwd!! :):)

Hier,
    vergeten te melden maar de nekplooimeting was geslaagd! Kans van 1 op >5000 op alles dus geen zorgen!

Verder niet meer misselijk, ja met vlagen dus handelbaar, helaas heb ik daarvoor in de plaats wel slapeloosheid gekregen! Man, wat is dat vermoeiend! Nog even aankijken en anders maar weer naar de HA volgende week!

Groetjes!

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden....wat lees ik nu....:$

Zijn we allemaal weer zwanger??? Elegance, Leliana, Daydreamer, Doortje, MamaT...???

Ik ben zelf ook zwanger van de vierde...Inmiddels alweer 31 weken. Wederom krijgen we een dochter erbij! Het was niet helemaal volgens de planning maar ach, heb het met 3 kids kort op elkaar druk dus een vierde kan er ook nog wel bij :D

Wat leuk dat jullie hier toch nog meeschrijven...!!!!!!

Bij mij thuis is het lekker druk. Mijn oudste dochter is 3,5 jr. mijn zoontje is afgelopen week 2 jr. geworden en mijn jongste dochter word 23 oktober 1! En ben zelf nu 23 november uitgerekend van nummer 4!

Joyce: Nog gefeliciteerd met Lorenza:)

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Aylin thnx meid, jij ook :p Hihi was alweer vergeten dat ze op dezelfde dag geboren zijn.

Verder gaat alles dus gelukkig goed, doortje al bevallen ondertussen ?? Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe kindjes :D

Hier gaat alles zijn gangetje, niet echt iets nieuws te melden.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje is bevallen van zoontje stan gisteren! Eindelijk is haar spruit eruit! 3550 gram woog de jongeman en op de foto is hij een.plaatje zo mooi!

Aylin nummer 4 al! dat is inderdaad snel gegaan..dan lijkt de tijd helemaal lang geleden dat je in spanning zat van de 2de.. leuk leuk dus! Alles gaat goed?

Daydreamer, jou zwangerschap gaat ook snel ineens. Hoe voel je je en gaat het met de kwaaltjes? Klets jij nog in dat topic mee waar we toen beide gestart zijn? Het werd mij te druk en ven toen afgehaakt.

Leliane, volgens mij zijn we beide12 maar uitgeteld nu.. de gyn heeft me een dag verschoven.. jij ook nog zo misselijk? Ik ook.. Veel erger dan bij de vorige zw... bleh.. hoe gaat het met de boys?

mamat ook zwanger! En idd al over de helft! Weet je al wat het wordt? Hoe gaat het met de kwaaltjes?

En hoe is het met de andere meiden?

Hier gaat het snel.. de tijd vliegt voorbij, al 16w... bij de pretecho zagen ze een meisje.. Ze was 100% zeker.. ik totaal niet.. Ik was net 14w.. vrijdag dan nog maar een nieuwe echo!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ps sorry voor de fouten.. ik typ via de phone

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Ele, hahahaha wat leuk een meisje :p Bij mij duurde het tot de 30 weken echo totdat ik er echt zeker van kon zijn dat het een meisje werd :p Alle echo's tussendoor zeiden ze ook al ,nee ik weet het zeker het wordt een meisje, maar ik wilde het niet geloven ofzo :p (nu weet ik dat het stom was)

@Doortje, gefeliciteerd met je zoontje !!!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Doortje gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
    @Elegance gefeliciteerd met voor nu een meisje!!!
    Het gaat hard he kan me die tijd idd nog goed herinneren. Inmiddels is de vierde al weer op komst. Moet eerlijk zeggen dat ik ook best veel negatieve reacties heb gehad. Zo al weer zwanger nou ik moet er niet aan denken, en houden jullie het wel? Maar ach, ik laat het gewoon langs me heen gaan.

Begin het nu wel een beetje zat te worden heb veel last van mijn rug en bekken en de kids vragen natuurlijk ook veel aandacht ze zijn 3, 2 en de jongste bijna 1 jr.

Hoe is het met de rest???

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Spam van Stan!

19. Leliana

Leliana Niet meer actief

Doortje: Gefeliciteerd met de geboorte van Stan! Wat een lief manneke! Geniet er lekker van, heeft lang genoeg geduurd!

Ele: Ja, ik ben ook 12 Maart uitgerekend! haha :D Wat grappig! We gaan precies gelijk op! Wat leuk ook dat een een meisje vermoed word! Spannend! Hopelijk meer duidelijkheid bij de volgende echo!

Hier ook weer (nog steeds?) behoorlijk misselijk! Ik vind het wel heel vermoeiend worden nu! Maar goed, ik hou mij er maar aan vast dat het snel voorbij zal zijn!

Aylin: Lekker laten kletsen hoor, die mensen die commentaar hebben! Jij weet zelf natuurlijk beter!
    Lijkt mij wel heftig hoor... zoveel kindjes die zo weinig van elkaar schelen! Maar aan de andere kant.. REUZE gezellig! :D Hier gaat het straks ook een drukte vanjewelste worden maar ach, het zij zo! Ben benieuwd naar jullie kleine! Weten jullie het geslacht al?

20. daydreamer

Hooooi!! :D

Doortje Jaaa, daar is 'ie dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Stan! Wat een scheetje!!!! Wat klein dan weer, hè..
    Hoe gaat het met jullie?

Leliana Fijn dat de uitslag van de nekplooimeting gunstig was! Een zorg minder weer. Nog steeds (veel) misselijk dus? Pff.. Hopelijk stopt dat snel. Zou toch wel lekker zijn!

Aylin Waaahh.. 4? Hihi! Geweldig zeg! Gefeliciteerd!!! :D
    Ja, reacties zullen vast minder enthousiast zijn. Terwijl je natuurlijk zelf net zo blij bent met nummer 4 als nummer 1! Vriendin van mij is bijna uitgeteld van de 3e en haar andere kindjes zijn net 4 jaar en 2 jaar en zij vertelde mij dat ze ook alleen maar te horen kreeg: "Goh, 3? Heb je tijd over, ofzo?" Of.. "Zozo, 3 kinderen. Nou, jullie krijgen het straks wel heel druk dan!"
    In plaats van gewoon... "Gefeliciteerd!!" Jammer eigenlijk... Blijf altijd bijzonder!

Joyce Ach, geen nieuws, goed nieuws! Toch? Hihi!

Ele Ja, daar schrijf ik nog mee. Er zijn een stuk of 5 dames die (bijna) dagelijks posten. En verder 3 ofzo die af en toe even meeschrijven. Valt mee met de drukte dus.
    En wat leuk.. Een meisje!!
    Zou ik nu ook wel erg leuk vinden! Bij de 1e totaal geen voorkeur gehad, maakte me niks uit. Maar ja, nu een kindje erbij van het andere geslacht lijkt me wel bijzonder. Ik ga er trouwens van uit dat het een jochie is! 2 broers!
    Begrijp ik goed dat je gister dan weer een echo gehad hebt?

Hier alles goed. Zijn terug van vakantie.. Heerlijk naar Turkije geweest! Lekker warm, lekker zonnig.. Top!
    Gelukkig is het weer hier nu ook prima, hoeven we nog niet helemaal af te kicken. :D

Dag van vertrek 1e echo gehad. Bij m'n cyclus van 31 dagen zou ik dan 7,4 weken moeten zijn, maar het was precies 7 weken. En het hartje klopte! Pff.. Wat fijn, zeg! Toch vond ik het na de echo ineens spannender dan ervoor. 4 dagen teruggezet én.. De vorige keren is het (achteraf) misgegaan zo rond de 7,5 week. Dus ja...
    2e echo werd gepland voor 3 weken later. De termijnecho.
    Maar ik heb gister gebeld en gezegd dat ik het niet meer uithield.. Overdag kan ik heel goed nuchter blijven en denken: "Dit zit gewoon goed! Klaar!" Maar 's nachts lig ik te piekeren en komt toch de twijfel.. Ik mocht een uurtje later komen en nog steeds een kloppend hartje! Oooohhh, wat fijn toch!!! En dit keer 1 dagje vooruit gezet. Blijft nog even spannend natuurlijk, maar we gaan er nu steeds meer van genieten!!! :D

Deel Deze Pagina