Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Aylin: Lekker laten kletsen hoor, die mensen die commentaar hebben! Jij weet zelf natuurlijk beter!
    Lijkt mij wel heftig hoor... zoveel kindjes die zo weinig van elkaar schelen! Maar aan de andere kant.. REUZE gezellig! :D Hier gaat het straks ook een drukte vanjewelste worden maar ach, het zij zo! Ben benieuwd naar jullie kleine! Weten jullie het geslacht al?[/QUOTE]

Ja jullie zullen het ook druk krijgen!!!!! Dan heb je er ook ineens 3!!!! Wij krijgen weer een dochter. Dus straks heb ik 1 zoon en 3 dochters!

@ doortje wat een schatje!
    @ daydreamer spannend meid maar ik heb na de zwangerschap van joshua ook steeds weer in spanning gezeten terwijl het alle keren gewoon goed ging!

Tja de reacties van andere zijn soms erg vreemd. Ons vierde kindje was niet gepland maar daardoor niet minder gewenst!

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Aylin Weer een meisje! Leuk zeg! Krijgt Joshua nog wat te verduren.. Hihi!

Doortje Hoe is het met jou en Stan? En hoe vind de grote zus het allemaal?

Ik kreeg dinsdag rond etenstijd ineens krampen, joh! En een rugpijn! Zo, niet prettig. Eten kwam er ook weer uit. (voor het eerst, verder is het nog steeds gebleven bij kokhalzen)
    Ben gelijk naar bed gegaan en heb lang geslapen. Volgende dag begin redelijk, maar eind van de middag en avond weer zo beroerd en overgeven. Echt buikpijn.
    Nu zat het hoog, dus.. Darmen! Maar toch, wat kun je er toch van schrikken elke keer....
    Nu gaat het weer goed! Enne.. Ik heb zelfs het hartje kunnen vinden met de Angelsounds!! Heel ver weg, hoorde ik het, maar duidelijk een heel snel kloppend hartje.
    Nu dat ding niet meer gebruiken.. Woensdag termijnecho!
    Ik heb hoop, ga er van uit dat alles nog goed is! :D
    En dan kan ik het komend weekend lekker gaan vertellen aan de rest van de familie en vrienden!

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ daydreamer, oh je begint dus beetje ziek te worden, maar wel fijn dat je het hartje hebt gevonden. En ben benieuwd naar de echo morgen !!

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo allemaal!

Zo....ben ik ff niet geweest en iedereen lijkt wel ineens zwanger?!:)
    Wat leuk allemaal zeg!
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en weinig kwaaltjes hebben.

Hier voorlopig nog even geen 2e:)
    We gaan eind dit jaar verhuizen, dus eerst maar eens gesetteld en al in het nieuwe huis en dan willen we wel gelijk aan een 2e beginnen!
    Kan niet wachten op alles weer opnieuw mee te maken!

Loïs is inmiddels alweer 1 jaar geweest en ze is echt een ondeugd;)
    Maar wel een lieve ondeugd:)
    Hier nog even spammen;)

5. daydreamer

Vandaag de termijnecho gehad... Alles was goed!! Blij blij blij!! :D
    Oooh.. Nu eindelijk gaan genieten!!

En wat apart eigenlijk.. Dat het ook 'gewoon' goed kan gaan. Zonder miskramen vooraf. Zo voelt dat dus..

6. daydreamer

Pooh Oja.. Wat een mooi meisje, zeg! Echt een meisjesgezichtje.. Lief!

7. Leliana

Leliana Niet meer actief

Super!!!!!! :D
    Eindelijk genieten! En dat laatste .. daar heb ik ook regelmatig aan gedacht!!! :p

Pooh,
    WAT LIEF!!! Heel mooi meisje!
    Succes met de aankomende verhuizing!

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @daydreamer: Dat lijkt me ook een rare gewaarwording, dat het gewoon een keer goed gaat!! Toch wel een pak van je hart als de termijnecho goed is! Geniet er lekker van!

@Leliana: Dank je wel:) Hoe voel je je nu? Nog steeds misselijk?

Als ik hier al die verhalen lees over zwanger zijn gaat het toch wel behoorlijk kriebelen hoor! lijkt me echt weer heerlijk om dat getrappel in mn buik te voelen! Maarja, soms is het verstandiger even te wachten;)

9. daydreamer

Pooh Ja, ik voel me nu zo'n geluksvogel! 2e ronde raak en het zit nog goed ook! Wow!
    Ik geniet er inderdaad van! Bedankt!

En jaaaaa... Toen Levi net 1 jaar was, kreeg ik te horen dat 2 vriendinnen zwanger waren. Kort na elkaar. Toen had ik ineens ook zoiets van: "Ik wil ook!!" Haha!
    Nu 'blij' dat we nog eventjes gewacht hebben, hoor.
    Jullie gingen nog verhuizen, toch? Of wat was het ook al weer?

Hoe is het met de rest? Blijven komen en schrijven, hoor!!! :D

10. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Wat leuk dat er weer zoveel wordt geschreven, schaam schaam van mijn kant......

@zwangere meiden, wow ineens lijkt het wel of iedereen opnieuw zwanger is..... Gefeliciteerd en wat fijn dat het bij iedereen goed gaat. Hier nog niet hoor, wil nog lekker genieten van Sven. Wil na de zomer van 2012 weer stoppen met de pil en voor een tweede gaan, al kriebelt het wel hoor met al die zwangerberichtjes....

@Doortje, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Stan. Lekker genieten. Ik zag de foto, dat is een knapperd hoor.

Hier gaat alles prima met Sven, een heerlijk tevreden mannetje dat groeit als kool. Hij tijgert als de beste, heeft eindelijk een tandje en doet pogingen om te kruipen en zelf te gaan zitten. We zijn begin oktober voor het eerst met zijn drieen op vakantie geweest, dat was even wennen maar we hebben genoten.
    Hieronder nog even een foto van Sven genomen op de vakantie.

11. daydreamer

Tassie Hey! Fijn dat alles goed is met jullie. Mooi hè, als de kindjes steeds oefenen en uiteindelijk vanalles kunnen! Bijzonder eigenlijk..
    Leuke foto, echt een jongenskoppie!

Hier inmiddels de 14 weken gehaald! :D

12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: Wat een heerlijk mannetje zeg! Hij oogt heel relaxed en tevreden!:)

@Daydreamer: Yessss! 14 weken alweer! Nu toch echt uit de "gevarenzone"! Echt fijn zeg!

En gaat het met de rest van de zwangeren onder ons allemaal goed?

Hier druk bezig met de voorbereidingen van ons nieuwe huis.
    Nieuwe keuken is al uitgezocht, dus heb er helemaal zin in!
    7 december krijgen we de sleutel, dus gaat al opschieten!

Als we straks helemaal klaar zijn in het nieuwe huis, willen we weer met de pil gaan stoppen en voor een 2e gaan!!! Ik hoop dus dat het snel af is!hahaha:D
    Nee hoor, ik vind het nu ook wel even prima zo met zn drietjes...kan Loïs nog even van alle aandacht genieten ( en daar maakt ze ook gretig gebruik van;))

13. daydreamer

Ik dacht.. Eens ff hier kijken weer. En wat zie ik? Weinig. Haha! Rustig hier!

Aylin Wat me wel opviel.. Je 4e kindje is geboren! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Layla!!! Hoe is het met jullie allemaal?

Bij ons gaat het prima. Tot en met de 14e á 15e week wel ERG moe geweest en zeer regelmatig misselijk, maar voel me nu top! Heel goed! :D Voel de kleine ook de hele dag door, wat heerlijk toch weer! :)

Hoe is het met de andere dames?

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    GOED!!!!! Fijn om weer van jullie te lezen. Oh, mijn eten is klaar, moet weer gaan :) xx

15. daydreamer

Haha! Mooi zo, L78! :D

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @aylin, van harte gefeliciteerd met je dochter. Lekker genieten.

Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat, leuk dat er weer wordt geschreven.
    Sven doet het prima, hij kruipt, zit en gaat inmiddels overal aan staan en doet wat pasjes zijwaarts. Voor mij is momenteel zwaar, mijn man is voor 3 weken naar Vietnam voor zijn werk. Ik mis hem enorm en hoewel Sven erg makkelijk is valt het me toch zwaar. Ik denk dat het ook ligt aan de periode waarin hij nu weg is, alleen de kerstboom opzetten etc.
    Meiden, dikke knuffel voor jullie allemaal

17. daydreamer

Tassie Leuk hè, als ze ineens vanalles proberen en kunnen!
    En ik kan me helemaal voorstellen dat je het zwaar hebt nu.. Ik zou dat ook erg moeilijk vinden, 3 weken zonder man.. Hij is voor de kerst weer thuis?
    Nou meid, lekker veel afleiding zoeken! Met vriendinnen afspreken, bij familie mee-eten, ik noem maar iets..

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meiden!

Wat leuk dat 'ons' topic nog bestaat! Hoe is het met iedereen hier en wie is er nog actief hier?! Niet veel zo te zien aan laatste berichten! Ik zie dat er al meerdere hier ondertussen weer zwanger zijn van de volgende of zelfs alweer moeder! (aylin, jeetje meid, 4!!! wauw)

Wij zijn weer in verwachting!!! Blij.... maar uiteraard wel nuchter.... eerst zien, dan geloven! Mijn gevoel is wel goed, dus hopen we op een brusje voor kleine hummie begin september! :D We waren er eerlijk gezegd helemaal niet bewust mee bezig... Wat een verschil met de eerste keer! Nu was ik vorige maand voor de 'zekerheid' maar aan de foliumzuur gegaan, we zeiden tegen elkaar, we zien wel... en hoppa, meteen raak! Ik voelde het al aan alles, dus de positieve test was meer een bevestiging van mijn gevoel!

Leuk om weer even bij te kletsen met iedereen, hoe het jullie vergaat! ;)

liefs, Hummie

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Hummie! Wat grappig dat je dan toch meteen weer 'ons' opzoekt he?! Ik hoop dat alles goed gaat meid!

liefs!

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @hummie, gefeliciteerd leuk zeg!!!!!

Wat is het toch heerlijk om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat. Ik hoop dat we elkaar op de hoogte blijven houden.....
    Hier is manlief alweer een week thuis, heerlijk om als gezin weer compleet te zijn. Pff, nog even en dan wordt Sven alweer één jaar. Ben aan het nadenken over zijn verjaardag, groots of klein houden.... Hoe hebben jullie destijds de eerste verjaardag gevierd van jullie wonders??

Deel Deze Pagina