Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    thanx tassie en l78! Heerlijk om weer even over 'ons geheimpje' te kunnen praten, terwijl de buitenwereld nog niks van weet, hihi! ;)

tassie, fijn als je dan weer samen bent he?! las dat je man 3 weken weg was? nou, dan hoop bij te knuffelen en kletsen! Je mannetje alweer bijna 1! Een speciale dag, even terugzwijmelen naar dat jaar ervoor :) Wij hebben de 'verjaardagsmensen' (vrienden en familie) ook op haar eerste verjaardagsfeestje uitgenodigd. Zo'n stuk of 40 bij elkaar, in een ochtend en middag ploeg en de avond lekker voor onszelf, wel zo rustig voor de kleine ;) Ik had zelf (al zeg ik het zelf:D) een mooie taart gemaakt in de trant van haar geboortekaartje met hoera, 1 jaar! en kleine cupcakes voor haar zelf (ivm koemelkallergie), lekker hapjes voor de kinderen en volwassenen, al met al een geslaagd feest! kleine hummie deed toen nog 2 slaapjes en had gelukkig sóchtends voor de drukte een slaapje gedaan en uur of 15.00 nog een slaapje, zo kon ze er weer tegen! Verwacht/nodig je uit veel visite?

liefs!

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hi dames,

BIG NEWS: Ik ben inmiddels bevallen van een dochtertje! Vijf weken te vroeg (12 december). Mams en de kleine maken het goed. Sofia woog bijna 3 kg en is 50 cm (dit is klein in vergelijking met de andere twee kinderen, haha). We hebben dus niet lang in het ziekenhuis hoeven verblijven.

Ik weet niet of er nog behoefte bestaat aan mijn bevallingsverhaal? Best lachen, had niet door dat ik weeën had!

Ik zal van de week even alles teruglezen. Hummie: ik zag al wel dat je zwanger bent?? Gefeliciteerd!!!

liefs,
    mamaT

P.s. Dit was op mijn eerste dag van mijn verlof. Heb dus 16 weken om samen met de kleine te zijn!

P.s.2. Iedereen een fijne jaarwisseling en een voorspoedige bevalling toegewenst!

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

#543 daydreamer, 31 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2011
    Hummie Wat leuk! Gefeliciteerd! Nog pril dus? Gaaf man! Ik vond het deze keer ERG spannend, maar had toch ook een goed gevoel. En nu ben ik al weer over de helft. Gaat snel, hoor. Geniet!
    Jouw meisje is toch van dezelfde dag als Levi??

Tassie Fijn dat je man weer thuis is!!
    Over de 1e verjaardag.. Wij hadden 's schtends wat familie (10 a 12 mensen) en 's middags een groep familie en vrienden (18 + 6 kindjes). Ik had uitnodigingen verstuurd en daarop ook duidelijk tijden gezet: iets van 10.30u tot 12.30u en van 15.30u tot 17.30u. Het loopt natuurlijk altijd iets uit, ook niet erg, maar wilde graag dat Levi tussendoor rustig kon eten en slapen, vandaar. Toch druk zo'n dag!! Maar wel erg gezellig! Oh, en ik had 's ochtends een mooie taart met een klein taartje voor Levi en voor de middag had ik cupcakes. En had het zo ingericht dat de kinderen ook echt de ruimte hadden om te spelen. Toch een kinderverjaardag natuurlijk!

MamaT Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! 5 weken te vroeg, zeg! Pff.. En ik ben wel benieuwd naar je verhaal, hoor. Hahaha!
    Nou, lekker het nieuwe jaar in met je gezin!!!

Hier al over de helft. Tijd gaat snel!
    Had ik ook al verteld dat we de 20 weken echo hebben gehad? Nou, alles was in ieder geval in orde!! Fijn om te horen!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Lieve iedereen,

gelukkig nieuwjaar, met veel liefde, gezondheid en geluk, dat al jullie wensen uit mogen komen!

MAMAT: gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Ik ben ook heel benieuwd naar je verhaal, vind het altijd erg interessant hoor! Toch zo'n wonder he dat iets van een mm uit kan groeien tot een heel volmaakt mensenkindje?! blijf ik fascinerend vinden!! En al best groot 50 cm/ 3 kg voor een kindje wat 5 weken te vroeg is! goed gedaan meid!

Daydreamer: thanx, jij ook van harte meid met je zwangerschap! en wauw... alweer over de helft! Fijn dat 20 weken echo er goed uit zag!! Wilden jullie het geslacht weten? Geniet lekker van je buikbeebje!! Ons kleine hummie is idd ook van feb 2010!

Hier alles fijn! Uiteraard moest ik met oud en nw het een ander verzinnen om niet door de mand te vallen... er kwam rosbief voorbij,. zalmhapjes, filet americain enz Verder heb ik maar een klein glaasje bubbels meegedaan waar ik de hele avond mee gedaan heb,hihi... ik geloof dat niemand nog iets vermoedde! Ik drink op een feestje meestal wel 1 glaasje wijn, dat zijn toch altijd zaken dat mensen meteen iets gaan vermoedden he? 0.00 uur was heel romantisch want kleine hummie was wakker en we hebben echt even met z'n drietjes (stiekem natuurlijk al viertjes) heerliijk geknuffeld! We hopen echt dat dit beebje goed gaat... langzaamaan dringt het echt tot me door dat er weer een wondertje in mijn buik zit! Hij/zij is zo welkom! En wat zal kleine hummie een zorgzame zus zijn!

Hoe was jullie oud en nieuw?!

Liefs Hummie

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!
    Zag dat hummie er weer was! Wat gezellig! En zwanger, wat leuk!
    Mamat, gefeliciteerd met je dochter!

En de rest, hoe is het met jullie ?

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Doortje! Leuk dat je hier ook nog bent! Meid, ook een zoontje erbij van 3 maand, wauw!! Hoe gaat het met je kindjes?! Weet nog heel goed dat jouw meisje Sara geboren was, best indrukwekkend hè die periode toen, bij de eerste! Hoe was je bevalling bij je zoontje?

Liefs Hum

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Ben ook al echt TE lang niet meer geweest, sorry !!
    Iedereen nog de beste wensen voor 2012 !!

@mamaT, Gefeliciteerd met je dochtertje, bevallingsverhalen zijn altijd leuk !
    @Hummie, wat leuk !! Gefeliciteerd !!
    @daydreamer, over de 20 weken al weer gaat echt snel !!

Hier gaat het verder ook goed met Manolito en Lorenza, Lorenza is ondertussen gestart op de psz en dat vind ze echt helemaal geweldig, ze heeft nog geen 1 keer gehuild vanaf dat ze begonnen is (1-12) Misschien na de vakantie. Ik had de juf nog gewaarschuwd dat het best een kattekopje is en goed van haar afbijt zeg maar, maar op school is ze heel lief en leuk en doet ze gezellig mee met alles. Hahahahaha de juf zou eens een keer op bezoek moeten komen thuis. Met mano gaat heel goed op school, hij vind het helemaal leuk in de kleuterklas en hij heeft een erg leuk klasje.

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi Jocyce!

Thanx!

jeeminee.... wat zijn jouw kindjes ook alweer 'groot'!! 2 en 4 he?! ja.... de tijd gaat idd hard! Leuk en fijn dat het goed gaat met je en de kindjes! ;) Ik had me van tevoren veel voorgesteld van het moederschap, maar dat het zo overweldigende liefde zou zijn en zo veel genieten, lachen en knuffelen, (en ja ook af en toe vermoeiend, maar dat telt nu even niet mee hihi) nee... dat had ik me niet kunnen indenken! Bijzonder is dat he, dat moedergevoel, daar kan niks en niemand tegenop!

Wat ik ook zo bijzonder vind is dat ik me niet in kan denken dat je net zoveel kan houden van een tweede kindje, het zal best meteen na de bevalling hoor, maar nu is kleine Hummie ons allesie!

liefs Hummie

9. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hallo lieve meiden,

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen met al die zwangeren onder ons.
    @mamaT, van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Lekker genieten....

Ik las enkele bruikbare tips voor de eerste verjaardag, ik houd jullie op de hoogte.
    We willen heel graag als thema Elmo, Sven heeft namelijk een knuffel van Elmo en dat is zijn beste vriend. Wil dus een Elmo uitnodiging, taart etc.....

10. daydreamer

Hummie Ja, wij weten wat het is. Maar alleen m'n man en ik (okee, en Levi), verder is het een groot geheim. Haha! Tot ergenis van m'n schoonmoeder... Hihi! En dat vind ik dan juist wel grappig. :D

Joyce Ja, gaat echt snel! Zijn thuis ook bezig met verbouwen, dus heb genoeg afleiding. Is gelukkig geen zooitje, aannemer werkt netjes en ruimt na die tijd altijd op. Nog een week of 2 a 3 en dan is hij helemaal klaar. Kan ik de nieuwe kamertjes schilderen, behangen en inrichten. Zin in!!!
    Jouw kindjes worden al groot, joh! Wow.. Zijn ze heel verschillend?

Tassie Leuk! Als hij zo gek is met Elmo, is dat echt passend!

Hier krijg ik steeds meer 'last' van m'n onderrug. Niet heel erg pijnlijk, maar voel het gewoon steeds vaker. Voor de rest.. Alles okee! :)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

Er is hier weer een beetje activiteit!! :D Leuk!!
    Fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat zeg!!

Hummie: welkom terug! En gelijk met zulk mooi nieuws! Gefeliciteerd! Hoe is het met je en met kleine Hummie?

MamaT: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid! Mooi gewicht hoor! Ben ook wel benieuwd naar jou verhaal!

Ik zag tussen de lijnen door dat Aylin ook bevallen is? SUPER! Aylin, als je dit leest .. Gefeliciteerd meid! Hoe is het met je?

Doortje, Hoe is het met jou? En met de kleine man? Al gewend aan het nieuwe leven?

Tassie, jemig, alweer een verjaardag in aantocht!! Wat gaat het toch snel! Lukt het met de voorbereidingen?

Joyce, Ik heb jou in mijn hyves staan :p Dus ik volg je updates! :D

Daydreamer,
    23 weken alweer! Dat vind ik de leukste periode! Zo tussen de 20 en 30 weken! Is het nog niet zo zwaar en dan heerlijk dat getrappel! Hoe voel je je?
    Groeit je buikje al goed? :)

Hier gaat alles goed! :D
    Nou ja, ik heb heel wat ongemakken en ben de zwangerschap nu toch wel een beetje beu maar we gaan er nog even flink tegenaan! We gaan voor de volle 40 weken! :p

Maar het is toch wel pittig! Ook met de 2 jongens om me heen, huishouden etc. etc. .. valt niet mee!

Ik ben benieuwd naar jullie allemaal dus hopelijk lees ik jullie verhaaltjes gauw!!

Liefs!

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Leliana! Thanx! Leuk ook weer van jou te horen hoe het gaat en hoogzwanger oook weer, wauw!! Het zal idd vast pittig voor je zijn meid, met een tweeling van 'peuterpubertijd' twee ernaast! Hoe zijn jouw jongens, zit er nog verschil in karakter of gaan ze aardig gelijk op? Wanneer krijg je verlof?

Hier alles goed, kleine hummie is zo lief en vrolijk en af en toe ook lekker eigenwijs hihi!! Het is echt een komiek, weet goed wat ze wil, een heerlijk moppie! Genieten!

Meiden.... Afgelopen week toch een echo gevraagd! Ben weer zo onzeker, bah!! Vanaf het begin heb ik een heel goed gevoel over deze zwangerschap! Meteen gespannen borsten, gezeur in onderbuik maar daar blijft het ook bij nu... Bij kleine hummie was ik va wk 5 echt misselijk en was mijn huid best van slag en nu voel ik me top! Fijn zou je zeggen, maar daardoor ook weer onzeker! Niet misselijk, ik weet dat elke zwangerschap anders is maar ja... Bij de miskraam was ik ook niet misselijk! Mijn huid is nu ook stralend en gaaf! Heel fijn! Dus ik hoop gewoon op een wat minder kwaaltjes zwangerschap, verder voelt het wel goed, wel dat zeurende gevoel in baarmoeder ed. Pfffff moest het ff met jullie delen hier hoor! As donderdag echo, dan ben ik ruim 7 wk!! We willen zo graag dit brusje voor kleine hummie! Duimen jullie mee dat alles er goed uitziet?!

Liefs hummie

13. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hummie, Ik had ook even in je andere topic gereageerd!
    Jeetje, ben helemaal met je mee 'van slag' .. Ik snap zo goed hoe je je nu moet voelen! Ik hoop zo dat alles goed mag gaan met je zwangerschap!!
    Een week wachten klinkt nu zo lang he?

Karakterverschillen bij de jongens hier zijn er volop :D
    Het zijn echt twee totaal verschillende knullen! Maar wel met één ding gemeen, zoals je al zei, de peuterpubertijd! :p
    Ze zijn mij volop aan het 'uittesten' en hun grenzen aan het zoeken! Behoorlijk vermoeiend!
    Maar goed, ik ben nu 33 weken dus het einde is in zicht! Als ik dan mijn energie weer terug heb zal ik de jongens eens een 'poepie laten ruiken' .. haha :p :D

Verlof heb ik al de hele zwangerschap! :p Ik ben een thuisblijfmama! ;) Dus dat scheelt ook weer!

Fijn dat het met kleine hum zo goed gaat! Nog geen peuterpubertijd te herkennen bij jullie? :D

pff, nou... hou je rustig en hou mij op de hoogte van je zwangerschap! Ik zal heel hard gaan duimen dat alles goed mag gaan voor jullie!

Liefs!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    thanx leliana! Lief dat je zo meeleeft en ik het met je kan delen!

Voor de meiden hier, lees onderstaand wat we met de echo te horen kregen:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/330683-zwanger-tweeling-1-vruchtje-loopt-iets-achter-op-de-ander.html
    Heel spannend nu dus allemaal, pfff. een mallemolen aan emoties!

Leliana, ik kan me helemaal voorstellen dat je na de twins een thuisblijfmoeder bent geworden, lijkt me ontzettend zwaar als je na een twelling beavlling ook nog aan het werk weer moet! Daar denken we nu nog helemaal niet aan, eerst maar afwachten! Het lijkt me ook erg zwaar om een tweeling te verzorgen met nog een peuterpubermeisje ernaast. Maar ook dat lost zich wel weer op als het zo mag lopen. Dan slaan we ons er ook wel weer doorheen! ;) En ons kleine hummie is een vrolijk, lief meisje, maar ook een behoorlijk pittig ding hoor, weet goed wat ze wil en zoekt ook de grenzen op hier. Zo na haar eerste verjaardag, vanaf dat ze kan lopen, was het echt grenzen opzoeken! nu langzaamaan, nu ze bijna twee is, komt er wat meer rust in de keet! Ik ben erg consequent, dus ze weet nu onderhand wel wat nee betekent, met alle geduld en uitleg daarbij van mij, en bij de derde x, hup op de gang!

Ze is erg zorgzaam en sociaal, dus ik verwacht dat ze bij een broertje en/of zusje straks heel lief zal zijn en uiteraard ook weleens baldadig en stout!

Liefs hummie

15. daydreamer

Hummie Ik lees het net allemaal. Jeee... Wat spannend!!! Ik hoop dat het alles meevalt qua verschil in grootte en dat ze beiden blijven zitten! Zenuwachtig weekje dus...
    Maar wow, een tweeling! ;)

Leliana Dat uittesten? Heel herkenbaar! Maar ja, jij hebt er dan ook nog 'ns 2.. Haha! Zijn ze ook druk met z'n 2en?
    Vrienden van ons hebben een tweeling van bijna 3, altijd met elkaar aan het stoeien en gek doen. Geweldig! :D

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaa wat leuk! Er word hier weer lekker gekletst!w

Daydreamer! Jeetje jij ook al dik over de helft.. Vindt je deze zwangerschap niet ook heel snel gaan? Fijn dat de 20w echo goed was.. Nu dus genieten van jullie minimensje in je Buik! Weten julliemal wat het wordt? En levi bijna 2! Hoe voel je je deze zwangerschap?

Leilana! Ik lees natuurlijk mee op hyves, zo jammer dat ik een vd vele ben die overgestapt is op facebook en nauwelijks nog iets doe op hyves.. Maar hoe gaat het met je? Toch wel apart dat we dezelfde due date hebben! En jij weet nog niet wat het wordt toch? En met een dreumes om je heen.. Valt soms niet mee he.. En dan heb jij er 2! Knap hoor!

Aylin, je hebt je 4e spruit al! En erg late, maar alsnog een dikke gefeleiciteerd.. Is de bevalling goed gegaan? Hoe gaat het met de kindjes? Is het erg druk in huis of heb je al je regelmaat gevonden? Ik vraag me zo af hoe het straks gaat met 2 kleintjes in huis.. Heb je nog tips voor ons?

Ik dacht van pooh die leuke jongensfoto te zien toch? Het is een beetje laat ..mof vroeg.. Ene ben beetje vergeetachtig..maar wat een mooi kereltje.. En all zo'n mooie bos met haar!

Mijn zoontje is stil en ga proberen weer wat te slapen.. Hier gingen de nachten de laatste tijd een stuk beter.. Voorheen huilde ons mannetje elke nacht om onverklaarbare reden... En zojuist ging het weer mis..m
    En zo vervelend als je er niet achter komt wat er is.. Hij slaapt nu zelfs op de nieuwe babykamer..

Her gaat alles goed.. Sinds deze week merk ik dat de energie heel snel opraakt.. En heeft mijn buik ook een groeispurt gemaakt.. Deze zwangerschap is ook zo anders Als de vorige.. Ben veel sneller en vaker misselijk, maar mijn bekken doet veel minder pijn.. Helaas wel al in het zh gelegen met gigantische buikpijn.. Gelukkig waren dat geen weeen.. Wat het wel geweest is? Nu langzaam hobbelen naar maart.. En genieten van de laatste keer zwanger zijn..

En joyce, heeel langzaam ben ik aan het idee gewend dat het een meisje is.. Ook door de vele echo's.. En ik kan haast niet wachten om haar te leren kennen!
    Hoe is het met jou meisje? Ik lees ook bij jou je hyves mee.

Meiden ik ga nu echt pitten! Helemaal leuk dat er hier weer geschreven wordt!

Iedereen die ik nu niet geoemd hebt komt vast de volgende keer weer aan de beurt.. Mijn ogen willen niet meer! Hihi

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dubbele post..

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Daydreamer, thanx! Ja heel spannend nu... Echt een mallemolen aan emoties, blijdschap, spanning enz!! Op naar de echo volgende week, dan weten we meer! Ja en peuterpuberen hè, heerlijk deze leeftijd! Kan Levi er ook wat van? Haha! Hier is alles mij! Ikke doen! Lekker de grenEn opzoeken idd ook! Maar vooral genieten van ons vrolijke moppie! Hoe vindt Levi je buik, heeft hij al iets door?

Ele!! Leuk dat je hier nog bent! Lees dat jullie mannetje veel aan het kwakkelen is geweest en veel naar zh op en neer, hè bah, wat naar meid! Maar wat mooi dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd, en al 32 weken nu! Spannend weer hoor! Wanneer krijg je verlof? En wat leuk dat jullie een meisje verwachten! Jij had nogeens een berichtje gestuurd vorig jaar hè, lief hoor! Had nog wat terug gestuurd toen ik het las, nog gekregen? Helaas lukte me het na een tijdje niet meer om actief mee te schrijven hier, dus ben een hele tijd niet op het forum geweest. Nu gelukkig weer in wat rustiger vaarwater! Heel fijn om hier weer lekker mee te kunnen kletsen!

Hoe gaat het met de andere meiden?! Aylin! Doortje! MamaT! L78! En iedereen die hier ooit actief was!

Tassie, al druk met feestje voorbereiden?

Liefs hummie

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Jeetje, wat wordt er hier veel geschreven ineens.

Hier alles goed, druk de verjaardag aan het voorbereiden. Het Elmo thema is gelukt..... Nog 2 weken en dan is de grote dag, pfff wat is dat toch snel gegaan.

Hummie, een tweeling..... wel nog even spannend. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan......

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Wel gezellig weer zo met al die verhalen.

@ Hummie oh spannend allemaal !!

@Daydreamer, ja ze zijn heel verschillend allebei.
    Mano is de rustige van de 2, heel lief en behulpzaam.
    En Lorenza is echt een kattekopje hoor, laat de kaas niet van haar brood eten en weet heel goed wat ze wel en niet wil.
    en dat verschil zie je dus heel goed hier thuis, meestal als ze dus ruzie hebben is het dus ook mano die huilt :p Terwijl hij de grootste is, maar dat komt dus omdat hij nooit uitzichzelf iemand zou slaan ofzo, terwijl lorenza hem makkelijk een mep geeft of bijt soms of een flinke duw.

Zo leuk om weer eens te lezen hoe het met iedereen gaat en een heleboel zwangere dames weer :D

Ik zit trouwens ook meer op facebook dan op hyves, maar heb ze gekoppeld zodat alles wat ik op facebook neerzet ook op me hyves terecht komt, zodat degene die ik niet op facebook heb toch nog kunnen lezen hoe het hier gaat.

Deel Deze Pagina