Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Gefeliciteerd Aylin met jullie meisje Wat een snelle bevalling zeg. Heb je nu nog lastvan naweeen of gaat het weer een beetje. Geniet er maar lekker van!

Liefs Nanny.

@All, de volgende ben IK whaaaa. of l78 moet me voor zijn dat kan natuurlijk ook nog hihihi.

2. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Jij mag eerst hoor :) Laatste weekje werken voor mij!!!!!!!!!!!

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bekijk bijlage 103633

Hoi meiden een foto vlak na de bevalling in het ziekenhuis.

Heb wel behoorlijk veel last van naweeën maar verder gaat alles goed met de kleine spruit! Ze zit al boven haar geboortegewicht!

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
  5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    aylin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje.
    Geniet er lekker van en rust maar goed uit, wat een snelle bevalling zeg!!!!
    Een prachtige naam en op de foto's te zien een mooie meisje

@Nanny, jij bent de volgende. Spannend hoor. Ik denk dat na jou en l78 ik de volgende ben?????

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi hoi iederee,

Pooh82: Gefeliciteerd met de geboorte van Lois!!! Mooie naam ook

Aylin: Gefeliciteerd met de geboorte van Jasmina. Vroeg me al wat voor kom af jij hebt... grappig om nu een foto van je te zien..

Willen jullie de kleine bewonderen? Ik voeg jullie ff als vrienden toe.. dan zien jullie van Liam en Ryan de foto..

liefs,
    mamaT

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bekijk bijlage 103693

Nog ff een foto....

@MamaT ik ben zelf half Koreaans/Afro Amerikaans. Mijn man is half Marokkaans/Nederlands. Dus onze kids zijn van alles wat :)

De bevalling was idd razend snel. Heb nu ook enorme last van naweeën. Jasmine doet het heel goed. Ze is al boven haar geboorte gewicht!

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @mamaT, mooie kindjes hoor. Daar mag je trots op zijn.

@aylin, fijn dat je meisje het zo goed doet. Balen dat je zoveel last hebt van naweeen. Hopelijk is dit snel over.

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Aylin: wat een schatje zeg.. Pffff.. nr 3 moet bij mij ook meisje worden. Ik ben trouwense ook van marokkaanse kom af! Maar de jongste is zo blank als t maar kan.. hahaha.

Tassie: thanx! Voor jou begint het ook dichterbij te komen he? Vind je t spannend?

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hi ladies, wat een mooi kindje zie ik voorbij komen. Had geen idee van de mengelmoes Aylin :) maar je ziet aan Yasmin wel een tintje, mooi hoor!

MamaT, fijn je weer te spreken hier. Ik heb je toegevoegd als vriend, dus ga ff bij je spieken.

Ik hoef lekker nog maar 2 dagen te werken en dan heb ik verlof. JOEPIE!!!

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Mooie mennekes MamaT!

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Aylin, goed o te horen dat het goed met jasmine gaat. Wat een scheetje weer zeg.

@MamaT, wat een mooie kereltjes zeg! Die Ryan is echt een deugniet volgens mij.

@Tassie, ja inderdaad na mij en L78 ben jij aan de beurt. Hier vliegt de tijd voorbij!

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nanny: Op een van de fotos heeft hij net gehuild. Hij moet iedere dag weer iets meenemen naar de creche. Gisteren was dat een cd kinderliedjes en vandaag was het een auto. Soms wil ook iets meenemen wat niet mag en dat was die morgen ook. Hij doet eigenlijk niets stiekem.. hij stopt wel van alles in zn zak maar laat het wel aan mama zien.. haha.

14. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Aylin: GEFELICITEERD!!! Wauw, wat een mooi meisje! En klein!
    Geniet er maar lekker van!

@Nanny: Jaja, you're NEXT!:)

@De rest die ik vergeet: Sorry!

@ Hier: Alles goed...Loïs is gelukkig weer beetje opgeknapt en doet het goed. Ze begint steeds meer te lachen, zo schattig:)
    Ben verliefd:D

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @mamaT, spannend niet echt. Ik geniet met volle teugen, over de bevalling maak ik me niet druk, ik weet dat het pijn gaat doen en laat het maar op me afkomen. Ik wil het proberen zonder pijnstilling, maar als ik het echt niet trek dan wil ik toch gaan voor pijnstilling.

Vanochtend, hier voor de tweede keer een glucosetolerantie test laten prikken, de vk wil mijn suikerwaarden in de gaten houden vanwege overgewicht ondanks dat de uitslag de vorige keer goed was. Dat drankje is zo smerig, maar goed de twee keer prikken hebben we weer overleefd, hopelijk is alles goed.

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Pff, overgewicht.. geloof nie helemaal in die term hoor. Bij Ryan had ik ook zwaar overgewicht, niks aan het handje! Bij Liam woog ik dus eerst tegen 110 kg en nu zit ik op 66..

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaaaa aylin! gefeliciteerd met Jasmine! Supermooie naam, voor een supermooi meisje!!

even zwaaien naar de rest! hallooooo! :)

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Zwaai zwaai!!

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Tassie, Ik heb van mezelf aardig wat overgewicht. Maar ben nu pas 6 kg aangekomen en ben ook al een aantal keren geprikt. Dus denk als je maar een beetje overgewicht heb dat ze dan voor de zekerheid al prikken.

Ben creatief bezig voor de meisjes, om te trakteren op school. vinden jullie ervan? Staan in mijn album.

Grtjs Nanny.

20. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Aylin Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!

Deel Deze Pagina