Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ps echo wees uit dat er nog (placenta) weefsel zat helaas! Vandaag alsnog curettage. Dan gelukkig echt klaar!

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he lieve hum!
    Wat een nare en verdrietige periode voor jou! Ergens wel 'fijn'dat je lichaam het zelf heeft gedaan, tenminste, dat vond ik altijd wel. Maar door dat hele proces gaan van krampen, weeen, bloed en dan geen baby is heel zuur...
    Vervelend dat je alsnog de curretage moet doorgaan. Heel veel sterkte vandaag, zal aan je denken! knuffel!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hum, hoe is het gegaan vandaag?

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Thanx lieve Doortje! Alles goed gegaan. Restweefsel succesvol weggehaald. Voelt wel goed nu, klaar! Alles weg, nu kunnen we het afsluiten. Hoe is het met jou en de kindjes?

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoe is het hier?! Stilletjes.... Hebben jullie al gesleed of geschaatst met de kindjes?

Kleine Hummie vindt het prachtig die sneeuw! Vanmiddag het ijs op! Voor hoe lang t duurt want ze vindt t al gauw koud en dan lekker warm binnen aan de choco!! Morgen wordt ons moppie 2 jaar! Kan nw zo verheugen op haar vrolijke snoet als ze haar cadeautjes krijgt, de taart ziet, er gezongen wordt! De feestmuts hebben we samen in elkaar geknutseld en vond ze nu al prachtig!
    Tjonge.... 2 jaar alweer! Tijd vliegt hè?! Als je maar geniet samen, carpe diem!!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @hummie, fijn dat de curretage goed is gegaan !
    En van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid !! Hele fijne dag vandaag !

Hier gata het verder zijn gangetje, Mano is helemaal blij met de sneuuw, maar Lroenza vind het niet erg interessant :p Ikke ben wel heeeel blij dat het weer warmer is, pff... wat was het koud de afgelopen week.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    He lieve Hum!
    Wat fijn dat de curretage goed is gegaan. Hopelijk lukt het om het achter je te laten...Heel fijn om te te lezen dat je zo van kleine hum aan het genieten bent! En:
    GEFELICITEERD KLEINE HUM!!! HOPELIJK HEB JE EN FIJNE DAG GEHAD!!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hummie wat fijn dat de curetage goed gegaan is.. Balen dat je dat mog moest ondergaan.. Maar gelukkig mag je ook dat nu achter je laten.. Hoe is het emotioneel nu met je? Zo'n mk hakt er weer behoorlijk in lijkt me..

Doortje wij spreken elkaar ook nauwelijksmnog, echt jammer, maar volgens mij zijn we beide heel druk. Hoe bevalt jullie nieuwe huis? En eindelijk woon je weer dichter bij je familie.. Lijkt eme ook heerlijk..
    En ik ben reuze benieuwd hoe het met de kleine man gaat! Gaat het drinken weer goed?

Joyce, wat een schitterende foto van jou2 kanjers op hyves!
    En wat worden ze al groot!
    Hoe gaat het met lorenza? Op hyves las ik de laatste tijd alleen maar goede berichten!

Leilana.. Nog ff meid.. Het valt niet mee he.. Die laatste loodjs.. Pfff.. Bij de gyn was allea goed las ik.. Gelukkig.. Ben jij ook zo snel moe als je iets gedaan hebt.. Heel veel succes met de laatste loodjes! Ben benieuwd wie van ons 2 eerder zal bevallen..

De rest van de meiden, hoe is het met jullie? Heerlijk aan het genieten van onze wondertjes?

Hier is de kleine meid vorige week ingedaald en is bij mij de knop omgegaan.. Zo goed als ik me voelde.. Voor een zwangere dan... Hihi.. Zo slecht gaat het nu ineens... Zitten.. Liggen.. Lopen.. Alles doet verschrikkelijk pijn in mijn bekken ineens.. Gistereren 3 uur in bad gelegen omdat ik van gekkigheid niet meer wist hoe te zitten/liggen.. En omdat mannetje bij souders was had ik even me-tijd.. Voor de rest mag ik eigenlijk niet klagen, ging het tot nu toe een stuk rustiger dan de vorige zwangerschap.. Op de H opname en bezoekjes na.. Ik kon me tot vorige week dan ook nauwelijks voorstellen dat ik al bijna zover ben... Nu ik niks meer kan, word ik verplicht ook wel klaar te zijn met deze zwangerschap.. Heel gek.. Nooit meer zwanger zijn...
    Dat getrappel ga ik zoo missen... Maár ben ook wel eens benieuwd wie nou dat kleine meisje in mijn buik is!

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik kom ook weer even om een hoekje kijken:)

Wat een vervelend nieuws lees ik net van hummie:(
    Fijn dat de curretage goed is gegaan en dat je het nu een plekje kan geven!
    Na mijn curretage had ik ook zoiets van: "We kunnen weer verder"
    Dat klinkt misschien heel hard, en emotioneel blijft het ook moeilijk, maar je kunt weer opnieuw beginnen met zwanger worden.

Hier gaat alles goed. Loïs is inmiddels alweer bijna 17 maanden en een ondeugend meisje.;)
    Verhuizing gaat voorspoedig, we zijn nu de aanbouw aan het maken voor een grotere woonkamer, dus Loïs kan straks lekker haar gang gaan in onze grote woonkamer:)

Ik kom snel weer langs om alles ff op mn gemakkie te lezen!!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hummie, hoe gaat het met je?

Pooh, wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat! En al 17 maanden! Time flies...
    Succes met de verbouwing!

Leilana, hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol? Wanneer Moet je weer naar de gyno?
    Ik moet morgenvroeg.. Oftewel, over een paar uurtjes.. ;)
    Het slechte slapen sinds anderhale week hakt er wel in een keer goed in.. Poeh zeg.. Duidelijk de laatste loodjes..
    Merk jij aan je mannen dat ze veranding voelen?
    Ik merk dat mijn mannetje me heel erg negeert.. Hij wilt door iedereen getroost en geknuffelt worden, maár naar mij komt hij alleen als het moet omdat er niemand anders is..

Hoe is het met de andere meiden?

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Lieve meiden!

Hoe gaat het hier?!

Ele en Leliana!!!! Wat wordt het spannend voor jullie zeg! Kijk elke dag even stiekem of er al nieuws is! Ik duim voor jullie op een voorspoedige bevalling met een gezonde wolk van een baby in je armen!

Ele, hoe is het nou met laatste loodjes... nog steeds zo'n last van je bekken?

Leliana, meid, hoe staat ie ervoor?! Hoe vinden de jongens je mooie grote buik?

Pooh, hoe staat het met verbouwing?

Doortje, hoe is het met jou en Sara en Stan?

Joyce, het voorjaar komt eraan! Gelukkig weer wat warmer, lekker met de kids naar buiten! Hoe istie verder?

Hier alles goed! Ik moete zeggen dat ik me weer lekker voel na alle ellende en erg uitkijk naar ons weekje weg eind maart! heerlijk ff bijkomen met z'n drie! Voorlopig nog even niet bezig met zwanger willen worden. Lekker ff rust in de keet!! Moet er gewoon niet aan denken nog nu. Ben zo bang voor die eerste slopende weken! We willen uiteraard wel heel graag weer een kindje maar voor nu even geen zenuwslopende weken. En wil ook zeker even een menstruatie afwachten. Dan zien we wel weer.

Fijn weekend!

Liefs hum

12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Hummie: Heerlijk een weekje weg! Kan een mens soms echt goed doen, even niet moeten en alles lekker op je gemak doen.
    Meestal voel je zelf wel aan wanneer je er weer klaar voor bent (en bij mij was het dus zo dat ik er op een gegeven moment totaal niet mee bezig was en ik dus toen juist zwanger werd van Loïs)

De verbouwing gaat voorspoedig, al moet er nog wel een hóóp gebeuren! We gaan echt alles van boven tot beneden aanpakken, dus daar gaat nou eenmaal veel tijd (en geld:D)inzitten.

Loïs is momenteel erg aan het uitproberen en wil met alles haar zin krijgen. We hebben dus de hele dag door veel conflicten en daar word ik soms wel een beetje moe van.
    Maarja, we blijven maar corrigeren en consequent zijn, dan gaat deze fase (hoop ik) snel weer voorbij!
    Ze kan ook echt wel heeel lief zijn, maar de laatste paar dagen heeft ze haar goede humeur niet bij zich in ieder geval!;)

Hoe gaat het met Ele en Liliane?

13. Leliana

Leliana Niet meer actief

Meiden,

Sorry, sorry sorry voor de verwaarlozing :( Vooral naar jou Hum ... Ik had even niet meer aan dit topic gedacht en neem dan nu ook even een abbo!

Ik moet zo naar de gyn voor een check up en kom vanmiddag even uitgebreider reageren!

Wel wil ik melden dat er babynieuws is! :D
    Ik weet niet of ze het liever zelf wil komen melden, maar bij de maartmama's heeft ze dat al gedaan! ;)

Zoek en gij zult vinden!!!

Liefs!!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoi hoi!

Allereerst ELE, ook hier van harte met jullie meiske!! Ik hoop dat het jullie goed vergaat, en je heerlijk aan het genieten bent van je kindjes! Hoe vind je zoontje het allemaal?! Hoop gauw op een verslagje hier!

Leliana, ook heel erg spannend voor jou meid! Hoe was het bij de gyn?! Geen vervolgbericht hier.... ik hoop goed bericht?? Ik duim voor je dat je een goede bevalling zal hebben (gehad)!

De rest, hoehoeeeee waar zijn jullie... hoe gaat het?

Liefs Hummie

15. Leliana

Leliana Niet meer actief

Na 3 hele lange dagen kan ik melden dat onze prachtige 3e zoon is geboren!!

Verhaal volgt nog! Nu even bijkomen!

Liefs

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoeraaaaa Leeeeeeeeliaaaaaaanaaaaaaa!!! lieve leliana, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Ik hoop dat het jullie goed vergaat en jullie fijn kunnen genieten met z'n vijfjes! Ik ben benieuwd naar je verhaal, maar voor nu, rustig aan doen meid, goed bijkomen en laat je lekker verwennen in je kraamtijd!!

Wat een geluk, heerlijk al dat baby nieuws!!! :)

Ele, hoe gaat het met je?!?

Liefs en dikke knuffel voor jullie meiden!

Hummie

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Jaaaaaaa!
    Lieve ele, ik heb je al op fb gefeliciteerd maar super dat ze er is!
    En lieve leliana, geweldig! Een derde zoon! Hopelijk gaat alles goed!

En lieve hum, hoe gaat het met jou?

18. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @ Ele en Leliane: Wat geweldig!!! Ele een meisje en Leliane een jongetje.... Van harte gefeliciteerd allebei!!! Geniet lekker van alle aandacht en vooral van jullie kleine hummeltje natuurlijk!

Ik kom ff snel een foto spammen van mn kleine draakje:D:

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Pooh, wat een scheetje zeg!! Heerlijk meisje! En al veel haar vergeleken met ons kleine hummie ;) dat grenzen verkennen is zo herkenbaar, hier nog zo'n lief schattig draakje hoor! Vond dat ze tussen 1-2 zo onstuimig was en nu ze beter kan praten het rustiger wordt. (met vandaag weer een draakjesdag dus blijft hoor!) het begon hier met boos worden met luier verschonen en niet stil willen liggen pfff wat je ook deed ( hele circusacts haha!) maar ach andere kant van ons meiske met karakter is dat ze supersociaal is, vrolijk en ook erg lief kan zijn met veel knuffels en ja dat maakt alles goed!!

Hoest met de verse moedertjes Eliana en Ele?!

En de anderen?

Hier alles goed hoor! We genieten weer lekker met z'n drie en de rust is 'wedergekeerd'!

Fijn weekend!

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden !!

Allereerst Van Harte Gefeliciteerd Leliana en Ele met de geboorte van jullie nieuwe wondertjes !! !Lekker genieten nu weer !!

@Hummie, fijn dat het weer beter gaat !!
    @Pooh, leuke foto's !!!

@hier, het gaat goed hoor, gewoon zijn gangetje, hier begint Lorenza nu ook echt weer een beetje tegendraads te worden,maar dat hoort echt bij der leeftijd, tot nu toe valt het mee gelukkig, ze is nog lang niet zo erg als mano :D We zijn de afgelopen week ook begonnen met logopedie bij Lorenza, we moeten nu elke woensdag en hoop dat het gaat werken, want ze praat erg onduidelijk. Het ligt aan haar mond/tongspieren die moeten wat losser komen en meer gestimuleerd worden zeg maar en dan moet ze duidelijker gaan praten. Dus ook de logopedie erbij, maar goed we halen gewoon alles uit de kast om het zo makkelijk mogelijk te maken voor Lorenza, ze gaat echt een heel stuk vooruit met haar armpje dus dat is ook fijn om te zien dat er zoveel vooruitgang is. Dus het gaat allemaal de goede kant op.

Met Manolito gaat het trouwens ook helemaal goed hoor, hij vind het nog steeds helemaal leuk op school en heeft al wel veel vriendjes, hij gaat woensdag weer naar een verjaardagsfeestje en dat vind hij helemaal leuk (ikke ook, want als moeder heb je toch ook een soort angst dat hij buiten de groep gaat vallen ofzo, maar dat is dus gelukkig niet zo)

Deel Deze Pagina