Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hoi lieve meiden!!!

Hoe is het met jullie? Ik heb jullie ook even verwaarloosd.. Sorry!
    Druk, druk, druk geweest. Verbouwing is nu afgerond, ik werk nog ruim 2 weken en dan lekker verlof. Heerlijk! Zin in!
    Voel me nog prima, hoor. Maar gewoon.. Lekker thuis zijn met Levi! :)
    Alleen bekkenklachten, maar verder mag ik niet klagen.

Hummie Hoe is het met jou?? Lees dat jullie lekker van elkaar genieten? Goed zo!

Ik lees dat Ele en Leliana bevallen zijn?! Oeeehh... Leuk, leuk, leuk! Gauw ff spieken naar meer info! Haha!
    In ieder geval.. GEFELICITEERD!!!!!!! :D:D

Joyce Spannend, het 1e feestje van Manolito! Haha! Wel leuk voor 'm!
    En logopedie met je dochter.. Hopelijk verbetert het allemaal!
    Praat ze al veel dan? Ze praat alleen onduidelijk, begrijp ik?

Pooh Zei het de vorige keer ook al.. Wat een mooi meisje, zeg! Echt een meisje! :D

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hoi meiden,

Eindelijk het ritme gevonden waar we zo hard naar op zoek waren! Het is behoorlijk zoeken naar regelmaat met 3 kids zeg! Maar zo langzaamaan begint iedereen te wennen aan onze nieuwe bewoner! :)

De bevalling:

Dinsdag opgenomen ivm hevige BI.
    Ik kon niet meer lopen! Aangezien ik al 2 cm ontsluiting had, is besloten om mij in te leiden.
    Door de eerdere KS hebben ze besloten om een ballon katheter te plaatsen om naar de 3 cm te gaan zodat ze de vliezen konden breken.

's morgens de ballon er in maar er gebeurde de hele dag niks! :(
    's avonds toen vriend naar huis was viel de ballon er eindelijk uit. Omdat het al zo laat was hebben ze besloten om mij een nacht te houden en de volgende dag de vliezen te breken.

Woensdag om 10 uur zijn de vliezen gebroken.
    Er gebeurde niks. Mijn lichaam maakte geen weeën. Dus, hup, aan de weeënopwekkers! Die werden elke 10 minuten verhoogd.
    Rond 13 uur waren de weeën zo pijnlijk.. ik kon niet meer! :( Ik had ook maar 4,5 cm dus schoot het niet op! Ik heb gehuild om een ruggenprik!
    Die kreeg ik ook gelijk! De weeën gingen niet weg maar waren nu wel draaglijk.

Vanaf dat moment is het snel gegaan. Met elke wee voelde ik onze kleine man weer een stukje naar beneden zakken. :)
    Binnen één uur zat ik op 10 cm!
    Toen kwamen de persweeën... dat ging ook snel! Meneer was toen binnen 10 minuten geboren! :D

Toen het hoofdje 'stond' had ik wel verschrikkelijk veel pijn .. ik moest de pijn weg zuchten maar dat lukte mij niet! Heb hem er gewoon uitgeperst! Daardoor wel flink ingescheurd maar was het allemaal meer dan waard.

Om 15.45 werd onze kleine man geboren! 3870 gram zwaar en 51cm lang!
    Voor mijn doen een flinke baby!! :D

Deze bevalling zou ik zo weer overdoen. Zo anders ging dit als bij M&A.
    Ik heb alles zo bewust meegemaakt, alles gevoeld en ik heb hem op eigen kracht uitgeperst! (M. kwam met een vacuüm na 2 uur persen ;) , A. met een KS )

Ben wel 1,3l bloed verloren maar nu gewoon aan de ferro's!

De BV is goed op gang gekomen en meneer zat binnen 4 dagen weer op z'n geboortegewicht! Fijn!

M&A kijken niet echt om nog naar hun broertje! Die zijn veel te druk met elkaar! :D
    Ach ja, komt wel goed! Ik geef het alle tijd!

Voor de geïnteresseerden doe ik zo een fotootje van onze nieuwe aanwinst in mijn album + naam! Moeten we wel vriendjes zijn wil je het kunnen zien .. ;)

Nu even verder reageren:

Hummie:
    Ik lees positieve berichten van jou kant. Dat doet mij erg goed!
    Hoe is het nu verder met je? De vakantie heeft wel goed gedaan zo te lezen...
    Hier trouwens ook luierdrama's met M & A .. man,man .. die 2 kunnen niet stil liggen! Ze schoppen mij continue en dan ook nog een heel duivels lachje er bij! :p Word echt tijd om zindelijk te worden.. haha

Doortje: Dankjewel! Hoe is het met jou??

Pooh: oooh, wat een schattig meisje! En wat heeft ze al lange haartjes!!

Joyce: Zit je niet meer of FB? Ik las altijd jou updates maar zie ze niet meer voorbij komen??

Daydreamer: Jeee, jij loopt ook alweer tegen het einde aan! Hoe is het met je? Trek je het allemaal een beetje? Worden de bekkenklachten bij jou niet erger? Bij mij dus wel die laatste weken .. vreselijk! :(

Liefs!

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hey Leliana!!

Wat leuk wat van je te horen/lezen! Nogmaals.. Van harte gefeliciteerd!!!
    Stoer zeg, allemaal mannen in huis! :D

Heb natuurlijk net gelijk gespiekt in je fotoalbums.. Wat een mooi kereltje! En de naam past echt bij de andere 2 jongens!

Bevalling ging dus nog best heftig op het einde.. Gelukkig met een voldaan gevoel.. Helemaal zelf gedaan! Geweldig toch, om daarna de kleine op je buik te hebben.. Wow, dat 1e moment.. .

Hier gaat het inderdaad ook vlug allemaal, 33 weken vandaag. Voel me goed! Maar.. Bekkenklachten blijven niet meer heel stabiel, wordt steeds ietsje pijnlijker. Voornamelijk na het zitten, of slapen.. Als ik dan in de benen moet komen.. Pff, net zo'n oud wijf!
    Heb oefeningen van de bekkentherapeut, maar.. Die zou ik elke dag moeten doen en ik vergeet het nog weleens...
    Verder merk ik wel dat het wat zwaarder wordt nu, sneller moe enzo. Maar.. Volgende week dinsdag laatste werkdag! Zin in!!! :D

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoi lieve meiden!

Rustig hier.... Ik ben ook even 'offline' geweest een tijdje, weelkje weggeweest en druk, druk dus sorry, maar ben er weer!

Leliana! Hoe gaat ie met je?! Zo te lezen een pittige, maar voorspeodige bevalling. Hoe is het met je mannen? Doet de kleine het goed? En hoe vinden de grote broers het? Kun je al een beetje je draai vinden met een kleintje en twee peuters? lijkt me pittig. Dikke knuf van mij!

Daydrteamer! De laatste loodjes meid! Al verlof nu? Pak lekker je rust he? rusten waar je rusten kan en genieten nog even met z'n drietjes! spannend word het nu voor je hoor. We tellen mee af!

Ele, waar ben je... joehoeeee!! Hoe gaat ie met je?!

Andere meiden, hoe is het met jullie en de kindjes. :)

Hier alles fijn.. Vorige week heerlijk weekje weg met z´n drie was echt super! echt genoten samen. Al was ons draakje wel wat baldadig omdat ze compleet uit haar ritme en regelmaat was. En papa´s meisje hoor... hele dag aan papa hangen hihi, lief. Nu thuis meteen weer erg lief.;)

Liefs hummie

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hummie, ik ben er hoor :D Maar ook druk druk druk!
    Tja, wat kan ik er verder van zeggen ... het is hier bijna elke dag wel chaos! Vooral als ze besluiten om allemaal tegelijk te miepen, dan weet ik even niet waar ik het zoeken moet!
    En baldadig? Breek me de mond niet open! :$
    Het is toch wat met die 2 jarigen? Jeetje .. niet normaal hoe vaak ik op de corrigerende tour ben! :D

G. doet 't prima! Hij is alweer een kilo + 3cm gegroeid en heeft de laatste 2 nachtjes goed doorgeslapen! dwz .. 6 uur aaneengesloten! FANTASTISCH! :) Hij krijgt nu kunstvoeding.. BV wilde gewoon niet lukken ondanks dat ik genoeg had! :(
    Hij zit op 6x 150+5, dus echt een hongerlapje! :D :D

Grote broers vonden het in het begin maar niks! Ze zagen hem liever zo snel mogelijk weer gaan! Sinds een paar dagen draaien ze bij en gaan ze steeds vaker 'helpen' met flesje geven en verschonen! Heerlijk om te zien dat ze hem eindelijk beginnen te accepteren!

Dit is een foto, paar dagen geleden, dat ze voor het eerst met z'n allen bij elkaar zaten en M & A bewust bezig waren met G :
    Bekijk bijlage 235657
    Ik wist niet wat ik zag! :$
    Dus gelijk de camera er bij gepakt! :D

Hoe is het verder met jou?
    Fijn dat de vakantie lekker was! Even lekker alle zorgen van de afgelopen tijd van je af kunnen schudden! Jammer alleen dat er altijd wel weer een einde komt aan die leuke momenten, he! :(

ik dacht trouwens dat je al op vakantie was geweest toen ik net was bevallen.. maar heb waarschijnlijk niet goed gelezen.. haha :p

en inderdaad, daydreamer, je bent bijna aan de beurt! :)
    Hoe is het nu met je? En de bekken?
    Ja, dat eerste moment was nu heerlijk! Vooral omdat hij een uur lang naakt bij me mocht blijven liggen! M. werd gelijk bij mij weg gehaald dus dat was zó anders!
    Ik zeg, als het moment daar is, GENIET GENIET GENIET! Een tweede keer maak je ook veel bewuster mee en het gaat allemaal zo vreselijk snel!
    Ik mis het zwanger zijn absoluut niet en G is ons laatste kindje .. maar, echt, ik verlang nu alweer naar zo'n eerste moment!
    Best slikken dat ik dát nooit meer mee ga maken!

Ik tel ook met je mee af! Ben benieuwd .. blauw of roze? :p

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Lieve Leliana!

Wat jammer dat de bv niet gelukt is maar ja... je hebt ook nog twee peutertjes erbij lopen hè? Heel goed dat je die knoop hebt doorgehakt al had je heel graag bv willen geven, als het gegeven moment stress wordt dan voor kind en moeder niet leuk!! Het vergt de eerste 2 à 3 maanden heel veel tijd en energie, al met 1 kindje, dus laat staan met twee peuterpubers ernaast pffff! Wat fijn dat G al zo goed slaapt zeg! Red je je een beetje overdag zonder je man? Heb je Fam. Of vrienden in de buurt die kunnen bijspringen? Belangrijk om af en toe even tijd jezelf in te plannen hè... Slapen of wat dan ook! En maar onthouden dat de eerste tijd pittigst is (naast het vele genieten!)

Hier alles fijn hoor! Inmiddels weer een menstruatie gehad, fijn dat dat allemaal weer 'werkt' hihi! Kriebelt wel hoor als ik dikke buiken of kleintjes zie! Maar toch willen we nog even wachten. Onze tijd komt nog wel hopelijk!

Dikke knuffel voor je kanjer!

Liefs humm

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

@ Leliana, Jawel hoor meid, denk dat er niet veel nieuws te melden was de laatste tijd :p

Hihi, ik d8 er trouwens precies hetzelfde over toen Lorenza der hoofdje stond, niet omdat het echt heel veel pijn deed, maar ik d8 ze moet er gewoon nu uit :p En dus ook flink ingescheurd, had wat beter naar de vk moeten luisteren, maar deed ik dus ook niet :p

Verder gaat het hier dus allemaal gewoon zijn gangetje, Lorenza moet 1x per week naar logopedie en begint de letters te leren en ook echt uit te kunnen spreken, er was helemaal niks mis met haar taalbegrip, zinsopbouw en woordenschat, voor die testen haalde ze allemaal meer dan gemiddeld, dus het ligt gewoon echt aan haar mondspieren en door haar de letters te laten leren zeg maar, moet ze ze beter gebruiken en worden ze losser.

Met mano gaat het ook helemaal goed, die wil steeds meer dingetjes leren, schrijven, lezen, sommetjes, hahahaha dat is ook wel heel leuk om te zien. Hij kan het natuurlijk nog niet, maar is er wel heel erg mee bezig.

Deel Deze Pagina