Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Sorry dames! Excuus, ik ben hier een tijdje niet geweest.
    Druk! Enorm! Maar dat was tijdelijk. Gelukkig maar! Haha! Nee, had afgelopen maand 2 beurzen voor te bereiden en dergelijke..
    Ennnn.. Net terug van vakantie!!!
    Voor het eerst wezen vliegen met ons kleine mannetje >> ging hartstikke goed!
    En het zonnetje.... Héérlijk! :D

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Oh lekker: zon! Hoe lang ben je weggeweest?
    Nanny, hoe gaat het? Trek je de laatste loodjes een beetje?

Hier gaat t goed. Vandaag eerste officiële niet-werkdag, lekker! Geloof alleen dat zoonlief te ziek is om naar peuterspeelzaal te gaan :( Maar ff aankijken hoe hij zo wakker wordt.

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hai meiden,

Kom ook weer even spieken!

Aylin: Wat een prachtig meisje hebben jullie op de wereld gezet!!
    Mooie naam ook!!!
    Gefeliciteerd en lekker genieten!!!

Daydreamer: Lekker, vakantie! Ben ik ook wel aan toe!! :D
    Wij gaan van de zomer vliegen met de jongens! Dan zijn ze 1 1/2 jaar .. ben benieuwd!
    Hoe gaat het met Levi?

Hier alles goed ..
    Het is aardig vroeg (jongens zijn nu 10,5 maand oud) maar hier worden langzaamaan de eerste stapjes gezet!!
    Ben er emo onder :( ... nog maar 50 dagen en dan heb ik geen baby'tjes meer maar dreumesjes! :$
    Het jaar is ongelooflijk hard gegaan!!

L78: beterschap met je zoontje!!

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, Ja hoor gaat nog wel goed, moet alleen niet te veel doen op een dag ;). Maar dat valt niet mee met twee kindjes. herfstvakantie is weer voorbij dus het relaxen is weer over. hihi Maar ik mag niet klagen hoor.

Hoe gaat het met jou?? Lekker verlof nu. Ben je al helemaal op orde of moet je nog veel doen?

@leliana, Jeetje dt is inderdaad hard gegaan. bijna een jaar alweer. Maar dat heeft ook weer z'n charmes.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tijd vliegt echt. Vind t zo bijzonder dat die eerste spannende weken van een zs na mk echt voorbij kruipen en alle andere dingen zo snel gaan.

Verlof is echt heel fijn, was ik ook goed aan toe. Ik heb 'n enorme to do list, mr nt per se voordat baby komt. Zijn gewoon dingen in huis die nog moeten gebeuren. Babykamer is zo goed als af, alleen nog accessoires. Wiegje staat bij ons op de kamer, alleen nog hemeltje strijken en opmaken. Ach, komt allemaal wel goed! Ik geniet wel, zeker nu ik op mijn momenten ff plat kan. Zoals nu tukjestijd, truste!

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78. Whaaaaaa jij hebt gewoon tukjes tijd. Ben bang dat ik die pas ga hebben in mijn kraamtijd. Maar dan gaan we in de avond wat vroeger. Niet zo gezellig voor manlief. Maar ja!

Vrijdag weer een groeiecho, bent benieuwd hoe groot ons Meiske/jongetje nu is vorige keer liep de beeb +/- 2,3 weken voor. Niet echt een verrassing aangezien ons jongste ook niet de kleinste was 4525gram met 42 weken zwangerschap. Klein knoesje dus. hihi Dat is dan wel een voordeel dat je weet dat het een ks word. hihi

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Jahaa! Ben ook erg dankbaar voor;) Ik heb altijd begrepen dat gewicht nt zo veel zegt over de bevalling zelf. Meer een groot hoofd of uitstekende schouders, maar goed daar hoef jij je helemaal nt druk om te maken. Staat de ks al gepland?

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Mijn eerste had inderdaad ook een groot hoofd en dat werd ook een ks en die woog 3590 dus dat viel wel mee. Ja de ks staat al gepland maar :p ik zeg niks! hihi

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoor, we merken het vanzelf. Wel weer spannend hè?! Bij mij begint het toch alweer te kriebelen van spanning.

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ja vind het inderdaad wel weer spannend hoor. ben ook zoooo benieuwd. Kijk er alweer helemaal naar uit. Straks zijn we gewoon met z'n vijven. Kan ik me nu nog niet voorstellen hoor.

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

l78 en nanny het gaat nu echt voor jullie opschieten. Lekker van genieten en goed uitrusten.

Hier gisteren naar de vk geweest alles was goed. Moest het alleen rustiger aan gaan doen, dus meer rust nemen en in de avond afspraken durven afzeggen. Dus we zullen haar advies maar gaan opvolgen. Komende zaterdag hebben we onze pretecho, voor de laatste keer naar binnen kijken ben zo benieuwd.

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Doe maar rustig aan Tassie, jij en je kindje zijn veel te waardevol! Oh leuk weer een echo, ik wil ook nog wel een keertje :)

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
  15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
  16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Aylin, wat een scheetjes zeg. Spam dan ook even een foto van de kleine man. ;) Ben ik ook wel benieuwd naar.

@ All, Vrijdag groeiecho ben zooo benieuwd. Hoe groot ons beebje is. Ben ook zo benieuwd naar het geslacht hihi. Kan het altijd nog vragen hihi. Maar dat doen we niet hoor. Maar ben wel benieuwd komt ook zo dicht bij allemaal.

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    #77 Aylin16, 3 nov 2010
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Aaaaaah ook al zon lekker ding. hihi Lief hoor!

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Heerlijk, wat 'n mooie kindjes!!

Veel plezier bij echo Nanny! Niet vragen naar geslacht hoor, je bent nu al zo ver!! Nog ff en dan kun je het in real life zien :D

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nanny succes met de echo...begint nu echt spannend te worden.
    Tassie rustig aan je kindje is veeeeel belangrijker dan werk!

Hier gaat alles goed. Merk wel dat ik handen te kort kom met 3 kleine koters!!!! Jasmine groeit heerlijk zit al 400 gram boven haar geboorte gewicht!!

Deel Deze Pagina