De echo was goed! De baby is nu ongeveer 6 pond. dus mooi op schema. over 2 weken moeten we weer terug komen. Moet ook zeggen de weken gaan HARD!! Gelukkig maar.
@Aylin, wat een schatten van kindjes heb je!!! @nanny, fijn dat alles goed was. Netjes hoor 6 pond, zoveel zal er nu niet meer bijkomen toch??? Hier vandaag de 3D echo gehad, we weten nu wat het word maar dat blijft lekker geheim (er lezen namelijk ook wat vriendinnen mee). Helaas hebben we maar een paar mooie foto's want de kleine lag met zijn gezichtje naar mijn rug toegedraaid. Toch hebben we genoten en vonden we het de moeite waard. Morgen gaan we naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht, heerlijk zo'n babyweekend!!!!!
Heej meiden ben ik ook weer ben al een tijdje niet geweest, we waren vorige week lekker weekje naar landal, lekker genieten met zijn viertjes @AYLIN, GEFELICITEERD !! met je 3e kindje Zo leuk !! en wat een mooie naam En wat een mooie foto's van je kindjes.
@Nanny en L78: Nog eventjes!!!! En dan kunnen jullie ook lekker kroelen met de beeb in jullie buik Spannend hoor! @Tassie: K zou ook lekker rustig aan doen! Vooral als het aangeraden wordt... @Aylin: Wat een mooie foto's zeg! Mooie kindjes hoor! @ hier: Hier gaat het prima! Loïs slaapt sinds een paar dagen door! Ze slaapt dan van 23.00 tot 6.00, dus dat is echt lekker! K kan het niet laten om weer even een fotootje te plaatsen
Pooh, dat moet je ook vooral niet laten want ik vind het erg leuk om Lois te bewonderen. Geweldige foto weer!! Hier beetje onrustig, niet lekker. Ik word elke keer flink duizelig en misselijk en moet dan eigenlijk snel plekje zoeken want ben bang om flauw te vallen. De verloskundige komt gelukkig straks ff kijken/controleren.
hey meiden! kennen jullie me nog? schandalig hoe lang ik niks meer van me heb laten horen... maar wat ben ik blij om hier veel meiden zwanger te zien en sommige zelfs alweer bevallen! gefeliciteerd meiden! @pooh: wat een schatje heb je! gefeliciteerd meid! @aylin: wow! alweer bevallen van een 3e kindje! wat leuk! gefeliciteerd! liefs rebbel
Bloeddruk is btje a/d hoge kant, maar heb gelukkig geen eiwitten in urine, dus geen zw vergiftiging. Hartje en groei van kindje nog steeds goed gelukkig Vrijdag weer extra controle bij vlos. Voel me nog steeds nt goed, maar zoontje is vandaag op KDV, dus ik heb een 'beddagje' en das heul fijn! Morgen ook rustig aan en hoop dat ik me dan weer wat beter ga voelen. Evt. vrijdag nog ff door naar zkh.
Gelukkig is het geen zw vergiftiging! En gaat alles 'goed'. Jammer dat jij je nog niet zo voelt.. Nou, lekker rustig aan doen!
@daydreamer, Utrecht viel een beetje tegen. Het was op zich een leuke beurs maar erg gericht op als je al kleintje hebt. Toch een leuke dag gehad. @l78, rust lekker uit en doe rustig aan. Gelukkig is het geen zw vergiftiging en doet de kleine het goed. Hier is de kleine alweer 2 dagen erg rustig, maak me dan zo'n zorgen. Ik voel hem wel elke dag maar een stuk minder. Gelukkig hebben we de angelsound en kan ik op deze momenten lekker naar de kleine luisteren. Ik ben zo bang om de kleine alsnog te verliezen, is dit herkenbaar die angst en onzekerheid???
Zolang je hem maar elke dag voelt, meid! Maar ik snap je onzekerheid.. Had ik ook! Misschien heb je nu een groeispurt, dan bewegen ze ook iets minder, geloof ik.
Hallo meiden! Ik kom even tassie een hart onder de riem steken! Meis, als je je zorgen maakt: gewoon de vk bellen! Maar ik heb het ook heel sterk gehad en na een aantal dagen was Sara weer net zo actief als altijd Volg je gevoel en als je het niet vertrouwt, trek aan de bel! Dikke knuffel en hopelijk maakt je angst weer snel plaats voor genieten!
Tassie meid gewoon je vk bellen. Vinden ze echt niet vreemd ik heb bij de laatste zwangerschap wel 6 hartfilmpjes ctg en echos ook omdat ik minder leven voelde. En iedere keer zeiden ze tegen mij bij onzekerheid gewoon weer bellen. Al is het de volgende dag. Nanny het einde is bijna in zicht meid. Rebbel ja idd ben al bevallen moppie is inmiddels 3 weken
Hoi hoi, @tassie, Die onzekerheid heb ik ook hoor meis, Ik voel de beeb soms ook minder. Moet ook wel zeggen dat die dat altijd ook wel weer inhaalt. En inderdaad zoals de andere zeggen als je je echt heel druk maakt gewoon bellen @Aylin, Ben echt aan het aftellen nu hoor . Ook omdat we al een datum hebben voor de ks. Kan altijd eerder gebeuren maar daar ga ik niet van uit maar is altijd meegenomen natuurlijk hihi . Gaat alles goed met de kleine jasmine? 3 weken alweer.