Heej meiden Heej rebbel, leuk om weer wat van je te horen Hier gat het goed hoor met de kids, wel leuk deze tijd want mano snapt nu alles van sinterklaas Zo grappig. Hoe gaat het met jullie ?? @ daydreamer, ja gaat al beter hoor met lorenza, ze hoeft nog maar 1x in de week naar de fysio en we zijn vorige week bij de revalidatiearts geweest en die vond ook dat ze het goed deed en ze moet daar nu 1x in de 3 maanden naartoe om te kijken hoe ze verder ontwikkelt. Verder gaat het lopen langs de tafel en bank steeds beter en staat ze stevig. @ nany, bijna, bijna, bijna ZO leuk
Oja, tuurlijk!! Jij weet al een datum! Dat is ook wel apart, denk ik... Of niet? Ik vond de laatste loodjes wel meevallen en vond het zwanger zijn nog heerlijk, het enige wat ik erg spannend vond.. Wanneer gaat de bevalling beginnen?! Want ja, dat kan zo maar ineens, maar het kan ook nog een paar weken duren. Wel goed van je, dat je dat toch geheim houdt. Blijft het voor de familie, de vrienden en uiteraard voor ons nog wel spannend! En ja, misschien komt de kleine alsnog eerder. Dat kan natuurlijk ook!
Oh, dat is mooi, zeg! 1x in de week fysio is ook wel te doen voor jullie, denk ik? Maar fijn dat ze het zo goed doet!! Heel goed!
@daydreamer, Ja het is inderdaad vreemd hoor dat we de datum al weten maar ook wel heel handig. Ik weet nu in ieders geval dat het niet weer 42 weken gaat worden. Iedereen vraagt hoelang nog doe ik er automatisch een weekje bij liegen ofzo. hihi. @Joyce, bijna bijna inderdaad. Ik heb er zon zin in. Ik lag gister op bed met lichte krampjes. Dus had zoiets van wat is dit!! Dacht nu kan ik vast niet slapen (lees was meteen vetrokken). Heb wel heel slecht geslapen daardoor, zenuwen mss. Verder slaap ik eigelijk prima! Merk wel dat het me nu echt op gaat breken heb net boodschappen gedaan maar AUW!!! m'n kont. De jongste is nu lekker aan het spelen en de oudste zit op school. Die gaan we straks weer halen dan weer naar zwemles vanavond manlief moet 2 keer overwerken van de week (HANDIG!!!) Dus we bikkelen nog maar even door. Middagdutjes zitten er in ieders gaval niet in. Nog even. nog even...
Pffff...nou petje af hoor Nanny! Ik vind die laatste loodjes maar zwaar. Voel me ook al een tijdje niet zo heel lekker, verloskundige komt niet echt verder dus straks maar ff langs de huisarts. Tassie, ik herken je gevoel heel erg hoor! Ik heb regelmatig de VK gebeld omdat ik me weer zorgen maakte of het kindje ff niet voelde. Ik heb nog steeds dat er soms een aantal uur (en ik ben wat verder he?) voorbij gaan zonder beweging. Maar daarna krijg ik me toch weer een kick dat ik dan wel weer gerustgesteld ben. Maar goed, het blijft gewoon heel spannend tot het einde. En als je kindje er straks is, komt er weer een heel ander gevoel van verantwoordelijkheid en zorgen maken bij/voor in de plaats
@l78, nou dat is ook niet fijn dat je je zelf niet lekker voelt. Heb je verder alles al op orde. We hebben gister de box weggezet (ivm de katten kunnen we ze d'r uitjagen kunnen ze even weer wennen dat dat niet mag) Gek idee hoor daar ligt straks weer een wondertje in.
ja, het meeste is wel op orde!!! Gelukkig! Het kamertje is zo goed als af, kleertjes gewassen, bed op klossen, wiegje staat op onze kamer etc. Ziekenhuistas klaar en ik probeer zo veel mogelijk Sam uit te besteden zodat ik lekker rustig op gang kan komen. Dokter heeft overigens diagnose dat mijn buik op bloedvaten drukt waardoor ik niet lekker word. Niet ernstig maar wel vervelend en soms beetje beangstigend.
O ja daar heb ik inderdaad ook weleens van gehoord. Dat je dan ook het beste niet op je rug kan slapen toch? Ik heb mijn koffer eigelijk nog niet helemaal klaar. Absoluut niet het besef dat het ook eerder kan komen hihi. Ik had daarstraks zon kramp hihihi waren m'n darmen!!
Ik hoop (qua datum) heel erg dat het kindje rond de uitgerekende datum komt, zo 11/12 december lijkt me prachtig. Qua lijf mag het eerder komen, maar vind ik niet zo leuk ivm Sinterklaas. Maar heb zo maar het gevoel dat het wel eens zo zou kunnen uitpakken. Raar
Ja inderdaad , over een aantal weekjes zijn we gewoon weer mama. Hebben we zon lekker friemeltje om mee te kroelen. Wist jij eigelijk wat het werd?
Als de echoscopisten het bij het juiste eind hebben, krijgen we een meisje. De kamer is in ieder geval goed roze/rood
Ik had eerste zelf ook echt idee dat het eerder kwam. Het komt zoiezo eerder maar ik dacht ook eerder als dat. Maar daar ben ik maar weer van afgestapt. Me eigen een beetje valse hoop geven hihihi. Bij beide meisje was ik meer dan 42 weken dus geloof niet dat het eerder gaat gebeuren dan de geplande ks.
l78 en nanny, spannend hoor meiden. Nog even voor jullie en dan houden jullie je kleine wonder lekker in de armen. Ik ben blij dat mijn gevoel herkenbaar is, ik ben soms zo bang dat ik gewoon loop te huilen (natuurlijk ook de hormonen). Maar goed, ik wil gewoon niet bellen omdat ik niet als een zeur wil overkomen. Gelukkig heb ik dan manlief die gewoon de angelsound pakt en de kleine laat horen. Maandag moet ik weer naar de vk en ik ga het toch maar aankaarten die angst, manlief gaat ook mee dus als ik het niet doe zal hij zijn mond wel opendoen. Ik moet de laatste tijd ook zoveel aan de miskramen denken, terwijl ik daar de afgelopen maanden helemaal niet mee bezig ben geweest, raar allemaal.
@tassie, het is wel herkenbaar hoor. Ik vind het nu ook weer heel spannend worden. En ben blij als de beeb lekker naast me in zijn/haar wiegje ligt. Of natuurlijk lekker op mijn borst zodat ik lekker kan kroelen. Je moet je hart wel luchten hoor meis. Anders brengt het ook alleen maar stress mee. En anders gooi je het hier allemaal maar uit. Het is geen zeuren hoor! Grtjs Nanny
Ja Nanny en L78, nog eventjes...!!! Leuk, leuk, leuk!! Wordt wel nieuwsgierig nu! Haha! Tassie, joh.. D'r gaat natuurlijk zoveel in je om! Maar als je je onzeker voelt, bel je gewoon de verloskundige of je pakt de Angelsound. Niet gaan denken, straks stel ik me aan.. Echt niet! Als jij je zo zekerder kunt voelen, gewoon doen! En kaart het maar aan maandag... Misschien kan zij je gerust stellen. Ga ik het zelf toch even over miskramen hebben.. Sorry Tassie.. Ik moest vanmorgen op de 2 kleine kindjes van een vriendin passen, want ze moest naar de verloskundige! Dit was de 1e echo, dus spannend natuurlijk.. Maar ze kwam huilend terug. Sjeeeeees... Wat k*t!!! Ben d'r zelf misselijk van. Ik weet gewoon hoe ze zich voelt. Geen kloppend hartje.. Bah! Vind het zóóó sneu voor d'r!!
En ik ga er nog even verder op door.. Weet je wat het is? Je wordt weer 'es met de neus op de feiten gedrukt! Wij zouden héél graag nog een 2e (en eigenlijk ook wel een 3e) kindje willen! Nog een keer zwanger zijn, nog een keer je kindje voor de aller eerste keer ontmoeten.. Wow, weer een mini-persoontje erbij, een kind van ons samen. Bijzonder is het toch? Die liefde voor je kleine! Nu gaan wij er nog niet meteen voor. Het kriebelt wel enorm, maar.. Ik denk dat als hij 1,5 á 2 jaar is. Maar wat als ik weer eerst een paar miskramen krijg en het langer duurt dan een jaar? Dan is Levi al weer 'zo groot' als er een broertje of zusje komt. Toch maar eerder voor een 2e gaan dan? En wat áls ik dus weer miskramen krijg? Pfff, moet daar niet weer aan denken.. Steeds die teleurstelling.. Maar ja, het kan uiteraard ook in 1 keer goed gaan.. Twijfels dus! Nou ja, wij genieten nog lekker van Levi.. Tijd zal het wel zeggen voor ons!
Op controle geweest bij de vk, alles was goed met mij en de kleine. De kleine ligt mooi op de middellijn, dus keurig. Met mij ook alles goed, moet alleen echt rustiger aan gaan doen ivm rugpijn. Komt van teveel hooi op mijn vork nemen. Dus vanaf nu meer rusten, halve dagen werken en niet teveel huishouden. De klachten moeten dan afnemen zo niet dan word ik doorverwezen naar de fysio voor wat oefeningen. Ben gelukkig gerustgesteld, ben opgelucht dat alles goed is met ons.
Hihi....kan ook niet wachten totdat de beeb er is!! Maar Nanny is denk ik sowieso eerder omdat het gepland staat. Wie weet wel vandaag......spannend. X