noppes ook niet hihihihi. Kan het me nog niet voorstellen hoor. Zo'n klein wondertje erbij. Gek is dat he. Ik heb het toch al twee keer meegemaakt. En straks is het weer net of het nooit anders is geweest.
@Nanny, we wachten rustig af wanneer je ons komt verrassen met het goede nieuws. Succes alvast met de ks, ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. @l78, fijn dat alles goed was bij de vk. Groen licht voor je kindje. We wachten rustig op babynieuws vanuit jou kant. Ook jij alvast veel succes met de bevalling, ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. Hier vandaag de kasten opgeruimd, gewoon op mijn gemakje op de grond zittende. Had wel moeite met opstaan, maar goed dat hoort erbij. Morgen en vrijdagmiddag werken en dan alweer weekend en dan zijn we hier alweer 29 weken en gaat het ook bij mij opschieten. Nog twee dames gaan me voor in de rij en dan ben ik aan de beurt om voor de allereerste keer moeder te worden. Hebben jullie nog tips voor de bevalling?????
@ tassie, nee geen tips voor je voor de bevalling Gaat bij mij nooit zo goed hihi dus je bent al een beetje aan het nestelen? doe wel rustig aan he meis. @L78, fijn dat alles goed is en inderdaad 37 weken ook weer een mijlpaal mag je thuis bevallen.
Tips: rustig proberen te blijven en ontspanning zoeken. Probeer vertrouwen in je lijf te hebben. Doe je ook een cursus? Want daar zou je ook tips en oefeningen moeten krijgen.
Nannnnnyyyy!!!!!! Waar ben je? Vandaag 39 weken, mooie dag voor een baby! L78 Hoe is het met jou? Weekend! Heerlijk! Ga ook veel leuke dingen doen, heb er helemaal zin in!
En en en?!?!?!?! Is er al nieuws hier? Wel spannend hoor! K hou jullie in de gaten! K kom weer even wat spammen Ze is duidelijk de leukste thuis!
Hihi, met mij gaat het goed! Zit ook op berichtje van Nanny te wachten Wat 'n prachtdochter heb je Pooh, heerlijk om te zien.
Pooh Wat een schatje, zeg! Lachebekkie! L78 Gelukkig gaat het goed met je! Het sneeeeeeuwt hier! Sjonge.. Winter is echt begonnen nu met die temperaturen en een wit laagje. Moet ik zóóó terug denken aan vorig jaar.. Toen met m'n dikke buik durfde ik niet veel meer te fietsen en lopen, want er lag me toch steeds een dik pak sneeuw (met daaronder ijs, veel ijs). Nog ff... Dan wordt Levi al weer 1 jaar. Tijd gaat echt snel! Maar mooie herinneringen aan vorig jaar! *zwijmel*
@pooh, wat een schatje. @nanny, waar ben je? Al een aantal dagen niet geweest. Is de kleine er al???? Hier sneeuwt het ook, het blijft alleen niet liggen gelukkig. Ik zie er toch er tegen op met een zwangere buik door de sneeuw en ijzel ploeteren. Gelukkig hoef ik enkel in december te werken en dan verlof dus dan moet ik er niet meer doorheen.
Hier ben ik hoor! We hebben weer een prachtige dochter haar naam is Anne. Ze is geboren op 26 november om 15:42. Alles gaat goed, ben vandaag thuis gekomen. Grtjs Nanny.
Joepie! En weer 'n meid, leuk!! Van harte gefeliciteerd Nan! Ik vind Anne heel mooie naam, zit bij ons ook in de namen we vernoemen de oma's en mijn moeder heet Anna Maria, roepnaam Anneke. Alles goed gegaan? En al lekker a/h genieten? Ga je nog fotootje spammen? Dikke knuf!!!
@nanny, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anne. Geniet er lekker van en rust goed uit. Hopelijk is alles voorspoedig gegaan.