wij hebben een dochter van 7 maanden en gaan voor de 2e! zo spannend allemaal weer. wie gaan er nog meer weer voor?
leuk! Wij gaan ook voor een brusje en Mart is nu 6 maanden. Hier hebben we een kluppie meiden die ook snel voor een 2de gaan, misschien vind je het gezellig om daar mee te kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/239343-2mnd-geleden-bevallen-graag-2e-99.html
Wij gaan ook voor een 2e mijn zoontje wordt eind september 2 jaar. En aanstaande zaterdag kan ik al testen.
wij zijn ook bezig voor een 2de wondertje. zit nu in ronde 10..en eerste ronde met ovutesten. vind het allemaal weer heel spannend... net of het weer allemaal voor het eerst is.. ben ook helemaal kwijt wat ik voor "klachtjes" had de ronde van posi test de vorige keer.
wat leuk dat er zo snel al reacties zijn violettriot, jullie ook al lekker snel voor een 2e leuk! ik ga straks eens bij het topic kijken eerised90 ook net begonnen, leuk kelly, spannend zaterdag testen! amberliek, ronde 10 alweer, hoelang duurde het voordat je zwanger was van je dochteR?
hihi...hopelijk eind deze maand al volgende maand zou weer wonderbaarlijk zijn...zou ik dezelfde maand zwanger raken als toen met dochterlief wonderen zijn de wereld nog niet uit...dus inderdaad je weet het nooit...is elke maand weer spannend
Wij gaan vanaf volgende ronde ook bezig voor een tweede! Ik kan niet wachten totdat deze maand voorbij is!
Ook wij gaan voor een 2e, implanon is er begin juli uitgegaan en augustus is onze 1e ronde. Ik weet mijn cycles nog niet dus dat is de volgende ongesteldheid afwachten. Succes allemaal!!
He dames, Ook hier iemand die voor de 2e gaat! We hebben een dochtertje van 14 maanden en zitten nu in ronde 3 voor een brusje. Vind het ook allemaal (weer) erg spannend, vooral omdat het de vorige keer in 1 keer raak was. Nu dus in ronde 3, dus al dat wachten en rekenen is nog relatief nieuw voor me . Hoop natuurlijk dat het deze ronde raak is! Ik gebruik ovulatietesten en verwacht vandaag of morgen een positieve test. En dan begint het wachten weer, waar ik beroerd slecht in schijn te zijn... Heb vorige maand wel vijf testen versleten, allemaal omo-wit natuurlijk . Succes iedereen! Annelynn
hihi annelynn, hier ook een slechte en ongeduldige wachter denk ook elke keer wat te merken na ik met die ovutesten aan de gang ben gegaan en me eisprong heb gehad hahaha. suc6 allemaal!
@Amberliek: ja, erg he?! Heb me wel redelijk ingelezen inmiddels en wéét dat je vaak pas 14 dagen na je ovulatie kunt testen, maar toch proberen he?! Je weet immers maar nooit, haha. Ik zei al tegen mijn man: ik wou dat ik er twee streepjes op kon kijken . Ik zie dat je erg lang hebt moeten wachten op de eerste... Hoop voor je dat de tweede sneller gaat! Een vriendin van me had er ook redelijk lang over gedaan om zwanger te worden en die zei: de volgende keer gaat het vast sneller, want mijn lichaam weet inmiddels hoe het moet... Zou mooi zijn als het klopt! Ik zal in ieder geval voor je duimen! Hoe ver ben je nu in je cyclus? Annelynn
yummy, leuk, hoe oud is jullie 1e? annelyn, ik kan ook niet zo goed tegen het wachten, toen we voor de 1e gingen ook heel wat testen gebruikt, ik heb mezelf voorgenomen er dit keer niet zoveel mee bezig te zijn, maar ga al de fout in door dit topic te openen haha
Hoi! Ook wij gaan voor een tweede! M'n dochtertje is nu 6 maanden. Het lijkt ons super 2 kort op elkaar!
heey hoi... ook wij gaan voor een 2e. bennet in het ziekenhuis geweest omdat ik overtijd ben. ik moest bloed laten prikken en krijg met een kwartier de uitslag... jullie ook allemaal heel veel succes
voortje spannend!! laat je het zometeen weten? mama van b, het lijkt ons ook super zo kort op elkaar, het zal wel een stuk drukker zijn, maar ze hebben wel veel aan elkaar lijkt me