heb mn ups en downs maar jah we moeten verder he ,,deze week blijf ik nog ff lekker thuis en dan maar weer aan het werk ben nu wel blij dat het bloeden zo goed als gestopt is
daar ben ik blij om dat het vloeien gestopt is. Ik moet eerlijk zeggen dat na mijn mk op 20 juni ik het niet vergeten kan en eigenlijk ook niet van me af kan zetten. Nou weet ik wel vergeten hoeft niet maar ik zit me toch nog constant te bedenken hoe ver ik nou zou zijn... en daarbij krijg ik vandaag een emailtje dat mijn vriendin zaterdag bevallen is......grmmmm....ben wel blij voor haar...maar ik beleefde eigenlijk mijn eigen zwangerschap een beetje door haar.... liefs Liesje
wat zeg je lola? Laat me niet zo schrikken ... misschien heb je nog niet genoeg HCG voor de digitale test.....
Lola nee toch wat erg zon digi is normaal toch wel heel snel met hcg ik deed hem op nod eerst 1 van kruidvat die was mega licht met ochtend urine en die digi heb ik savonds laat gedaan Liesje mijn mk van vorig jaar heb ik ook al die tijd nog mee gedragen tis niet zo dat ik er elke dag aan dacht maar ging toch wel vaak door mn hoofd heen
LOLA, Wat is dit nou? Moet toch wel een slechte test zijn. Waarom ga je dan ook nog meer testen? Dat ding is vast kapot, of je urine te helder of iets anders logisch!
Vreemd he?!?! Nou misschien heb ik idd niet zoveel hormoontjes in mijn lijf! Ik schrik er wel van hoor! Pffff... Ja jeetje, ik heb wel 3 positieve testen gehad! die liegen toch niet? 2 verschillende merken!
Whahaha, nou ja ik heb wel veel gedronken vandaag! Misschien dat het daar aan ligt?! Ik ga nu een aantal uren mijn plas ophouden hoor, test ik later wel weer.. En morgenochtend! Die hormonen kunnen toch niet zomaar weg zijn?
Vreemd want ik meende dat juist die digi snel posi testen In mijn geval dus wel had net zon test sochtends als jij en heb savonds na liters water te hebben gedrnken zon digi gedaan Ik duim hier heel hard ,ik hoop gewoon dat je inderdaad nog weinig hcg heb
Toch wel zou best kunnen hoor ik meende altijd minder niet van het slechte uit gaan ff paar uur je plas ophouden en dan weer testen
Ja ik ga er ook niet vanuit dat het nu mis gaat, want dan zou ie gewoon positief moeten geven! En ik ben niet ongesteld geworden, dus ik ben gewoon zwanger met nog weinig hormoontjes in mijn lichaam!
Ja echt vreemd, al weet ik in mijn hoofd dat het wel goed zit! Ik ga zo even een normale test kopen! Die zal vast wel een streepje geven! haha!
meid het zal vast wel goed wezen Idd gewone test maar ff niet plassen he en niet teveel drinken al zou je nu wel op ieder moment van de dag moeten kunnen testen maar beter ff zo ,,Ik geloof er wel in zit wel oke
Lola, je zal wel getest hebben nadat je te veel hebt gedronken of te kort hebt gewacht. Alle andere testen van 2 merken die je hebt gedaan zullen het echt niet fout hebben! Mutsie...... wel testen zoals het hoort hè