Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

gefeliciteerd meid...
    Nou eigelijk is zondag mijn nod... maar wacht denk ik tot woensdag

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Je bent lief O:) :)

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    PIPPO GEFELICITEERD.
    Ik weet niet wat ik ben.

Bij mij duurde het wel ietsje langer voordat ik zwanger was, na 7 maanden gestopt te zijn met de pil zijn we gericht gaan hupsen en toen in de 7e ronde was ik zwanger, maar nu heb ik echt helemaal geen geduld meer. Maar zoals veel mensen zeggen "je kunt in ieder geval zwanger raken". Dus we hopen maar dat het nog een keer mag gebeuren.

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik denk het ook hoor Ellen :D

5. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hallo allemaal
    ik mag me ook weer aansluiten bij zwanger worden :(
    18 oktober kregen we te horen dat het hartje van onze kleine uk niet meer klopte
    ik had al 6 weken last van donker bloedverlies, maar de kleine groeide sterk door en trok zich zeg maar nergens wat van aan
    ik ging elke week naar de gyneacoloog met in mn achterhoofd nu krijgen we slecht nieuws
    maar toch was het dan weer gegroeid en klopte het hartje heel mooi
    de week voor het slechte nieuws zei de gyn tegen ons van joh maak je niet meer zo druk, want een kans dat je een miskraam krijgt schat ik nog maar 2%!
    ik kreeg een map mee , met informatie en leuke dingen om bij te houden
    toen pas ging ik echt wat genieten , dacht ik oh wat leuk zon map
    eigenlijk even wat stress van me af
    de week erna moest ik weer terug komen voor controle, en eigenlijk gingen we toen met een beter gevoel erheen, echt van oh leuk mogen we ons kanjertje weer zien
    alleen zag ik meteen dat het mis was en werd onze grote angst bevestigd, het hartje klopte niet meer
    de dag erna werd ik al gecurreteerd heel snel allemaal.
    maar we gaan er nu weer voor
    voel me aan de ene kant best schuldig om zo snel weer ervoor te gaan
    net of dit kindje jammer maar helaas was, maar dat is het absoluut niet
    maar het zwanger zijn mis ik zo
    en iedreen om me heen wordt zwanger of is zwanger, zie overal dikke buiken en babys
    allemaal heel leuk maar mijn leven staat een beetje stil
    dan denk ik ik had ook met een buikje kunnen lopen nu
    het is echt niet zo dat ik met de pakken neer ga zitten hoor
    doe gewoon leuke dingen, en ben ook echt oprecht blij voor de mensen die me vertellen dat ze zwanger zijn
    maar stiekem doet t toch pijn
    ik wilde eerst even de controle afwachten bij de gyn en even ongesteld worden zodat ik toch weer even in mn cyclus rol,
    de controle was goed alles zag er prima uit, en was ook weer ongesteld geworden binnen de 6 weken die ze zeiden
    vandaag ben ik voor de 2e keer ongesteld geworden :( , maar dat was te verwachten want we zaten midden in onze verhuizing dus weinig klustijd :)
    maar deze maand willen we er dus toch weer echt voor gaan
    beetje een lang verhaal geworden maar lucht wel weer even lekker op :D
    liefs kim

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    eerst jouw ijzer op peil houden en dan zwanger worden! je zult zien het zal er sneller zijn dan je denkt...maar eerstmoet alles goed zijn he

Maar begrijp je ischa, tis zo....pfffff

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    veel sterkte kim!

Er leuk dat je er weer voor gaat!

8. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank je wel pippo
    zie dat jij bijna mag testen spannend

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja het wordt spannend! :)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai jongens, ik vlieg even voorbij maar heb weinig tijd. Net thuis uit 't werk maar nog veel dingen te doen. En morgen ben ik er even helemaal niet want ben voor kantoor op stap van 's morgens (errug!) vroeg tot 's avonds (errug!) laat.

Maar alles gaat hier goed hoor, wou ik even laten weten.
    Hoe issut met jullie?

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hoi Kim, welkom op dit topic meid. Iedereen hier weet precies waarover jij praat en we kunnen elkaar hier ook goed steunen (wel jammer natuurlijk dat dit topic er moet zijn).
    Wil je dat we jou op de lijst zetten, de moet je even opgeven wanneer je nod is.

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey natas, goed hoor en met u? Druk in de weer zo te zien! Amaai, je bent al 10 weken ver! proficiat he!

13. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    heb even een vraagje
    wil eigenlijk ook weer een cyclus banner, maar mijn cyclus is een beete onregelmatig
    je moet namelijk je duur van een cyclus invullen maar dit is bij mij altijd verschillend
    schommelde voor mijn zwangerschap tussen de 33 en 38 dagen
    na mijn curretage was ik na 40 dagen weer ongesteld
    en vandaag weer ongesteld geworden na 43 dagen
    hebben jullie een idee hoe ik dat dan in moet vullen?
    hoop niet dat dit een stomme vraag is hoor :oops:

14. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    goeie avond dames!

allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties ik vind het heel lief van jullie maar ik begrijp ook dat het misschien frustrerend is dat het bij mij zo snel is gegaan... daarom vind ik t extra lief dat jullie blij voor me zijn!

Jill; mijn dochtertje is vandaag 5 jaar geworden, een hele meid al, gaat wel heel snel hoor! en ik wil je even een hart onder de riem steken, ik dacht ook dat ik ongi ging worden, ik voel namelijk ook helemaal niks (behalve dan mijn ontlasting) dus geef de moet niet op meid, ik hoop dat je als je test toch positief test!

Pippo; succes zaterdag enne... kom je gauw bij me staan in het roze?

Selina; balen meid, ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

tot slot wil ik jullie vast vertellen dat ik 29 januari om half negen naar het ziekenhuis mag voor mijn 1e echo, dan ben ik precies 7 weken dus hopen dat er een mooi knipperlichtje te zien is....

liefs Jas

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Fijn natas dat het allemaal goed met je gaat meid, we hebben er vandaag 1 zwangere bij en dat is Jas (de 1e deze maand en hopen natuurlijk dat er nog veel mogen volgen ;) ) Veel plezier morgen met je uitje.

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jas, van harte gefeliciteerd!!!!

Wat fijn dat je al zo snel weer opnieuw zwanger bent! :D :D :D

Kimmetjuh, van harte welkom en veel sterkte! Voel je niet schuldig dat je er weer voor gaat. Je wilt graag een kindje en deze gebeurtenis en het kindje wat al in je gegroeid heeft vergeet je nooit meer. Dus, ga er lekker voor!

@de rest: ik ben er niet zo vaak meer, hoewel ik wel elke dag even spiek... Zeker als ik weet dat er getest gaat worden! :D
    Wij zitten lekker op de wachtbank. Ik denk niet dat het wat wordt deze maand, maar goed, je weet maar nooit!
    We hebben lekker onze vakantie al geboekt. We gaan kamperen in Zuid Frankrijk. Heb er nu al zin in!
    Verder heb ik echt geen nieuws....saai he? ;)

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik zou denk ik Kim de langste cyclus aanhouden. Doe jij verder ook nog temperaturen of ovulatie testen gebruiken?

18. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    ik ga onm kijken tot zo!

liefs Jas

19. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Hoi Kim!
    Sterkte meid... en suc-6 met het klussen de komende tijd! ;)
    Hoe lang was je zwanger?
    Liefs van mij!

Heej ik mis Wishgirl...
    Weet iemand of ze weg is?
    Of is het nog steeds de pc?

20. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank je wel
    dat wil ik wel ja
    had net al een berichtje getypt hier dat ik ook weer een cyclus banner wil maar niet zo goed weet hoe ik dat nu moet berekenen omdat mijn cyclus een beetje in de war is :oops:

Deel Deze Pagina