Ik ga dan nog effen in zetel zitten met ventje en dochterthe voor ze naar bed gaat...ik kom zeker nog terug straks!
Nee, maar als hij slaapt dan wilt ie ze wel vasthouden! Maar goed, dan duw ik hem weg en dan kan ie niet knijpen natuurlijk! Ja, ik ben niet zo'n fan van de huisarts! En ik weet dat ik moet gaan hoor, vooral als het straks het zwanger worden in de wegstaat! Dus ik ga dinsdag! (en ik wou vanmorgen trouwens, maar hij zat al vol, ivm cursus morgen en overmorgen "kan" ik niet! Want ik wil lekker knokken op cursus! ) Maar goed, dinsdag ben ik de eerste!
En ik vind het ook raar van die ongi krampen... Zo in het begin van de cyclus heb ik dat nooit gehad! En ook een rare menstruatie... Paar druppels verspreid over 2(!) dagen...
mmmm toch allemaal wel raar dan Lola.... Toch een testje tegenaan gooien dan? Of je hormonen zijn echt ff de weg kwijt?
Elke avond denk ik: morgenochtend ga ik testen... Maar s'ochtends denk ik... Ach het is toch negatief... Maar ja, aan de andere kant, dan zou ik nu toch genoeg hormonen in m'n lijf moeten hebben om nu ook een test uittevoeren... maar ikdenk dat m'n hormonen de weg kwijt zijn... Gek lijf!
dank je wel lola ik ga even gtst kijken met een warme kop chocomel met slagroom naturlijk en dan even lekker in bad kom hier zeker weer terug vind t wel gezellie hier doeg liefs kim
Doei Kim, geniet van je warme chocomel. Lola ik zou toch ook maar eens testen meid, negatief heb je positief kun je krijgen
Dat van dat gekke lijf snap ik helemaal. Ik snap van mijn eigen lijf ook helemaal niets meer. Gekke buikpijn, ik voel mijn baarmoeder met hoesten en steken in mijn borsten... Maar wel negatieve test!
Net mijn man ook nog even naar mijn test gekeken en die denkt wel een heel heel vaag streepje te ontdekken... Word je hier nu gek van of niet! Ik krijg nu toch weer een beetje hoop. Maar straks is het toch niet... ahhhhhh