Heee hoi allemaal.... Sjonge jonge.. eindelijk is de pc weer klaar... Ik heb hem op een gegeven moment een recovery gegeven, maar toen wou hij niet meer opstarten...Toen heb ik gebeld met de winkel en ik moest hem brengen.. Daar heeft ie 48 uur een soort van scan gehad puur op de harde schijf. Het bleek achteraf gelukkig mee te vallen, maar ik heb nu geen Word meer, geen powerpoint, Excell etc. Alles weg... Mijn broertje gebeld of ik het van hem mocht hebben, maar dat wou hij niet meer. Hij leent niets meer uit aan een ander en helpt ook niemand meer... Mooi dan! Zit ik hier zonder Word en al die andere programma's...! Als iemand me daarmee kan helpen... graag 3 dagen zonder pc gezeten... mijn god... je gaat echt afkickingsverschijnselen krijgen.... Kheb niet alles teruggelezen hoor meiden... En Mariaatje... we moeten even een nieuwe afspraak maken meid
Zal ik morgen nogmaals testen met ochtendurine, of zal ik toch maar wachten tot zaterdag. Wat denken jullie?
Nou heb net een test gedaan! 8) Maar ik heb weer wat... Helemaal geen streep! Nou jaaaaa zeg, nou ja, negatief dus!
Maandag bij de fert.arts geweest... Alles was schoon... niets te zien... Dus geen zwangerschap en ook geen cysten... Ik mocht meteen diezelfde avond beginnen met spuiten van de Puregon en in overleg zijn we toch van 75 eenheden naar 100 gegaan Ik moet vrijdagmorgen weer voor een follikelmeting om te zien wat het voor invloed heeft op mijn lichaam... Want bij 3 eicellen van dezelfde grootte wordt de behandeling meteen gestaakt...
Gelukkig Wishgirl dat je weer terug bent, we hadden je gemist. Hoe is het maandag in het ziekenhuis gegaan?
@Lindada - Het is verstandiger om het even te laten wachten een aantal dagen... Dus idd zaterdagmorgen met ochtendurine of zondagochtend... @Lola - Je was nog niet zover toch ook om te testen? Of twijfel je nog van de vorige periode?
Hoi meiden! Ik heb jullie ook gemist hoor! Jeeetje wat erg... Is er hier nog iets gebeurd? Nog zwangeren erbij? Ik heb net het verslagje gedaan van het ziekenhuis haahaha
Haha, aan jullie heb ik ook veel. Ik denk inderdaad dat het verstandiger is om nog even een paar daagjes te wachten. Dat is er in ieder geval als ik zwanger ben ook een duidelijker streepje te zien.
Ja meis... je vraagt wanneer je weer moet gaan testen... En aangezien ik mijn beroep erin gehad heb zeg ik heel verstandig... wacht nog een paar dagen... Je vroeg er zelf om hihihihi
Wishgirl, we hebben we een cd waar het opstaat... Zal ff kijken morgen. Mocht je niet geholpen zijn moet je me ff je adres mailen dan stuur ik de cd wel op. ..
Ja dat is zeker fijn... Maar toch had ik liever wel iets in mijn baarmoeder gehad Maar goed... ik kan weer verder... Dat scheelt
Wat heb je dan precies voor werk gedaan Wishgirl. @Lola Als je helemaal geen streep heb is de test toch niet goed uitgevoerd?