Ben even aan het rapporteren van mijn drukke dag en mijn drukke dag van gister... Anders weet ik maandag niet meer wat ik heb gedaan! hahahaha! Lekker uren schrijven! Jippie! Hoe meer vakantie, hoe beter!
Ik weet ook nog wel een leuk gyn verhaal: Een collega van mijn tante moest naar de gyn voor een onderzoek. Ze dacht van tevoren; ik zal me maar even scheren van onder, dat is wel zo fris. Ligt ze daar lekker charmant met haar benen wijd zegt de gyn; 'Zo mevrouw, u heeft er wel werk van gemaakt." Zij denkt echt van dat zeg je toch niet! Thuis gekomen gaat ze naar de wc en wat ziet ze... Haar hele doos onder de glitters! Had ze per ongelijk bij het afdrogen de handdoek van haar dochter gepakt die net glittergel had gebruikt... Haha!
Of dat je de elleboog uit de kom hebt die je er heeeel graag weer in wilt hebben en dat er een arts binnenkomt met zijn gulp open... Zucht.... Die arts kreeg de elleboog er dus ook niet weer in he....
@Wishgirl Heb gisteren bloeduitslagen gekregen en mijn schildklier is 4,4 (iets verhoogd mag tussen 1 en 4 zijn) maar T4, testen ze automatisch als TSH te hoog is, was goed. Een aantal jaren geleden had ik te hoge prolactinegehalte (ze dachten toen aan een hersentumor, wat gelukkig niet zo was ) en volgens mij staat dit wel in combinatie. Morgen moet ik de huisarts bellen of ze iets gaan doen aan mijn schildklier maar de assistente dacht van niet. Maar zou dit dan invloed hebben op de ovulatie? Volgens mijn temp heb ik die vorige maand wel gehad. Maak me er wel een beetje druk over. Maarja wacht wel even af wat ze morgen zeggen. En mijn ijzer was ook veel te laag maar daar heb ik vandaag pillen voor gekregen. Maar nu las ik ook ergens dat je zelfs als je schildklier niet goed is daarvan een miskraam kan krijgen.
Ja denk dat we vaker een huis moeten kopen Hmm, ziekenhuisverhalen kan ik jullie niet aan helpen. De keren dat ik in het ziekenhuis was, was puur voor foto's van m'n pink, rug en bovenarm Het enige dat ik een keer heb meegemaakt was dat ik voor de zoveelste keer van paard af was gedonderd en die had op m'n rug gestaan. Toen kwam er een zwelling op mn rug dus mn ouders wilden voor foto's.. Naar ha en toen met mn vader naar zh voor foto's.. Nou ja, ik moest me natuurlijk uitkleden toen ze m'n rug gingen onderzoeken (van boven) maar daar mocht mijn vader niet bij zijn.. Ik zo, kom op zeg, hij is mn vader en hij heeft me ook de kont verschoond vroeger hoor!
Voor zover ik weet is het zo dat als ie onder een bepaalde waarde blijft het geen kwaad kan voor de cyclus... Maar goed... dat zou je voor zeker even aan je ha kunnen vragen... Misschien toch verstandig om het eens wat vaker na te kijken?
whahahaha lindada! Nou ik heb toevallig een erg verhaal van een arts van ons... Gister gebeurt.... Een client werd opgenomen in de kliniek, mijn collega kwam te laat binnen bij de arts... De client is bekend met angsstoornissen. Hij moest alleen nog een lichamelijk onderzoek doen... Mijn collega vraagt of hij van te voren wilt zeggen wat hij gaat doen, omdat de client anders niet durft... Nou ja hij zegt: je mag wel even voor me bukken.... Naaaaaaaaaaa, dat is gewoon echt sekstistisch bedoelt... Mijn collega heeft een klacht ingedient (hij is dus eigenlijk ook onze collega) SCHANDALIG! Duh!
Jeeeemig zeg Lola... dat is dus ook niet normaal he... Groot gelijk dat er een klacht ingediend is... Kijk die opmerkingen van een gyn als je doos onder de glitters zit: super! Maar wat jouw collega gebeurt is.. niet normaal...
Lindada... Mijn vk zei.. een slimme meid baart op tijd Die vond het zo leuk dat ik nog 'jong' was .. HAHA toen nog 22 Inmiddels al 23.. zoo oud
Ja, van die glitters is gewoon grappig! Ja, maar die arts had niet zo tegen die client moeten doen... Vooral niet als ze al last heeft van angst en paniek stoornis! Mijn collega had toen de client al naar haar kamer was gezegd: ik ga een klacht tegen je indienen, want die accepteer ik niet, dit is gewoon respectloos tegen over de client.... Die client vertelde vandaag dat die arts al de hele tijd seksitisch deed... Het gesprek duurde 3 kwartier ipv een kwartiertje! Tssss...
Ik was ook een keer bij een vruchtwaterpunctie geweest om te zien hoe dat nu gaat. Na afloop zei de arts ook tegen mij; Je neemt toch wel jong kinderen, al die ouwe taarten hier!