Nee idd, het was ook te mooi om waar te zijn om alles zo stipt te hebben! maar voor m'n lekkende borsten ga ik wel even naar de huisarts!
Misschien toch wel wijzer als 1 iemand het gaat regelen.. met zn allen iets regelen werkt vaak niet... Of 2 mensen... @Lola - Ik lust altijd wel koffie haahhhaa Is een mooi boek idd De moeder van David S... en ja het past wel in je straatje he
Dat moet je zeker doen Lola. Heeft iemand het vervolg gelezen op er komt een vrouw bij de dokter. Ik geloof de weduwnaar?
HA even raadplegen kan nooit kwaad.. Is het niets staat het altijd even vermeld en ben je er eerder voor geweest!
Trouwens in de dagen dat ik niet kon internetten heb ik de muren in de woonkamer geverfd... De ene kant had ik al gedaan in leverkleur en paars en de andere kant is nu beige... Mijn slaapkamer wordt chocoladebruin met donkerpaars. De wc moet nog een kleurtje, de hal nog en de keuken nog...
Wishgirl, ja past zeker in mijn straatje! hahahaha! Vind het wel interessant! Ik heb dat boek ooit es aan m'n moeder gegeven, omdat ik zelf een verslaafde broer heb! Maar m'n moeder heeft het gelezen en er nooit wat mee gedaan, ze lijkt de moeder van David S. wel! Pippo: mannetje is idd weer aan het werk! Alleen morgen is hij vrij! Gezellig...
Ja dat is de Weduwnaar... Maar ik heb beide boeken niet gelezen... Toen ik in het zkh lag met de bbz lag er een vrouw naast me die ze gelezen had...
Ja, ik heb de weduwenaar gelezen! Was wel een leuk boek, maar niet zoals deel 1. Deel 1 was emotioneel en deel 2 was dat niet echt! Maar wel de moeite waard hoor!
@Ischa... - Goh was me niet opgevallen dat we bijna gelijk oplopen @Lola - Naah... dat vind ik dus ook raar om er niets mee te doen... Ze had het toch kunnen lezen?!
ik vond er komt een vrouw bij de dokter een mooi boek, misschien toch die ander een keer kopen. Ik lees nooit zoveel boeken, alleen elke avond voordat ik ga slapen 1 verhaaltje uit mijn geheim
Ja idd heel raar, want als ik er in knijp spuit het eruit... En het blijft gewoon lopen... GRRRR... Maar nu al 2 dagen niet getest...
@Pippo... - Ja een enorme verandering.. Mijn dochters kamer was eerst roze en die wilde perse naar blauw... Die heb ik dus nu in donkerblauw met lichtblauw beiden in de serie aquablauw! Ik had eerst alles heeel licht.. hahaaha... Mensen gaan verschieten als ze hier binnenkomen