3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) NOD Januari 2008 10-01-2008: Lastminutemama (ronde 2) 11-01-2008: Pippo (ronde 2), Danjo (ronde 3),Jill J (ronde 1), 12-01-2008: Lindada (ronde 1) 13-01-2008: casedy (ronde 6) 15-01-2008: Marije1980 (ronde 8 ), Ellenk (ronde 4) 16-01-2008: Bahar (ronde 2) 17-01-2008: Caro73 (ronde 2), Miek74 (ronde 1) 18-01-2008: Sam8 (ronde 4), Marieke15 (ronde 1) is 18-01 weer online 19-01-2008: vruchtje24 (ronde 2) 21-01-2008: Dootje (ronde 1) 24-01-2008: Ktje (ronde 2), Derona(ronde 2) 25-01-2008: Semmi (ronde 2) 27-01-2008: Jooze (ronde 4),wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Jes1 (ronde ?) 31-01-2008: Ischa (ronde 3) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1) 05-02-2008: Nony (ronde 5), Wishgirl (ronde 8 ) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer) Linda (Leeuwarden)(als het redelijk centraal is ) Jill (Valkenswaard) Ischa (Cuijk) Wendy (Eindhoven) Lola (Alkmaar) Wishgirl (Emmen) Sam (nabij Heerenveen) Ellen (nabij Doetinchem)
Ik was even wat pb-s aan het wegwerken... Ik word overspoeld met pendelaanvragen En voordat ik ze kwijt ben... Er kunnen nl. maar een aantal berichten in het postvak in... en dan houdt het op... worden de oudsten weer verwijderd... En dat moet ik niet hebben natuurlijk... Welterusten allemaal!
Goedemorgen iedereen. Ik heb sinds lange tijd een keer heerlijk geslapen, kon er eigenlijk ook helemaal niet uitkomen Nou om 11 uur even bellen met de huisarts ben benieuwd. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot vanmiddag. doei doei
goedemorge iedereen! nou ik mag vandaag beginnen bij mijn nieuwe job! ben behoorlijk zenuwachtig want ik weet niet wat me te wachten staat! het moet een zeer groot bedrijf zijn en dat ben ik absoluut niet gwend! hoop dat er een beetje leuke mensen werken! nou wish me luck! ben er vanavond pas weer, want moet vanaf vandaag fulltime werken! Dikke knuff
goeiemorgen succes vandaag Linda, ik hoop dat je snel gewend bent op je nieuwe stekkie. Full time zal wel even wennen zijn in het begin. Miek
Mogge Ischa, heb niet vergenoeg terug gelezen om te vinden waarom je naar de HA moet bellen, iets niet goed? ik hoop het niet! sterkte Liefs Miek
200! ik ga wel traag in vergelijking met jullie allemaal, maar ja, zit niet veel bij putter... fijne dag allemaal! liefs Miek
Haaaai allemaal, jeetje, wat hebben jullie weer een hoop afgekletst zeg! Linda, veel succes en veel plezier bij je nieuwe baan vandaag, we horen vanaaf wel hoe het gegaan is! YEaahhhhh, Wishgirl, je pc-tje doet het weer! Erg he hoe verslaafd je aan dat ding geraakt ben. Ik zit ook de hele dag achter die pc.Dan denk ik aan wat ik allemaal nog moet doen, maar toch blijf je steeds hangen. Op dit forum voornamelijk, maar idd ook info opzoeken. Maar goed, hij doet het weer! Moeten idd ff een nieuwe afspraak maken. Weet niet of je toevallig vanavond kan? Dan ben ik nl thuis. Ik hoor het wel. Mijn menstruatie is zo goed als over, dus dat is netjes, 5 dagen na 4 maanden niet ongesteld te zijn geweest. Heb er ook zo goed als geen last van gehad, dus daar ben ik al helemaaaal blij mee. Word alleen gek van mezelf, ben weer de hele godganse dag bezig met denken aan zwanger worden, zwanger zijn, op tijd en genoeg klussen etc.etc. Maar ja, dat zal wel bij het proces horen denk ik... Lola, veel plezier bij het knokken vandaag, je hebt je er erg op verheugd. Pas je wel goed op je boobs ?!
Goedemorgen dames! Hier ben ik ook weer.. tsjong, weer heel wat afgekletst gisteravond.. Heb net weer even lekker gewandeld. En vanochtend even lekker rustig aan. Vanmiddag even paardrijden en vanavond tijd voor de trouwjurk te laten afspelden Linda werkse vandaag.. Lees het vanavond wel ! De rest.. Fijne dag allemaal! X SAM
Goedemorgen dames, Tja, ik ben zwak geweest. Ik heb vanmorgen toch weer een testje gedaan, ik had er toch nog 5 liggen... Maar er was een heeeel dun streepje te zien. Nu ga ik alleen twijfelen of het niet van de vorige keer nog is? Het is al wel 9 weken geleden, hoelang blijft dat in je urine? Of ben ik misschien toch zwanger?
Goedemorgen iedereen! Linda veel geluk op je 1ste werkdag! Lola veel plezier met de agressietraining...en opletten voor boobs he!