zou ook graag een zomerkindje krijgen, heb al 2 winterkindjes, dus een zomerkindje is eens iets anders he
Hey Lola, niet van die rare dingen doen he! Gewoon weer ochtendurine morgen, en wedden dat er een dikke vette ZWANGER staat! ons niet zo laten schrikken...
Ik heb vanmiddag ook eens zitten kijken in mijn agenda, en ik ben vanaf circa half mei to half september met verlof. En dan gaan we ervan uit dat ik 'm deze keer wel binnen houd! Heel vervelend... dus al wat nu roze gaat komen, gaat gezellig genieten in de zomer van 2008! Dat wordt echt ONS JAAR, van ons allemaal! x
Meiden, sorry ben ff van mijn padje. Was net op de NOD November forum en daar vroeg iemand of een vriendin met een pil nog een zwangerschap kon afbreken. AAAAAHHHHHH Ligt toch nog wat gevoelig kom ik achter... !@#$%^&*() ga naar een ander forum..... Sorry, ben weer een beetje mezelf...pfff....
ik zag het staan en vondt het nou ook niet echt iets voor nod doe dan lekker je vraag ergens anders Ik dacht ik zeg maar niks anders krijg ik weer boze berichten
Heerlijk he?! Erg he zulke verhalen?! Ik ben er ook erg gevoelig voor... Vanmiddag op mijn werk (verslavingszorg) hadden ze het over een cliente die zwanger is. Al 17 weken, iedereen hoopt dat het alsnog fout gaat... het is gewoon verschrikkelijk dat zo'n zware drugsverslaafde vrouw zwanger wordt... Een andere client haar dochter gaat nu voor de tweede keer abortus doen... Ikzit me elke x zo op te winden op mijn werk en het komt steeds vaker voor... Een andere client zei: (ook vandaag) ikwil graag weer een kindje (die andere 2 zijn al uit huis geplaatst)... Sjonge zal je zien, ze is in 1x zwanger en het gaat nog goed ook! Nou goed, dat was van vandaag, ik wordt elke keer zo gefokt, verdrietig, boos en weet ik veel wat allemaal nog meer daarvan!
Had ik ook al gezien maar idd het hoort dar niet thuis ,,ik spring dan ook gelijk alweer uit mn vel GRRRR
Ik heb het gelezen.. Bah.. Ik snap sowieso niet dat je dat op een zwangerschapspagina plaatst waariedereen probeert zwanger te worden!
Pffff, ik kan dit soort verhalen ff niet hebben hoor. Heb er snel overheen gelezen, als ik daar energie in ga steken blijft het nog meer hangen. Lola, je test morgenochtend echt wel vet ZWANGER!
@ Natas. Balen meid, zitten we toch nog weer in hetzelfde schuitje. Zag je liever in een ander (be)schuitje. Ik hou mijn cyclus inderdaad maar op 28 dagen en daarmee komt mijn nieuwe NOD op 19 november. Zag dat dat gelijk is met Ellen. Wat worden er in ene gekke dingen gepost zeg. Las van jullie over die vraag over afbreken. Echt ongelooflijk dat dat op uitgerekend hier wordt gepost.
@ Jackie. Veel sterkte meid. Vervelend hoor. Neem de tijd om het te verwerken. Je hebt zelf al gezien dat de meningen over al dan niet direct weer zwanger raken op dit forum erg verdeeld zijn. En dat is niet alleen op dit forum. Ook in de medische wereld zijn de meningen hierover verdeeld. Binnen 1 team in het ziekenhuis gaf de een mijn aan dat het geen enkel bezwaar was om het direct weer te proberen, de ander (uit een fertiliteitsteam) adviseerde om een menstruatie af te wachten omdat het risico op een nieuwe MK groter zou zijn. Ik denk dat je gewoon je eigen gevoel hierin moet volgen. Voelt het goed om het direct weer te proberen moet je dat gewoon doen.
@ Lola. Meid, jij weet het ook spannend te houden zeg. Vanavond niet teveel drinken en morgenochtend pas testen hoor. Anders zitten we hier straks met z'n allen aan de zuurstof.
hoi dames ben weer ff terug van weg geweest, maar ik ben dus al paar dagen overtijd, en me borsten zijn ook al wat harder geworden heb al wel getest maar dat is nog erg onduidelijk, wil een vette positiefe test zoals iedereen natuurlijk. temp was vanochtend 37 dus dat is wel positief en we hebben de afgelopen maand 1x sex gehad dus ben benieuwd.
Nou ze zijn toch doorgekomen aan de ene kant heel blij en andere kant toch wel een beetje verdrietig.... Op naar de volgende ronde, ronde 2 officieel na mk.... Mijn nod is nu rond mijn trouwdag LIEFS nony
Goede morgen dames... Hoe gaat het hier? Met mij gaat het wel..Ik ga volgende week maandag met mijn schoonzus naar een vrouwtje die mijn spanningen weg kan halen, ben benieuwt...Misschien voelt ze wel iets bij me..Volgende week kan ik pas testen en voel eigenlijk al van alles :-s Zere borsten, moe, soms wat dizzy, hongerig...kan natuurlijk van alles zijn, maar mijn buik doet ook raar..Pff, wachten duurt zooooooo lang...Lola, heb jij trouwens al weer getest? Meiden die ongi zijn geworden: geef de moed niet op, volgende ronde, nieuwe kansen! Liefs