Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

heeee echt k*t voor Marjo....

Weet iemand hoe je van die vieze smaak in je mond af komt?
    Gatver.... blijven snoepen ;)

Ik vraag mijn vriendje al tijden maar hij wil nog nie... snap ook wel wel hij is ooit eens 10 maanden :) getrouwd geweest. Vrouw bleek vreemd te gaan... zielug he!

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

ik ben er nog.... mannetje is aan het koken ...

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Giedenavond hier ben ik ook!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

en nu is iedereen echt weg :(

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi pippo hoe staat het leven daaro?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ellen, vervelend die vieze smaak, maar goed, het is voor een goed doel... Een tweeling! ;)

Aaaah, wat zielig voor je ventje! Kan me voorstellen dat ie getraumatiseerd is...
    De mijne wil ook niet trouwen!
    En ik heb nog wel een simpele wens voor een bruiloft...
    Trouwen op een mooi bounty eiland, met een leuk wit zomerjurkje op m'n blote voetjes...

Mijn ervaring (gelukkig niet eigen ervaring) is dat je een man niet te veel moet pushen, dat is gebeurt met m'n broer en mijn inmiddels exschoonzus.. Zij wou perse trouwen, uiteindelijk heeft ie ingestemd en uiteindelijk heeft hij 2 weken voor de grote dag het hele huwlijk afgeblazen, met de boodschap: we kunnen ook gewoon met elkaar verder hoor, maar wil gewoon niet trouwen! hahahahaha, uiteraard wou ze ook niet gewoon met hem verder... De lul, lief broertje van me!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ben er ook nog! Wat driftig aan het typen!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zaterdag testen indien ik nog niet ongi ben....we zullen zien :)

Wat jammer van Danjo! zit er zo mee in!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik heb een vraagje, hoe zetten jullie onder jullie banner daar wat tekst op?

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

O ja die tweeling. Wel handig ben ik meteen in 1 keer klaar.... ;)

Nee ik push niets.
    Och en dan zijn we het niet eens over het feest. Ik wil een intiem feest met alleen onze familie en ECHTE vrienden. Hij wil zo'n mega party met 200 man.... (dat zie je veel bij ons in de streek)

Maar als baby komt is trouwen wel het handigst is alles meteen geregeld en hoef je niet steeds naar de notaris om je contract te updaten...

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Pippo: spannend!

Waar je je banner plakt kan je ook typen!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ventje thuis vandaag zeker Lola! ;)

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ach zo ik had al een vermoeden...

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoe is het met je borstjes? Wordt het al wat beter?

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Yep, mannetje is vrij, maar hij had niet verwacht dat ik zo vroeg klaar was, (ik ook niet) hij belde half 5, was ook in a'dam, kon ik mee rijden, maar ik was inmiddels al op het station bij ons! ;)

Nu staat ie in de file! Grrrrrrrrrrr!

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hee girls!
    nou heb egt de rottigste dag van mijn leven achter de rug hoor! jezus wat ben ik genaaid vandaag! Bah! ik zou aangenomen worden als administratief mederwerkster.. dus ik denk leuk werk met afwisselende werkzaamheden.. nou ikkom daar vanmorgen.. nou echt het lijkt er wel een callcenter.. met zijn allen aan een tafel achetr een pc.. en weet je wat ik moet doen? de hele godganse dag voor aegon de inschrijvingen controleren en wijzigen,, sjeesus hee.. krijg waterige ogen ervan en val zowat in slaap van dat saaie werk! en dit is mij ook niet beloofd! 8 uren lang hetzelfde doen.. checken evt. wijzigen en op enter drukken ! najaaa zeg! wrom hebben ze dat niet in het sollicitatie gezged?:( en nu heb ik mijn oude baas opgebeld, en ze zouden kijken voor me of zij mij op een een of andere manier weer terug kunnen laten komen.. (omdat je zo en zo 3 mnd uirt dienst meot zijn!) nou ik hoop het want dit is niks :cry:

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Duurde voor mij ook ff voordat ik dat doorhad hoor pippo

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    oei das pech hebben natuurlijk!

Waar is iedereen? Ischa is aan het koken denk ik...waar is wishgirl?

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Klein feestje lijkt me ook wat leuker!

Borstjes? Naaaaaaaaaaa! Ik heb grote hoor.. hahahahahahaha!

Hmmm, ze voelen al iets beter, weet niet of ik nog "melk" produceer, maar ze staan niet meer zo onder spanning!
    maar ik vond vanmorgen m'n favoriete bh (lag tussen m'n sokken.... en ik zoeken en zoeken...) maar goed, misschien voelen ze zich beter in mijn favoriet! ;)

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

O Linda ik was er al een beetje bang voor.
    Ik heb dat ook eens een week gedaan bij Polis Direct. Moest ook eerst zo'n typ test doen.
    Werkzaamheden waren alleen invoeren van adres gegevens van nieuwe klante.... aaaahhhhhhh
    Verschrikkelijk. Had ook heel erg last van mijn spanningsboog... Had om de 2 uur een paar fouten in de adressen...

Deel Deze Pagina