jaa nou ik ben het er niet mee eens.. als ik weer terug mag komen bij het bastion hotel.. dan is morgen mijn laatste werkdag bij logica cmg.. en dan zoeken ze maar een ander voor aegon! heb gewoon hoofdpijn van die ellende HIHI
ik was er weg gegaan omdat ik een 0-urencontract heb, en ik eiegnlijk een baan wil met urengarantie.. ook dat is e rniet beter op geworden want ze doen hier aan urenregistratie etc.. dus zou ik op verlof moeten dan krijg ik die niet betaald.. beetje onhandig ook met een zwangerschapsverlof straks
Ben ik weer, het was toch maar macaroni geworden. Oh Linda wat shit zeg, hoop dat je bij je oude baas mag terug komen. Ik hoop dat er voor Marjo snel een positieve tijd aankomt.
goeie avond dames, jeetje linda dat is balen, ik hoop voor je dat je idd terug mag naar je oude baas... liefs Jas
ik heb geen idee.. ze moeten eerst zien morgen of ze mij via het hoofdkantoor weer binnen kunnen krijgen.. officieel moet je 3mnd uit dienst zijn voordat je er weer in kan! maar ze zullen dus ff zien of ze een uitzondering voor me kunnen maken
nee nog niet echt, of eigenlijk wel ja, maar ik durf nog niet echt super blij te zijn, ik ben wel blij natuurlijk, heel erg, maar het blijft wel in mijn achterhoofd zingen dat het ook weer fout kan gaan... per slot van rekening heb ik voorige keer ook niks gemerkt terwijl het wel fout ging.... snap je 'm nog? ik hoop dat t gauw 29 januari is en dat er een mooi knipperlichtje te zien is op de echo, dan ben ik al een stuk geruster....