Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Nony: Balen meid!

@ Zico: Shit, misschien gaat ie nog omhoog! Nou ik weet niet echt hoe tempen werkt!

Nou ik heb vanmorgen niet getest.. Kom nou , ik ga mezelf niet gek laten maken!
    Ik heb 4 positieve testen! 3 verschillende merken!
    Morgen naar de huisarts dus dan leg ik het wel voor! ;)
    Dapper he?! Maar anders wordt ik echt onzeker!

2. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Lola, daar heb je gelijk in...Je bent strax een kapitaal aan die testen kwijt...Dus morgen naar de dokter? Die zal dan ook wel een test doen voor de zekerheid..vind je echt wel dapper hoor :)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja, ik denk dat mijn hormonen langzaam toenemen! Ik heb net al opgezocht ze bereiken hun piek rond de 72 dagen zwangerschap!
    Zover ben ik dus nog niet, dus ik denk dat ik mij geen zorgen hoef te maken!

4. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Moet je ook niet doen hoor...je zorgen maken!Je hebt al 4x positief getest en je bent niet ongi dus...

5. mama2801

mama2801 Niet meer actief

nou hier nog steeds geen duivels te bekenen en nog steeds hoge temp :) alleen een heele lichte positiefe test , maar we wachten het wel af geen bloed is moed we gaan zaterdag opnieuw testen in de hoop op een duidelijkere test

6. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Spannend mama2801! Maar als je al een hele lichte positieve test heb, dan mag je er toch vanuit gaan dat je zwanger bent :) Maar ik zal idd ook zaterdag nog een test doen voor een nog duidelijker test :)

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    NinO,
    Wat vervelend dat je nu toch ongi bent geworden. Maar ik lees dat je het positief probeert te benaderen. Da's OK, knap.

@Lola,
    Goed van je dat je je niet gekker maakt dan je al gedaan had. Een duurdere digitale merktest hoeft niet perse beter te zijn dan de andere hoor! Het is een democratisch besluit van de testen:
    JE BENT ZWANGER

@Mama2801
    Het klinkt allemaal veelbelovend, er zouden hormonen in je bloed zitten. Is dit echt pas je tweede ronde na MK in juni? of heb je dat niet aangepast. Het zou kunnen zijn dat je iets minder lang over tijd bent dan je zou denken dan. Dat kan een licht streepje verklaren.

Ik heb behalve steekjes in mijn buik echt totaal geen zwangerschapsverschijnselen, dus ik reken er al helemaal op om eind deze maand mijn ongi te verwachten.

8. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Lola goed dat je niet gek laat maken!
    Ben heel blij heb een vet positieve ovutest,ben blij dat lichaam het weer doet na de MK,vorige maand geen ei en nu weer net als voorheen!Alleen jammer dat we afgelopen dagen niet hebben kunnen klussen en dat Hubbie in de kost zit!Maar bied vooruitzicht voor de volgende ronde!NOD tussen 4 en 6 nov,want heb een wisselende luteale fase!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lola je bent gewoon super zwanger!

hier is de temp de lucht in naar 37.1 en nu maar hopen dat dat zo blijft he

ik heb verder niet veel tijd gehad om alles te lezen....sorry

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fijn is dat he.... Ik was ook heel blij toen de gyn mij vertelde dat er al weer een ei was. Zij zei dat ie met 5 dagen zou komen dus hebben we op dag 4 geklust maar volgens mij ovutesten kwam ie zeker 2 dagen later en toen hebben we ook niet kunnen klussen. De ovu testen hebben gelijk gehad ;)

het kan heel goed dat je de eerste keer geen ei maakt.

Wij hebben de mazzel dat mijn ei net na het weekend moet gaan vallen denk ik. als alles hetzelfde gaat als voor de MA ... Dan hebben we een hele lange zondag voor de boeg de 4e :oops: :) :)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tsjong, zo rustig dat het hier was, zo wordt er nu heel wat afgebabbeld.. Wel gezellig.. Eigenlijk ook jammer dat er zoveel mensen in dit topic meepraten... En dan bedoel ik.. Was beter geweest dat dit topic niet hoefde te bestaan ;)..

Lola, je bent gewoon zwanger. Knap dat je je niet laat gek maken door een test!

X SAM

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo, ik heb ook maar een cyclusbanner genomen.. Ben er eigenlijk geen voorstander van, maar goed.. Het heeft ook wel weer wat.. HIHI..

13. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi lola dit is idd pas me 2de ronde we hebben na de mk ff pauze gehouden zeg maar en nu had ik deze maand ook zoiets van we zetten het op een zij lijntje omdat ik er teveel mee bezig was en hadden dus 2 dagen voor ei geklust was ook enige x die maand dus nu is afwachten ;) vind het wel spannend maar we gaan zaterdag pas weer testen

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kunnen wij je tenminste ook volgen ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Ellen,
    Nou vooruit dan maar!
    Nu moet ik steeds naar m'n weblog voor het aftellen voor onze trouwerij, maar ja, het is niet anders :D

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lola doen waar jij je goed bij voelt meid

Ik neem nog ff geen banner
    leuke is wel bloeden is klaar en vruchtbaar slijm komt er voor terug
    maar wat is nu wijsheid ik zeg ongie afwachten mannetje zegt waarom wachten weer een verloren maand

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Je kunt ze ook beide doen!
    HAHHA

zag nl. bij iemand die zijn cyclus banner nog had en zwangerschapsbanner had.
    Zijn de pagina's ook lekker snel vol

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tja, wij hebben het niet bewust gedaan in die periode. Toevallig helemaal aan het begin en daarna niet meer. Ik wilde wel maar mannetje niet (is weer eens wat anders) Twas ook een drukke week...

Maar deze maand hebben we afgesproken .... ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA, dat probeerde ik ook, maar waren teveel tekens.. Nou ja, dan maar zo..

Danjo.. Je moet het zelf weten, wij zijn er wel meteen weer voor gegaan... Maar achteraf ben ik wel blij dat ik nog niet weer zwanger ben. Ik was er gewoon nog niet aan toe.. Ik kan nu sinds deze week zeggen dat ik niet meer de elke minuut aan zwanger zijn en mk denk. En dat ik mezelf nu ook niet meer gek aan het praten ben.. En ik moet zeggen dat dat een stuk beter voelt. Nu weet ik wel dat jij in een andere situatie zit en daarom zeg ik ook.. je moet het zelf beslissen meid!

X SAM

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee Sam,

zie dat je gelijk met mij loopt.
    Euh ook heel weekend van 3-4 november en maandag de 5e vrijgepland?

Hahahaha, ik zal mannetje eens vragen of ie die maandg vrij wil nemen.
    Kijken wat ie zegt....

Deel Deze Pagina