Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ik vind het een prachtig idee dit hoekje voor de dames die een miskraam gehad hebben en troost bij elkaar kunnen vinden hier,
    ik wens jullie alvast veel sterkte toe aan iedere van jullie

Liefs Ritje

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA JA:p.. Ik heb nogal veel vrij..Dus ja..HIHI.. Ik zal mijn mannetje ook even vragen.. Ik heb dag 15 m'n ei als het goed is.. Dus vrijdagavond en zondagavond maar even goed ons best doen! HAHA, en eigenlijk maandagavond denk ik nog maar een keertje.. Al weet ik niet of sam-bijna-man het daarmee eens is.. Hij sport namelijk op maandagavond en is dan echt kapot.. Maar goed, dan doet ie maar even rustig aan met sporten.. :D Hij moet z'n best maar even doen!

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai Ritje...Dus jij kan ook over 9 dagen testen, net als mij :) spannend he?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA LATOYA..Dit worden nog 9 lange dagen volgens mij ;).. Hoop voor je dat je het wat volhoudt! En natuurlijk roze over 9/ 10 dagen!

5. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nou Sam, dit worden echt nog 9 lange dagen...zou het liefst nu een test willen doen..:( Mjah, moet het nog maar ff volhouden...Ga maandag naar een vrouwtje, hoop dat zij me wat kan vertellen..:)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja, dat las ik.. Ja ben ook benieuwd! Het is wel spannend allemaal.. Gelukkig ben ik nu weer beetje 'terug op aarde'.. Ik wil er niet te veel over nadenken, we zien wel hoelang het gaat duren nu voordat ik weer zwanger ben. Al dat gestress is ook niet goed.. En voel me nu zelf ook een stuk beter :D ..

Nou zal even mijn honden uitlaten. Die zijn vanochtend al 2 uur uit geweest, maar blijkbaar zijn ze nog niet moe genoeg. Het wordt tijd dat ik vaker aan het werk ga, want ze worden wel verwend met al die lange wandelingen.. HIHI..

X SAM

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sam8 fijn dat je je weer oke voelt
    toch hoop ik voor je dat je weer snel zwanger mag wezen ,,weet als geen ander hoe erg het is als het erg lang duurt
    Natuurlijk hoop ik voor iedereen dat ze snel zwanger mogen zijn en natuurlijk heel belangrijk dat het gezond is

De hond uitlaten heb ik dus nog wel moeite mee pff geen energie
    ik ga vaak met de auto naar een recreatie gebied en ga lekker op een bankie zitten en laat d ehond gaan haha

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha, ja zo kan dat natuurlijk ook!

Maar het is echt perfect weer buiten. Lekker je winterjas aan, shawl om en proberen zoveel mogelijk in de zon te lopen.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tis ook heerlijk maar na 15 min lopen wordt ik gewoon beetje dizzy in mn hoofdje
    energie is nu 0,0
    langzaam weer opbouwen en ach ook een verwennerij elke dag daar even heen gaan zelf vindt ik het ook wel lekker boekje mee

Nu erwtensoep aanstaan dus kan niet veel weg
    maar schoonmamie komt zo om met de hond te lopen

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik hou het niet meer bij hier! :confused: :D

Ik voel me nog steeds ontzettend depressief, angstig en jankerig.
    Ik maak me er dan ook even 'makkelijk' vanaf door niet op mensen persoonlijk te reageren. Maar ik zag wel wat berichten van ongi's die gearriveerd zijn, echt balen! En aan de wachters, veel sterkte!

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Vervelend Natas.
    Ongi worden is al erg genoeg, maar je er lang slecht door voelen is nog erger. Vorige week nog voelde ik me vergelijkbaar! Toch wel heel begrijpelijk. Hoop dat je er snel weer bovenop bent meid. En dan langzwaam aan maar steeds een stukje beter!
    Ik wou dat ik een beetje vrolijkheid kon sturen naar je.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je wel hoor!

13. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Het is idd spannend allemaal en ben ook erg benieuwt hoe het uitpakt maandag...Ben blij dat je weer een beetje 'terug op aarde' bent..en dat je je weer een stuk beter voelt...:) Wat een gekkenwerk is dat zwanger worden ook..Ik heb wel het gevoel bij jou dat het wel weer gaat lukken hoor...Bij ons allemaal heb ik dat gevoel, dus wie weet zijn we strax allemaal zwanger en kunnen we ervan genieten..Kost misschien ff tijd, weet er alles van...maar als het zover is, dan was het het wachten ook wel waard!

Liefs

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Natas, ik weet hoe je je voelt..Heb hetzelfde :-s Maar echt, onze tijd komt echt wel en zoals ik al tegen Sam zei, het kost misschien ff tijd...maar als het zover is, dan was het het wachten wel waard..Het is nu gewoon kut! Ben de laatste tijd ook erg deprie, angstig en jankerig...Maar doordat ik veel met mijn schoonzusje erover praat en hier en met mijn vriend, gaat het wel weer wat beter..

Liefs

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Praten helpt bij mij ook goed.

mijn collega heeft maandag verteld dat ze 12wk zwanger is.
    Ik denk dan wel, kijk uit meid. 3 maanden is 13 wk.....

Maar ben wel heel blij voor haar. Ze vond het heel rot om te vertellen maar daar heb ik niet zo'n moeite mee.
    Vind het nu wel fijn om met haar van gedachten te wisselen.... Zij hoopt ook dat ik haar snel volg. Dan hebben we nog meer om over te beppen..

16. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Valt het je ook op dat je overal maar hoort dat bekenden zwanger zijn? Pfff..soms heb ik het dan wel ff moeilijk, maar denk dan snel bij mezelf: strax mag ik het ook vertellen, duurt gewoon nog ff :) En het is idd lekker om iemand te hebben met wie je deze dingen kunt delen...

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ben weer terug.. pfff..heb ik dat... Kom ik een vrouw tegen, zegt ze ben je hier bekend (liep in het bos hier vlakbij nou ja, bosje, haha)? Ik zo, wel aardig wat dan? Nou er ligt daar een schaap in onmacht en ik kan er niet bij komen.. Ik met goede moed naar t paadje dat 'naast' het weiland ligt, maar waar dus een sloot tussen zit en zie het schaap liggen. Ik dacht nog, dan spring ik wel over de sloot, jammer dan van die natte voeten, maar we hebben een wasmachine en schone sokken en droge schoenen, :D.. Maar die sloot was net schoongemaakt, en dus dik 3 meter breed. Nou daar kan ik dus niet over springen. Ik helemaal terug rennen, en helemaal om de huizen heen, die aan de bosrand wonen, honden vastzetten en over de hekjes klimmen. Nou was nog net op tijd, arm beest bewoog nog amper.. Maar ik heb hem gered.. HAHA SUPERSAM :p
    Daarna alsnog mijn ronde maar afgemaakt en toen kwam ik langs de basisschool waar mijn vriendin stond te wachten op haar kids. Zij is nu een week overtijd..dus even gekletst..nou ja, even.. drie kwartier met natte sokken in dit weer (had oude schoenen aan en niet meer waterdicht).. Brrr.. Maar goed.. Het begon eindelijk wat te rommelen in haar buik en de kans is groot dat het vannacht/ morgen geboren wordt.. Dus laten we het hopen.. Maar idd weet ff niet meer wie dat zei, maar er komen steeds meer zwangeren als je dit net hebt meegemaakt.. Leuk voor hun, niet makkelijk voor ons zeg maar!
    Nou zo eerst maar weer..haha vette story!

X SAM

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Danjo, vervelend dat je zo weinig energie hebt. Weet er alles van hoe dat voelt. Ik heb jaren geleden pfeiffer gehad, maar heb nog steeds dagen dat ik totaal geen energie heb. Is heel frustrerend. Vooral als ik het een paar dagen druk heb gehad..
    Maar goede oplossing.. Wij hebben 2 honden die heel goed samen kunnen spelen en de kleine is gek op apporteren, dus dat is wel fijn.. Dan hoef ik niet altijd ver te lopen...

Jeetje Natas, wat klote dat je je zo klote voelt. Kan het me ook wel voorstellen hoor! Het zit allemaal niet mee en het wordt er niet gemakkelijker op! Maar kop op meid, houd moed en praat er veel over. Dat heeft mij in ieder geval heel erg geholpen en het helpt nog steeds.

LIefs Sam

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Latoya, volgens mij voel jij je ook wel weer aardig goed of niet? Ik vind het knap als dat zo is.. Weet niet hoe ik me zal voelen na 3 mk -en.. Maar goed, daar moet ik nu maar niet aan gaan denken..

Liefs Sam

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sam hebt een applaus verdiend super meid
    Kan dat ook niet aan zien

Ja ik heb ook na ene griepje dat ik weer ff moet bijkomen
    Maar komt allemaal weer goed