Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Mijn NOD is 14 november en wij zijn officeel in onze eerste ronde.....mag ik erbij?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb je erbij gezet meid

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou dames jullie geven me echt veel moed, al die zwangeren een dikke proficiat
    droom nu is jullie kleintje in je moederschootje gedaalt, geniet er maar lekker van.

Danjoke, mercikes, trouwens iedereen.

Lolatje, Binnenkort is de tijd weer aan ons, je klein sterretje zorgt wel goed voor je en je vriendje. Elke avond kan je haar zien aan onze mooie sterrenhemel ;)

Als ik het moeilijk heb sta ik tegen de sterren te praten

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Niks te danken Zico
    onze tijd komt zeer zekers wel
    Onze vlindertjes zijn niet alleen

iemand wat vernomen van trust en manonf

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY DANJO!

HIHI.. De schaapjes blijven vast op het droge..Die auto van mij is ook al wat jaartjes oud.. Het is ons 2e autootje. Maar begin me er steeds meer aan te ergeren..GRRR..Maar als het wat meezit krijgt m'n vriend volgende maand z'n vaste contract en dan moeten we maar om een dieseltje kijken voor erbij..:D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mijne is een 93er maar rijden als de beste hou van hem hehehehe
    Nou ik ga duimen dat het jullie mee zit want een tooto die niet start sochtends :evil: :evil:

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    die van mij ook..Op zich rijdt ie prima hoor. Waarschijnlijk heeft ie iets met de startmotor.. Maar we hebben ook een grote, nieuwe auto en ja, die luxe..HAHA... die mis ik altijd als ik in m'n bakkie zit.. Denk dat het wel goed komt met de vast contract, want z'n halfjaar contract verloopt 21 november dus, dan hadden we eigenlijk al iets moeten horen als het niet doorging..

X SAM

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja altijd tegenvaller als je van luxe naar niet luxe gaat ,,ohh dan zit dat wel snor

9. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hallo, daar ben ik weer!

Dames die zwanger zijn: van harte en geniet ervan..

Lola: ik weet nu echt hoe je je voelt, wat een kutzooi zeg! Pff..ik dacht ook echt dat het nu goed zou gaan bij jou...Na mijn 3 miskramen, heb ik ook meteen die onderzoeken laten doen..Kwam niets uit gelukkig en ik hoop bij jou ook niet! Dan is het gewoon pure pech en is het beter zo, want als het zo vroeg al afstoot, is er iets niet goed...Jij en je mannetje winnen het wel meid, dat zegt mijn vriend altijd tegen mij...Ik denk aan je hoor!

Liefs

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja Latoya, inderdaad vette pech is nogaltijd k*t maar beter dan dat er wat ernstigs aan de hand is....

Ik kom net bij mijn vriendin vandaan, heb die aan de etos zwanger worden tabletten gezet want las net in dat topic dat er weer iemand zwanger is! Die tabletten doen het goed! ;) We laten gewoon niets meer aan het toeval over deze maand... hahahahaha....

Mijn nod valt in een weekendje weg... dus moet ik weer vroeg testen ivm alcohol inname... maar dat is nog wel ver weg....

Wij hebben geen auto perikkelen meer gelukkig. Mijn vriend heeft een lease bak en ik had er vroeger ook een maar met mijn nieuwe baan moest ik toch aan een autootje en heb ik een nieuwe gekocht waar ik nog zeker 10 jaar mee wil doen... (ben ook al wat langer in het arbeidsproces)
    Toen ik ging werken 12 jr geleden al weer, toen had ik ook een autootje van erg oud... was het altijd weer een zucht van verlichting als ie startte bij vorst... ;) Dus ik ken het..

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ja, nou ook een nieuwe auto zegt niet altijd wat. Wij hebben een Renault Laguna gehad. Hypermodern ding..Alles erop en eraan, zelfs geen sleutel om te starten.. Nou daar hebben we wat mee gehad.. In 8 maanden tijd 9 x bij de garage gestaan. Toen moesten we op vakantie naar zuid -Duitsland en dat zagen we niet zitten met dit ding, dus toen hebben we een andere auto gekocht. Een Skoda Octavia station. Helaas had ik een zwaardere auto nodig voor de trailer na een jaar en hebben we nu een Opel Vectra Station. Rijdt leuk, lekkere stoelverwarming..HIHI..Maar die Skoda blijft toch favoriet... Helaas hebben die niet zo vaak een zware motor....
    Gelukkig heb ik mn Clio morgen niet nodig en kan ik op de fiets of lopend naar het werk..dus dat gaat goed komen.. HAHA.

X SAM

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jah ikas idd iets over die etos krengen
    maar weet nou niet of ik het zo moet geloven net als dat smeppen
    als je alle topics naast elkaar legt is er even veel kans,,Hier zijn er ook altijd elke maand een paar ,bij smeppen alle topic overgens

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Danjo. Ik denk altijd maar zo.. er zijn ook genoeg mensen die per ongeluk zwanger worden en die hebben ook geen pilletjes geslikt hoor.. Ik slik alleen foliumzuur. Verder leven we sowieso gezond..Meer kunnen we niet doen hoor..

X Sam

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ellenk: precies..daar dacht ik dan later ook aan als het gebeurd was...Dus denk dat de natuur wel het beste beentje met ons voor heeft..of hoe zeg je zoiets :-s Maar toch blijft het kut dat het maar steeds weer moet gebeuren...Ik had er op het laatst ook geen vertrouwen meer in, maar met praten kom je wel weer een heel eind en krijg je er ook weer meer vertrouwen in! Dus Lola, het komt goed hoor, echt!

Liefs

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOH Latoya.. nog 8 dagen ;)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Och, ik denk maar zo, baat het niet dan schaadt het niet...
    8)

En ja gelukkig kan ik er goed over praten. Ik ben er ook heel open in. Krijg van veel mensen veel vragen. Waarschijnlijk ben ik makkelijk benaderbaar en nu dus een evaringsdeskundige ;)

Nou meiden ga ff boodschapjes doen, ff kijken wat we gaan eten en dan zal ik de kaarsjes bij mijn boedha voor jullie aanslingeren.

tot strakjes

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lief meid van de kaarsjes hoop dat ze mogen helpen ,,ik ga ff met de hond op stap

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Droom en Mama, gefeliciteerd!!

19. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Sam, ja idd spannend :) kan de dagen wel wegkijken hahaha..maar geduld is een schone zaak he :-s pfff, maar nu weet ik ook niet precies wat mijn nod is...Mijn banner is van 25 dagen uitgegaan, maar ik denk dat als ik 4 november nog niet ongi ben, dat ik dan pas ga testen of natuurlijk eerder :)

Ellenk, ja ik ben u ook makkelijker benaderbaar en dus ook wel een beetje een ervaringsdeskundige :) Mijn mannetje heb me vandaag verrast...Hij nam eerder vrij en we zijn nu bij mijn ouders thuis, want als ik vrij ben ga ik altijd naar mijn ouders..dus kwam die opeens daar..lief he :)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Lola, wat balen voor je! :cry:

Heeft het duimen gisteren niet geholpen....... getverpielekes!
    Ik vind het zo sneu voor je, echt heel rot. Maar we maken een afspraak, je wordt heel snel weer zwanger en dan biljft het gewoon 9 maanden lekker bij je zitten!

Sterkte meis.

Deel Deze Pagina