Goeiemorgen dames, Wat een lange lijst wordt het. Inderdaad een goede topic. @Bahar: Proficiat met je zwangerschap meid. Spannend he? Ik hoop dat het bij mij ook goed blijft gaan deze keer. Ik ben errug misselijk. Dat is een goed teken. Ik wacht zoals ik al eerder aangaf tot woensdag met de zwangerschapsbanner. Ik durf het gewoon niet te geloven. Erg is dat eigenlijk he? Ik vind het aan een kant zo triest dat ik niet meer zorgeloos zwanger kan zijn. @Marleen, ik had ook een lichte streep. Identiek aan die van jou. Ik zal er straks een foto van maken en zal hem bij al mijn andere positieve testen in mijn album plaatsen. Liefs Assie
Hoi Assie, wanneer heb jij een test gedaan? hoeveel dagen voor je nod? net wat je zegt ik kan ook niet genieten nog want ik krijg ook nog is een vlokkentest met 11wkn, daarna wachten op de uitslag enzo. moeilijk he? maar ik heb in je album gekeken en de testen die ik heb gezien zijn echt allemaal positief. liefs bahar
Bahar: Ik heb 5 dagen voor mijn NOD getest. Ik voelde me zo zwanger. Dit is in principe mijn 6 zwangerschap in mijn leven en dan weet je wel langzaam wanneer je zwanger bent of niet. Dat voel je gewoon. Ik heb het er op gewaagd en hij gaf, net als bij jou, een lichte streep. Voor de zekerheid heb ik de dag daarna nog een gedaan en toen was de streep een fractie dikker. A.s. woensdag doe ik nog een test en als hij dan weer wat donkerder is pas ik mijn banner aan. De testen in mijn album zijn van testen waarop helaas miskramen volgden. Ik heb een MK in januari gehad (5 weken). In februari een MK (5 weken). In Mei (10 weken) en curettage op 1 juni gehad. Liefs Assie
Ik zie dit onderwerp eigenlijk nu pas. Wij zijn ook weer druk bezig na 2 miskramen. De laatste miskraam was op 6 april met 9 weken. Ik heb nu een hele grote hoop dat het dit keer raak is en ben druk aan het twijfelen om te gaan testen.
Hoi allemaal, Ook ik heb een mk gehad in juli. Is er nog een plekje vrij in dit topic? Ik zou graag met jullie meeschrijven. Even kort wat over mezelf; ik ben 26 jaar en heb een dochter van 13 maanden. We willen graag een tweede kindje en hebben helaas in juli een miskraam gehad. Ik ben nog niet ongesteld geweest na de mk en morgen krijg ik een echo om te kijken of alles er goed en 'schoon' uitziet. Hopelijk is dat zo en word ik gauw ongesteld zodat we weer aan de klus kunnen. Groetjes Lais
Hoi, Even mijn vorige bericht gelezen en het staat er inderdaad wel een beetje verwarrend. Sinds dat mijn zoon een jaar was wilde ik eigenlijk al een tweede, maar eigenlijk vonden we het nog een beetje vroeg. (eigen mening) Ook hadden we besloten te wachten tot mijn man klaar was met zijn studie. Het gevoel werd steeds sterker en toen hadden we het idee dat het ook wel eerder kon. dus zijn we in februari begonnen. Gelijk zwanger, maar helaas een miskraam in april. Gelukkig wel gelijk regelmatig ongi. Dus nu zitten we in de 4e ronde. Ik kan bijna niet wachten tot vrijdag!
Hi allemaal Vraagje wie voelde zich na miskraam (niet meteen maar na een week of anderhalf) ook zo miselijk niet overgeven maar wel naar gevoel En hoelang kan een zwtest nog posi geven Voor de rest gaat alles goed nog steeds een beetje buikpijn en af en toe nog wat bruin bloed Wachten op klusperiode LIEFS nony
Bij mij is het via curretage gegaan helemaal de eerste week erna nergens last van gehad maar de week erop hele erge buikpijn ook naar de huisarts enzo geweest, waarschijnlijk waren het de darmen die weer op hun plek moesten komen en de hormonen tieren natuurlijk nog steeds door je lijf en normaal gesproken wordt je na 4 a 6 weken weer ongesteld en dat is het teken dat je lichaam ik zeg in principe weer normaal is. xxx Joyce Sterkte meid!
hey nony ik heb op 15/7 een miskraam gehad en heb dat nu ook af en toe. Maar ik heb bij mij het idee dat ik me zelf gek loop te maken omdat ik zo graag weer zwanger wil zijn. ik heb nog steeds last van mijn buik moet donderdag naar de gyn voor de 3 keer kijken of nu alles schoon is. ik hoop het zo want we willen door. het bloeden is bij mij nu helemaal gestopt. oja ik heb een test gedaan een maand er na en was nog steeds positief dus moet je nagaan hoe lang het nog in je kan zitten. wens je in ieder geval heel veel sterkte toe
Hoi dames, Ik voel me nog steeds belabberd... Weet niet wat ik heb, precies de slag van alle verdriet ineens...
Het hcg hormoon kan tot 8 à 9 weken na de mk nog in je lichaam zitten dus het kan indd zijn dat je nog posi test...
vervelend meis dikke knuf voor jou meiden die op de lijst willen ff je nod datum doorgeven kunnen jullie erbij op
Dank je wel voor jullie duimen, maar ben toch ongi geworden. Na 3 dagen overtijd. Jammer, maar op naar ronde 2!
assie eerst en vooral gaan m'n duimen draaien voor u voor een positieve test, waarvan ge zeker 9 maanden op u roze wolk zult verblijven. princess meis, je mag me steeds een pbke sturen he. Je lichaam en je geeft is compleet van slag het is nog zo vers he. maar ooit zullen we weer zwanger zijn en zal ons sterretje terug naar onze moederschoot neer dalen. Kop op meis , we komen er wel hoor....