Jeetje meiden, wat gaan jullie hard met z'n allen. Ik kan jullie bijna niet meer bijhouden. Droom en mama, hartelijk gefeliciteerd. Als alle zwangeren nu eens wat HCGtjes uitstrooien hier, dan kunnen wij afwachtenden ze opvangen, hihi Natas en Marije, heel goed, gooi al het verdriet er maar eens uit. Het neemt je verdriet welliswaar niet weg, maar het lucht wel ff lekker op. Marije, wel herkenbaar hoor, denk je dat je je verdriet hebt verwerkt en dan komt het toch nog op de gekste momenten naar boven zetten. Bijvoorbeeld wanneer je van een ander hoort dat ze zwanger is. Zij wel, maar jij niet. Natuurlijk gun je het die ander, maar jezelf toch net ietsje meer. Geeft niks hoor. Hebben we denk ik allemaal wel last van.
hallo meiden, goedemorgend, heb net getest en negatief, dus we wachten op de en gaan door naar een volgende ronde
Goede morgen, Balen zico dat je negatief hebt getest, je kunt het nog altijd afwachten tot je echt overtijd bent...Mocht je dan nog niet ongi zijn, dan kun je opnieuw testen..Suc6 Hoe gaat het verder met je?
redelijk goed, we hebben al positief nieuws gehad ivm met ons huis. We krijgen een nieuwe lening en de intresten van de andere zouden we krijgen als ik het goed begrepen heb. Nu effe afwachten ga straks nog eens bellen want we hadden rond 22.00 u er telefoon over gehad. Ook zouden we nieuwe lening zonder bijkomde kosten krijgen, ben kerjeus. Als dit is is er weeral een enorm lichtje in het donker
Ik weet niet of je dit al eerder hebt verteld, maar dan heb ik erover heen gelezen..Hoezo een nieuwe lening voor het huis als ik vragen mag? Want weet niet waar dit over gaat :-s Maar het klinkt goed Moest je morgen naar het ziekenhuis? Ben de weg een beetje kwijt, sorry...
Ik ben vannacht zo niet lekker geweest, zoveel bloed verloren die stomme ook, na mk lijkt het allemaal wel veel erger....Voel me nu ook echt een beetje slap.... Wie herkent dit... Nou ja laten we het er maar ophouden dat het een mooie schone lei wordt.... LIEFS nony
Hai nony, Na mijn mk is mijn ongi ook veel erger geworden...Maar ik heb niet zoals jou dat ik op dag 4 nog zo erg bloed..Hoop dat het snel voorbij is voor je! Liefs
ik heb sinds mijn mk ook meer bloed met mijn ongi...vooral de eerste 2 dagen en ik verlies ook langer bloed/bruin..echt niet grappig
Ja, dat heb ik ook..dat ik heel lang dat bruinig aanhoud...2 dagen heel erg, 3e dag minder en dan zo tot dag 5 soms 7 bruinige drap...sorry voor de ranzige uitspraak
@Marije Lijkt me ook verschrikkelijk voor je. Als ik de boel zou regeren dan zou ik iedereen weer zwanger maken voor hun eerste uitgerekende datum. Maaja... ik heb helemaal niets in te brengen. Alleen maar geduld. Vanaf vandaag zou mijn NOD of WOD kunnen zijn. Heb heel de tijd gezegd, en gedacht dat het toch niet raak zou zijn. Geen duidelijke ovulatie getest en gemerkt, 1 keer rond die datum geklust. Maar nu, vind ik het toch wel weer spannend worden.
@Zico Vervelend meid. Je bent de eerste tester van deze week geloof ik. Wij staan samen op het lijstje voor 27-10. (zou voor mij dag 27 zijn, net als na de curretage. Ik wacht vandaag (d25)af en denk erover om morgen te testen. Eigenlijk zou ik liever willen wachten tot zaterdag. We gaan echter een weekendje weg, met veel anderen en ik wil liever samen testen dan meteen bij zoveel anderen te zijn. Bovendien als ik posi zou testen, dan wil ik niet drinken. En anders kan ik dan wel een glaasje gebruiken.
succes voor de testers! Anna veel plezier het weekend en duim voor een posi test! heb nog geen tempstijging omdanks vet posi ovu test op dinsdag!En blijf beroerd uit bed komen!laat de griep dan maar goed doorzetten!
Zo ladies ben ik ook weer ff zico fijne vakantie meid Annne heerlijk weekendje weg Geloof dat vele niet lekker in de botten zijn ben benieuwd hoe mijn ongi nu weer lopen theoretisch gezien zou ik vandaag/morgen mn ei moeten hebben moet zeggen het rommelt wel weer wat bij mn linker eierstok na mn mk van vorig jaar ben ik niet erger ongi geworden of zo 2a 3 dagen
'k kwam er nl. toen ik naar het toilet ging achter dat ik mijn string verkeerd aan had getrokken... Als ik ongi ben doe ik altijd oude aan en vanmorgen heb ik er een half duf gepakt en in het donker aangetrokken. Mmmm vond alwel dat hij zo weining meerekte .... Net op het toilet, blijk ik mijn benen door een been en de bovenkant te hebben gestoken.... had hem dus aan met het kruis in mijn linker zij zeg maar..... mmmm... ... Dit valt in de categorie bruine en zwarte laars naar het werk aan hebben, alleen kan gelukkig niemand dit zien!
Jeetje wat is hier veel gekletst zeg! @ Nony: nou, zijn ze er eindelijk door. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Wel balen 1 dag voor jullie bruiloft zeg.. Alleen als het positief is dan is het wel weer fijn natuurlijk! @ Aura: Welkom meid (of had ik dat al gezegd?) @ zico: Dank je voor je lieve woorden! Hoe is het nou met jou? @ Latoya: gelukkig kwam er nisk uit bij jou en moet je het idd hoe moeilijk het ook is houden op domme pech! @ Ellen: over die pillen zijn wel goede berichten he?! Moet ik ook maar eens proberen! Ik hoop dat jij volgende nod ook met positief nieuws komt! @ Natas: toch bedankt voor het duimen! Onze tijd komt ook nog wel! 8) @ Jakcy: Welkom en heel veel succes en sterkte nog natuurlijk! @ Marije: Dikke knuffel! Laat die tranen maar lopen, ze moeten er toch uit! Ik hoop dat de zon voor jou ook snel gaat schijnen! @ Sam & Wwjc & Inez&Liesje&Gerda: hoe is het nou met jullie meiden? @ Anna: Jou NOD komt ook steeds dichterbij! Spannend meid! @ Danjo: hopelijk si het je ei, die je goed kan gaan benutten! Hier alles weer ok. veel bloedverlies. Gisteravond wel een huilbui gehad, en ik was erg beroerd. Verwarming stond te loeien en ik lag te klappertanden op de bank... Ik lag vannacht helemaal dubbel gevouwen op bed, vriend maakte me wakker om te vragen of het wel ging! hahaha! Het ging prima... Ik heb gigantisch geslapen. Bij elkaar meer dan 10 uur vannacht ofzo.. Nu gaat het wel weer, de normale ongikrampen, maar wel ietsjes heftiger! We gaan er weer met goede moed tegen aan... Vriend en ik hebben gister wel goed gesproken - iets waar we TE vaak niet zo goed in zijn samen - dus dat is wel fijn! Hij is heel lief geweest... Heeft de hele dag geduldig met mij op de bank gezeten, en mijn haren maar strelen! Nu weer aan het werk, wel fijn die afleiding!
ik heb dat 's morgens vroeg ook wel eens...dan trek ik hem in het donker aan en dan kom ik er pas achter als ik een plasje ga doen...dus je bent niet de enigste muts die daar lats van heeft hoor