met Liesje is het wel goed hoor...zit op de wachtbank tot 5 nov.... temp is mooi hoog, nl. 37.2 met vage symptomen... Lola hoe is het jou nu?
Hai Lola, Fijn dat je er weer bent..Ik had het gisteraaf nog over jou..zei tegen mijn schoonzus wat er was gebeurd...Maar ben blij dat het weer wat beter met je gaat..en dat je er positief over blijft denken! Hoop echt dat het weer super snel raak is voor ons en dat we het dan 9 maanden bij ons mogen dragen totdat het gezond geboren wordt! Liefs
Ja als je ellen heet inderdaad wel ja... Pfff... maar dat van die 2 verschillende laarsen was erger. Gelukkig heeft bijna niemand het gezien. Tot ik thuis kwam en mijn mannetje helemaal dubbel lag.... Had daarna wel 2 dagen pijn in de benen want de hakken van beide laarsen waaren natuurlijk ook niet evenhoog! ( Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar dommer .... )
HEY dames, Even een kort berichtje. Hier gaat het wel aardig. Nog steeds ongi, en omdat ik nu veel meer bloed verlies ook nogal hoofdpijn (denk dat dat daar van komt). Gister al en vandaag ook. Heb thuis al een paracetemol gehad en het gaat nu nog goed. Gelukkig maar want heb vandaag 24 kleuters om m'n hoofd tetteren.. HAHA.. Nou over 10 minuten komen de eerste kinderen weer binnenstromen, dus ik zal nog even naar de wc.. Vertel vanavond wel even verder... X SAM
Neej, dat heb ik nog nooit meegemaakt..2 verschillende laarsen...Mjah, misschien heeft iemand het wel gezien, maar dacht misschien dat het zo hoorde hahaha...Als het toch niet opviel haha! Wat grappig..
En nu ben ik dom bezig hahaha...stak ik net een sigaret op..leg ik hem ff op de asbak zodat ik kan typen..steek ik zo een nieuwe erbij op..dus ik wou mijn as aftikken, zie ik mijn andere nog branden....Beetje dom he hahahaha!
Over schoenen gesproken.. Een aantal jaren terug toen ik nog parttime bij de hema werkte, ging ik vrolijk vrijdagavond naar het werk... Hup met de bus, door de winkelstraat lopen, kom ik op mijn werk, heb ik mijn pantoffels aan! Nou, ja ik stond bij het gebak, brood, kaas en vleeswaren, dus de klanten konden het niet zien in ieder geval! maar het was wel lekker lomp!
Ja, maar mijn schoenen die op dat moment favoriet waren liepen ook heerlijk zacht, dus ik dacht het zit wel snor! Nou warne het niet echt opvallende pantoffels, maar het moet er wel raar uitgezien hebben!
haha dames lig hier weer dubbel hahahahaha Ik ga zo ff met de hond het bos in en dan weer terug naar de winkel ff weer wat vergeten schiet lekker op zo he
Ben blij dat er hier weer gelachen wordt...Ik ga zo ook ff met mijn oppaskindje naar de winkel..de andere 2 zitten nu op school, dus kan ik mooi ff snel gaan Tot later! Liefs
@ Danjo: ja heerlijk wandelweer voor het bos! Geniet ervan! Balen dat je wat vergeten bent, moet je weer! haha! @ Latoya: Winkelse!
ja daar baal ik ook van en het stond nog wel op mn lijsje GRR Maar ja had het lijsje en dacht nog koffie maar liep bij het vriesvak pakte ijs en hups na de kassa Thuis dacht ik neeeeeee