Ik ga nu ook lekker aan de wandel met de hond (vrije dag vandaag), maar ik zorg er wel voor dat ik m'n wandelschoenen aan trek!
doe dat maar lekker wat voor honden hebben jullie eigenlijk haha ik heb een bernersennen Danjo een echte lieverd
Dat zijn toch giga honden of niet Danjo? Mijn schoolvriendinnetje van vroeger had ook zo'n hond thuis. Timootje heette die! die kwam dan altijd aanrennen en ging dan het liefst met de voorpoten op je schouders staan om je ff van dichtbij te kunnen bekijken ... 8) Wij willen ook ooit nog wel een hond maar we willen nu eerst een kind
jah haha idd vrij groot maar echte lieverds en echte kinder honden jah en tegen je aan staan erg herkenbaar zal ff foto plaatsen Fotos van pup en volwassen
Zo, ik ben weer terug van de winkels...de winkel is hier dichtbij..Maar mijn oppaskindje van 3 wou met haar fietsje mee, dus dan kun je je wel voorstellen hoe lang je erover doet Maar, ze is weer verwend..Ze heb een ijsje gehad en een zak met snoepjes, kan ze ze lekker delen met haar broer en zus strax...En zelf heb ik net een patatje met en een frikandel gehad, ben nu gewoon misselijk :-s Maar goed, ga mezelf niet gek maken hoor..Zie het wel volgende week Liefs
HEY Kletstantes. Ik ben invalkracht. Ben voor de zomervakantie afgestudeerd en er is hier in het noorden nog weinig tot geen werk (als vaste kracht). Dus ik mag elke ochtend op de telefoon wachten om te horen of ik wel of niet kan invallen.. Behalve vanaf 1 november dan heb ik in ieder geval de woensdagochtend vast. Maar heb er vandaag heel wat dagen bijgekregen om in te vallen. Ben de komende weken al aardig volgeboekt! Wel even wennen. Haha dames, want een lekkere lompe acties hier. Ik heb wel eens gehad dat ik m'n string binneste buiten aan hand, maar dat is dan ook het enige geloof ik.. HIHI.. Wij hebben een kruising mechelse herderX schotse collie. Erg komisch beest. Zal wel even een link sturen voor een foto. Hij is 2 jaar. En we hebben sinds een dik half jaar een Jack Russel erbij van nu een jaar. Ook een schatje! Eigenlijk twee super schatjes.. HIHI.. http://www.mijnalbum.nl/Foto-AS4KLVJB.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8EEU3VFW.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-4F4RTTEW.jpg X SAM
Trouwens.. Kleuters worden ook steeds erger. PFFF:S Ik had een kindje die constant aan het slaan was. Andere kindjes die naar elkaar spuugden. Weer anderen aan het schoppen.. PFFF.. Lekkere kleuters....
Gaat goed, ben echt aan het wachten nu tot de komen. Ben het stilaan wel wat beu aan het worden, we beginnen in november aan onze 15 maand zonder hulp. Daarom ga ik eens bellen voor een afspraak als we terug zijn van ons weekje vakantie. Welke hulpmiddelen zouden we kunnen kiezen, m'n man z'n zaadjes zijn inorde en ik ben ook ok. Enkel denken ze dat het door m'n leeftijd zou komen dat dit 3 de wondertje zo lang op zich laat wachten. Wanneer begin je ergens in je cyclus met hormonen en dergelijke. Anders moet ik proberen morgen nog een afspraak los te krijgen.
Hey sam leuk hoor ik ben een echte honden freak er gaat ook zeker een 2e berner bij komen Zico meis ga lekker genieten van je vakantie Hoe lang ben je nu al bezig meid Bij mij duurde de eerste x ook 14 mnd en de keer erna 10 mnd ,,en wij zijn beide in orde raar toch dat is het enige wat vreet aan me waarom duurt het zo lang ,,Maar meid onze tijd komt nog geloof me
we hebben eerst 1 jaar bezig geweest met adoptie dat plan is ook al afgesprongen. Toen in september 2006 spiraal laten verwijderen , we gaan volgende maand, dus november 15 de maand in. Vroeger moest m'n man maar naar me knipogen en was al zwanger nu moet hij alle standjes en moeite doen en nog nikske we hoopten tegen december 2008 toch een kleintje in onze armen te hebben, dit zou de periode geweest zijn voor ons adoptiekindje dat we het mochten gaan ophalen in china. Toen we zelf begonnen had ik zoiets van in 2007 lopen we achter een kinderwagen, daar hebben we dus lekker naastgepakt, nu moeten we oppassen of we gaan 2009 al in
Ik had het vroeger niet zo op honden. Alleen de honden die ik kende. Maar toen kreeg ik wat met mijn man- in - spe. Die hadden een duitse herder. En wat had ik een hekel aan hem. Altijd grommen.. Ja achteraf bleek dat hij het allemaal niet meer goed zag en daarbij vond ik hem eng omdat hij gromde.. Dus geen goede combi. Maar heb altijd wel graag een hond willen hebben. Toen we een jaar samenwoonden hebben we toen Spike gekocht. We zouden wel/ niet / wel / niet.. Maar toen we hem op marktplaats zagen als pup waren we verkocht. We hebben gebeld, smiddags meteen opgehaald.. Helemaal SUPER.. En heb er nooit spijt van gehad. En mijn angst voor onbekende honden is er helemaal niet meer.. Die van mij zijn lekker sociaal en vinden het heerlijk met andere honden! Ik erger me aan mensen die hun hond optillen omdat Spike eraan komt.. Vanochtend nog overkomen. Ik zei; hij eet ze niet op hoor! PFFF.. Domme acties.. Hoe krijg ik m'n hond bang.. nou zo! Ooh, wordt alweer een lang verhaal! HAHA.. sorry..
Alleen een pup cursus ,Danjo luistert eigenlijk harstikke goed Loopt meestal los mee moet wel zeggen dat ik een aardig strakke hand heb en manneke ook
de kosten blijven hier oplopen, eerst was er een schatting gemaakt 13.000 euro + de kosten van je kinderen als ze mee het kleintje gaan afhalen. Alsook moet je 3000 Euro in het weeshuis achterlaten + 1500 euro papieren ginder inorde te brengen. Alsook de wachtlijst is volgens vrienden weeral opgeschoven. Je doet het om den duur niet meer voor het goede doel, het is 1 grote keten geworden als je alles bekijkt. Erg zo te zien dat met de jaren alles veranderde. Eisen zijn ook groter geworden ed.... Ook heb ik een zwaar ongeval gehad en tot hiertoe zijn m'n medische kosten opgelopen tot bijna 19.000 euro aan operatie ed. Dus we hebben onze centjes anders moeten investeren. het was toen kiezen voor een kindje uit china of m'n gezondheid, ook over men gezondheid deden ze heel moeilijk. Ik kom ooit in een rolstoel terecht door m'n kwetsuren, dat is geweten. Daarom maken we er gewoon het beste van nu, nu alles nog kan.
jeetje das niet niks zeg maar moeten jullie ziekte kosten zelf betalen gezien je zegt dat je zoveel kosten heb moeten betalen?
En hebben we ook geopteerd voor een eigen kindje, onze wens voor een 3 de kindje was heel groot. Als onze kinderen ooit kiezen voor een adoptie zullen we 200% achter hen staan. Het zou onze droom een beetje mee uitbrengen. Ooit hoop ik het geld van de tegenpartij terug te krijgen, maar hopen doe ik daar ook al niet meer mee. We zullen wel zien, heb me er ooit ziek van gemaakt dat ze zo moeilijk deden, ben in m'n recht en wordt behandeld nog erger dan een crimineel