Jeetje Zico. Wat een verhaal.. Echt jammer idd dat het zoveel moet kosten! Eigenlijk is dat niet normaal! Allemaal klote dus.. Nou hopen dat je snel weer zwanger bent en dat alles dan WEL goed gaat! X SAM
Heb operaties in priveekliniek gehad en ze hebben nog niets van iets terug betaald, heb 11 maanden thuis gezeten voor m'n nek, 3 maanden voor m'n borsten, nog maar te zwijgen over het emotionele en psychische. Ze duwden letterlijk me de grond in. ze zeiden tegen me dat ik beter rechtstreeks in de rolstoel had gezeten, want dan wisten ze dat het daadwerkelijk van m'n ongeval was. Ik zat als passagier vooraan in een wagen van m'n collega toen we achter werden aangereden toen we voor een rood verkeerslicht stonden, de vrachtwagen had geen remspoor, hij verteldde dat hij een groen licht had gezien ipv een rood en geen wagen had zien staan. Later heeft hij bij de politie een heel ander verhaal gegeven , de lafaard
ik duim voor jou ook, trouwens voor iedereen, ik gun het ook iedereen. Het is een vereiking voor je relatie.
Babyboom : oh dat wordt echt janken vanavond want ik huil al als iemand aardig naar me kijkt! Gaan jullie allemaal kijken?
Wat leuk, een Benner! Die zijn zo lief, van die goedsullen. En Sam, jouw mix collie/herder vind ik helemaal geweldig! Mijn vorige hond was een kruising collie. Mijn huidige hond, Raisa, komt uit het buitenland. Ze was een zwervertje in Spanje. Ze heeft daar een gebroken achterpoot gehad wat nooit behandeld is dus die poot ontziet ze. En verder is ze erg angstig en hangt ze aan mij. Een heel zacht hondje, een gestreept miepje met een pluimstaart. Link naar een foto : http://img.photobucket.com/albums/v235/ ... orl030.jpg
Ooh Natas, die is ook lief! HIHI ALlemaal superhondjes hier op t forum!Spike zit nog meer in hoor. Z'n moeder was die kruising en hij lijkt er sprekend op. Het karakter heeft ie van z'n vader.. Ook liever lui dan moe..HAHA, hij ook..dus vandaar een superlieve en rustige Jacky erbij, maar die het wel leuk vind om te wandelen.. Spike is nu helemaal in z'n element sinds zij er is..Supercombi.. Maar zn vader was een superkruising..HAHA onherleidbaar
Ja berners zijn ook super.. Echte lieverds.. Al kan het ook verkeerd..maar goed dat kunnen alle honden natuurlijk!
tuurlijk achtergrond zegt ook al wel heel wat en je hebt het zelf ook grotendeelds in de hand he elk ras kan wel wat mee zijn ook al zijn het lieve honden
Maar mn Danjo is een echte lieverd kan goed met kinderen ,met iedereen trouwens en het is gewoon een hele trouwe hond
Sam (onze Jack Russel) is ook gek met kinderen. Is opgegroeid met 4 kleine kinderen en dat merk je echt.. Helemaal geweldig. Spike is nog wat lomp, maar ook heel erg lief! HAHA jij gebruikt dus ook de hondennaam.. Sam is een teefje, maar ze luisterdeal heel goed naar haar naam..dus maar zo gehouden..
Lief hoor al die hondjes Wij hadden thuis vroeger altijd een bouvier. Echt een droppie. Toen hadden ze nog gecoupeerde staarten. Als ie dan blij was ging dat heel leuk snel heen en weer. En hij raakte ook altijd helemaal in de war als ie weer getrimt was. Dan durfde hij zich niet eens te laten zien.. Alsof hij zich schaamde Zico meid wat een toestanden allemaal...Is er in Belgie geen fonds die uitkeerd als de tegenpartij niet wil of kan betalen? Dat is bij ons wel. Of is het gewoon nog steeds een geschil? Ik denk dat ik vanavond ook maar eens ga kijken. Hoe laat komt het?
yep Dan= van danny mn manneke Jo = van MarJOlein haha danjo is bij de fokker van pup afaan kleine kinderen gewend ,en mn zus dr kinderen is ie ook mega gek mee ,en als de kinderen hier uit school komen staat ie in de vensterbank haha soms ga ik dan ff met hem naar buiten vindt ie helemaal te gek Tja en wat is lomp danjo is groot dus een kind wat nog niet goed op de benen staat kan ie ook wel omver lopen