Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Sam8 - Ja tot nu toe goed nieuws... En dat moet natuurlijk ook wel zo blijven he! ;)
    Als ie vrijdag bijgetrokken is en we zitten dan op 3... dan wordt het alsnog gestaakt he..
    Maar goed.. dit is al een mooie stap! ;)

@Jooze - Tis niet dat ik een tweeling wil ofzo hoor ;) Oke... als ie er komt is het goed...
    Maar ik heb meerdere pendels staan die zeggen dat ik een tweeling krijg..
    Vandaar die tweeling ;)

Alle meiden: Dank jullie wel voor jullie lieve woorden... Ben echt blij met dit goede nieuws!

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Is ook wel lang maar voor je het weet zijn we weer een half jaar verder en wonen we er al lekker...

@wishgirl is ook gewoon gezellig hier :D

kon er iets ernstigs zijn met jill?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ischa.. Ik sluit me helemaal bij Wishgirl aan!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames laten we gewoon positief blijven, net als pippo maar niet kwam vertellen dat ze zw was ;) !
    Komt vast goed..

Ja ok Wishgirl.. Maar dat komt vast goed :D Ik duim.. Vrijdag wordt onze dag.. Jij goed nieuws en ik word niet ongi ? ;)

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

@goudvis - Ik weet het dat het hier gezellig is... hihihhihihi... Ik schijn er mede oorzaak van te zijn ;))))))
    Voordat ik hier kwam werd er niet gemaild haast meer werd mij vertelt en met mijn komst is iedereen weer als een gek gaan mailen ;) Hahahahha

Jill moest naar het ziekenhuis omdat ze nog niet ongi geworden is na de mk. Nu komt het sporadisch voor dat er complicaties zijn om ze maar zo te noemen en ze is er bang voor dat ze dat heeft... Maar goed... Er zou vanmiddag gekeken worden wat de oorzaak is van het niet ongi worden...
    Ze zou echter meteen terugkomen en het ons vertellen en dat heeft ze nog altijd niet gedaan dus....

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Sam - Deal! Ik denk zelf zaterdag insemineren als het gewoon doorgaat....

En jij niet ongi...

7. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    goeie avond dames!

ik was begonnen met bijlezen, maar dat heb ik gestaakt dus euhhhh is er nog nieuws?

hoe is het gegaan met wishgirl? en met jill?

en ik vind het liefs dat jullie me gisteravond en vanmorgen succes hebben gewenst voor bij de gyn, maar ik moet pas de 29ste...
    liefs Jas

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zaterdag ook niet ongi.. Graag t/ m sept geen bloed.. :D HAHA :D

9. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    wishgirl, ik lees iets over zaterdag insemineren?
    dat zou wel super zijn meid!

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jas - Oeps.. hebben we je verward met Jill... Ik ook?
    Ach wat stom van me...
    Dat vind ik nou vervelend voor Jill....

Met mij is het goed gegaan... Ik denk dat ik gematst ben door de fert.arts ;)
    Er waren 3 eicellen.. 2 van 13 mm ruim en 1 van 11 mm. Aangezien deze laatste 2 mm kleiner is en aan de linkerkant (de kant waar ik mijn bbz had en dus minder wenselijk)zit, mag ik gewoon doorgaan met Puregon 100 en vrijdag terugkomen.
    Ziet alles er dan nog goed uit zoals nu dan mag ik cito bloedprikken en dan zaterdag of zondag insemineren...

Eigenlijk dus wel 3 eicellen... maar ik mag toch nog even verder ;)

11. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    als er 1 schaap over de dam is dan..... :)
    ik heb je een pbtje gestuurd voor te pendelen ben benieuwd wat er uit komt.
    Ben tijdens de zwangerschap weleens gependeld en ik zou een meisje krijgen maar helaas zullen we dat niet meer weten.

@jas het nieuws is dat ik nieuw ben :p

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik had vanochtned ook jas getypt..succes.. Maar is Jill.. Ik las idd dat iemand Jas zei vandaar dat ik dat dus ook typte. Maar is JILL.. :D

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

@goudvis -Ik heb het gezien, maar je zal nog even geduld moeten hebben meid... Door een computercrash heb ik een achterstand opgelopen van een aantal dagen.. en ze blijven binnenstromen ;)

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja ik bedoelde dus ook Jill...

Maar kwil nu wel eens weten waar Jill is en hoe het met haar is eigenlijk....

15. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    nou wishgirl dan ga ik nog even verder met duimen voor je ! kan nooit kwaat toch?

en goudvis, gezellig dat je er bent, alleen de reden waarom is natuurlijk k*t ...

ik hoop dat jill d'r bezoek niet tegen is gevallen....

liefs Jas

16. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Dat geeft niet hoor zit geen haast achter vind het alleen maar leuk dat sommigen dit doen...
    Als die pc`s nou gewoon eens hun werk doen :D

17. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    geeft voor mij niks dat jullie t aan mij stuurde, alleen misschien wel n beetje sneu voor jill, maar misschien had ze t zelf al door dat dat voor haar was bedoeld en niet voor mij ! dat kan toch?

18. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ja de reden is niet leuk maar heb het wel geaccepteerd dat het gewoon niet goed was....
    En nu heb ik jullie hier ontmoet om de pijn maar ff te verzachten...

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap lekker bol de zomer door :D

19. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    jaaaaaa ik ben ook helemaal happy, alweer 5 weken nu, over 2 weken 1e echo en dan idd bol door de zomer en in sept een mooi kindje ... dat zou toch super zijn?

20. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    ik ga gtst kijken.... tot later !

liefs Jas

Deel Deze Pagina