Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Marlie81 (ronde 1) 4. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Kaley (ronde 2) 2. Bruidje77 (ronde 2) 3. Femmes (ronde 3) 4. Mama2801 (ronde2) 5. Droom(ronde7) NOD Oktober 2007 20-10-2007: Nony (ronde 2) -test 21-10-2007: Manon F (ronde 3) , 22-10-2007: Trust1 (ronde 6) 27-10-2007: Zico (ronde 2) , Anna39 (ronde 1) 28-10-2007: Sam0110 (ronde 1) 29-10-2007: wwjc19 (ronde 1) 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November 2007 01-11-2007: Daantje86 (ronde 3), Charlie01 (ronde 4), Rebbel (ronde 1) 04-11-2007: Latoya3stars (ronde 4) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1)na 2e mk 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 11-11-2007: Marije1980 (ronde 6) 12-11-2007: Sabien99 (ronde 6) 19-11-2007: Sam8 (ronde 2), Ellenk (ronde 2) 22-11-2007: Casedy (ronde 4) 21-11-2007 : Natas1 (ronde 3) 25-11-2007: Sas28 (ronde 5),Lola (ronde na vmk) hoi meiden ik kom er even tussen door hoor jullie zijn zo gezellig aan het kletsen. Bij mij zijn helaas de weer gekomen. maar wel eenn paar dagen te vroeg ik snap er niks meer van. voor de mk was alles regelmatig en de 2 rondes erna ook. Maar ja alles zit deze week al tegen heb ook nog last van een stijve nek. wat kan dat zeer doen. Ik hou even goed maar 28 dagen aan voor mij cyclus. alle zwangere gefeliciteerd!
Vervelend meid! Vaag dat het ineens onregelmatig wordt.. Ik heb nu al 5 dagen bloedverlies. Het wordt gelukkig wel minder, maar hoop dat het niet standaard wordt zo.. BAH... Man in spé moet maar goed z'n best doen.. Liefs Sam.. Krijg trouwens net van Sam haar kluifje.. zooo sociaal.. Tuthola
Pff ik heb het koud. Dadelijk lekker een glas warme choco en dan slinger ik de waxine lichtjes maar weer aan. Mannetje gaat trainen en dan vast nog ff in de kantine "kletsen"
Jip en babyboom op de tv maar ik weet niet of ik dat blijf trekken .... En dan mag ik nog niet klagen ik was na 1 keer gericht klussen meteen zwanger maar goed... geen garantie voor de toekomst
Dat was hier ook zo idd.. Maar ik kijk het wel op internet straks.. kan ik de vervelende stukjes doorspoelen..HAHA.
Nou dames, ik zoek m'n bedje vast op.. Had gehoopt dat mannetje bijna thuis zou zijn, maar is ook laat...hmz, nou ja.. spreek jullie morgen weer.. X Sam
weer niks geleerd hahaha maar ach toch wel grappig om te zien vindt dat ifv gebueren toch wel erg heftig
Weltrusten meis, Sweet dreams...... Ja dat ivf je hebt toch eigenlijk het idee dat dat niet mis zou moeten kunnen gaan... Pff baal nu al weer van die k*t tampons. Nog hooguit 2 daagjes en dan moet het over zijn....
Ja idd en dan dat testen Ik zou dat toch echt niet doen na zon behandeling zo voor de cam ,,maar jah wi eben ik he haha hehe hier nog 2 weekjes en dan ga ik ook weer aan de stoei met tampons beter als dat maandverband blegh ken ik die 12 dagen bloeden aan maandverband declareren hahaha
hihi, ja en in het zh krijg je van die mega dikke. Ik had in geen 20 jaar meer maandverband gebruikt hihihihi Wist meteen ook weer waarom, krijg daar rode uitslag van... maar ja dat valt dan weer niet zo op...
ja kan er ook slecht tegen maar mocht absoluut geen tampons gebruiken dus netjes aan de regels gehouden
heeel goed meisje Ik heb me bijna goed aan de regels gehouden. Ik vloeide niet meer dacht ik en toen romantische avond met mannetje gehad eerste keer weer. Maar toen had ik die dag er na weer echt rood bloed. Was dus toch ietsje te vroeg....
Ik sta versteld..HAHA.. Bijna niets meer bijgekletst sinds ik weg ben gegaan gisteravond. Tsjongjongejonge .. Erg lachwekkend hier, nou ja slaapverwekkend ook. Ga zo met de honden uit, maar die zijn nog niet omhoog gekomen voor mij. Ze liggen nog even heerlijk te slapen samen op de bank ... Met andere woorden, ben jij er nu al? pfff.. Nou ik heb slecht nieuws voor ze, maar we gaan zo toch echt aan de wandel.Nou ja, zij aan de wandel, ik op de fiets.. Krijg ik ze net even wat moeier. Gelukkig ben ik vanmiddag vrij. Kan ik dan mijn spullen voor morgenochtend klaar maken want ik moet om 6 uur uit mijn bed morgen. Heb morgenochtend wedstrijd. Pff.. ooh ja.. doe ik voor m'n hobby Nou ja dames, iedereen een fijne dag toegewenst. Ik kom vandaag wel weer eens aanwaaien. Liefs Sam
goedemorgen meiden! hier blijf mijn temp mooi hoog, vandaag weer 37.1 ik sta ook echt helemaal onder de puistjes en mijn darmen zijn flink van streek! pffff... allemaal dingen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had, maar ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou, is eigenlijk te mooi om waar te zijn, meteen na mijn miskraam weer zwanger. ik heb nu ook een test in huis die ik 6 dagen voor NOD kan gebruiken, ultra gevoelig, dus ben benieuwd of ik tot donderdag kan wachten... liefs rebbel
Ik hoop dat die bij jou werkt Rebbel. Ik had ze de vorige keer ook maar die gaf in de benodigde tijd geen positief resultaat. Na 3 kwartier zag je wel een streepje maar die was dus buiten de tijd. (maar was wel goed )