Pffff ik ben nu in 5 kwartier 4 keer naar de wc geweest.. en heb maar 1 kop thee meer gedronken dan anders.. hmmmm ... Weet nu al dat ik voor kwart voor 9 wel weer moet ... hmmz
HAHA ja dat heb ik niet meer in de hand.. Aan het klussen lag het niet.. Hmm.. had wel zin om weer ff te klussen, maar mannetje heeft zo'n hoofdpijn
Ooh goudvis.. dat weet je nog niet.. mijn bijnaam hier is konijn HAHA.. vandaar ook mijn banner.. Maar dames. als ik volgende week mn banner mag veranderen, dan gaat het konijntje weg hoor Heb al een mooie uitgezocht gister
Ik zit voor 50% in de ziektewet omdat ik me nog steeds niet goed voel na mijn miskraam zowel lichamelijk als geestelijk. Ik vertrouw ook mijn lichaam niet meer omdat ik 4 weken met een dood kindje heb rond gelopen en er niks van gemerkt heb. Bij alles wat ik voel denk ik al zou ik dit hebben of dat en ga natuurlijk van het ergste uit. Ik ga ook elke dag als ik om 12.00 uur thuis kom naar bed en dan slaap ik een paar uurtjes en s'avonds ook gewoon weer (maar dat komt ook doordat ik bloedarmoede heb). Mijn baas zei ook pas geleden ik had wel verwacht dat je binnen een paar weken weer fulltime aan het werken was maar het heeft een grotere impact gehad ook dan ik verwacht had.
[-X neej neej dan zeg maar tegen mannetje dat dát geen reden is om niet te hupsen... Sterker nog.... hupsen is het beste medicijn tegen hoofdpijn! Ik heb best regelmatig hoofdpijn en geloof het of niet.... dan is hupse dé manier om het te verlichten en soms zelfs te stoppen... Doordat je klaarkomt komt er een nieuwe stroom (doorbloeding) door je hersenen en dát komt het nou juist ten goede.... Laat hem dit dan maar lezen
HAHA.. Nou hij reageert niet super.. Ben ook bang dat het niets wordt.. Sinds de vakantie is hij erg moe steeds.. Moet weer even in het ritme komen.. elke ochtend om half 5 uit je bed, 5 uur van huis en 5 uur thuiskomen is ook niet niets natuurlijk .. Dan zou ik ook moe zijn nu .. Sterker nog.. ik ben nu ook moe En was er half 7 uit
Jill dat werkt alleen niet als je al zwanger bent ik had 3 weken achter elkaar hoofdpijn nou na het hupsen werd het 2x zo erg... Achteraf kwam het dus doordat ik zwanger was... Wel 1 van de 1ste tekenen van wat ik had. Ischa ik ken het toen ik het bericht had gehad van de echo ging ik gewoon door onder het mom het komt er wel uit maar dat kwam niet en na 2 weken kreeg ik een klap en eenmaal na de curretage ben ik ook ff in de ziektewet gebleven en nu heb ik nog vakantie opgenomen. leuke bijnaam Sam dat zegt hier wel wat over iemand zijn er nog meer bijnamen die ik moet weten?
Dat is goede zaak Jill Nou morgen moet ik ook vroeg, donderdag kan ik wel wat langer liggen .. En vrijdagochtend vrij Maar dan ben ik 8 uur ook wel uit mn bed .. Honden uitlaten met vaste groep in het bos Erg gezellig
@Ischa - Een arbo-arts moet je in vertrouwen iets kunnen vertellen... Zeker wanneer jij hem vraagt het er niet met je werkgever over te spreken, mag hij/zij hier met niemand over spreken. Je moet gewoon kunnen vertellen wat je probleem is en kunnen vragen aan de arbo-arts hoe je hier het best mee om kunt gaan! Dus als ik jou was: Ik zou het met de arbo-arts bespreken! @Jill - Ik lees dat het in principe best goed nieuws is allemaal! Je geeft aan dat de arts gezien heeft op de echo dat er een eicel gesprongen is. Alleen daaraan kan ik je niet vertellen wat hij/zij gezien heeft aangezien je ook aan het gele lichaam kan zien dat er een eicel gesprongen is. Het gele lichaam is nl. het omhulsel van de eicel die achterblijft om in het begin het vruchtje van voeding te voorzien. Totdat de placenta deze taak overneemt en dan zal het gele lichaam verdwijnen. Is er geen zwangerschap zal het gele lichaam ook verdwijnen. Wat wel raar is, is dat ze niet even je hcg heeft geprikt. Dat had ik wel even laten doen. Je had toch ook een positieve ovulatietest? Of was jij dat niet?