Visje zwemt nog wel ff door hoor die is nog lang niet moe... en ik heb tenslotte vakantie dus doe lekker relaxt aan...
truste pippo en goeie avond aan de rest ! heb even terug gelezen en nu is mijn batterij bijna leeg... fijn... jill, vervelend dat je nog geen uitsluitel hebt, nou moet je nog langer wachtten en dat duurt al zo lang....balen joh ! en mijn naam: jas dat is gewoon afgekort, iedereen noemt me altijd jas... ik heet jasmijn
ah ik was al benieuwd hoe jij op jas was gekomen maar daarvan dus... Snel ff accu in het stopcontact 8)
dat is waar, heb jij trouwens meegekregen dat de meiden baalde? ze hebben gisteravond mij succes gewenst voor bij de gyn, maar dat was voor jou bedoeld... vonden ze vervelend voor je!
die zit al in t stopcontact, alleen niet in mijn laptop en ik heb geen zin om op te staan.... ik ben niet alleen zwanger, maar vooral heel lui!
@slaperige dames: Welterusten meiden @Jill - Ovulatietesten werken in principe hetzelfde als de zwangerschapstesten ja... Overheen plassen of in urine houden. Controlestreep moet zichtbaar zijn. De test is positief als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep. Is ie licht, dan duurt het niet lang meer... Dan zie je hem steeds donkerder worden Is ie positief dan krijg je tussen de 24 en 36 uur je eisprong. Wanneer je in die tijd gemeenschap hebt zit je zeker goed. Vers zaad blijft 72 uur (3 dagen) leven in het vrouwelijk lichaam en na de eisprong is een eicel nog 24 uur te bevruchten... Snap je? Anders vraag je maar
Heej meiden.... Het lijkt hier wel een chatroom met alweer over de 1500 x gepost! Ik zie helaas Ellenk toch ongi geworden, balen meid! Gelukkig heb je wel het gevoel dat je lichaam weer hersteld is na de mk. Heeeeel veel succes in de volgende ronde! Jill nog steeds geen duidelijkheid, blijf voor je hopen dat het toch nog raak is! Sam: spannend! Jij kunt de dagen nu aftellen! En dus wel enkele tekenen? Wanneer ga je testen? Hier nu volgens mn temp echt duidelijk mn ei gehad. Dacht er eerst weinig aan te hebben, maar nu duidelijk stijging van 0,5 graden sinds 2 dagen, dus dan ws toch weer cyclus van 30 dagen. Zou mooi zijn. Verwacht dan over ong 10 dagen mn ongi....of niet natuurlijk! Testdatum blijft mijn verjaardag op de 28e, mocht het dan nog nodig zijn! Heb er deze keer veel minder vertrouwen in dat de eerste ronde na mk. We hebben goed geklust, maar toch lijkt een zwangerschap heel ver weg. Misschien dat ik mezelf toch een beetje bescherm tegen een teleurstelling. We zullen zien eind van de maand. Liefs Semmi
tot dat ding begint te piepen zo irritant. daar word je wel lui van he zwanger zijn ik was ook niet vooruit te slepen
zo nou ik zit weer op de netstroom, maar maak het niet te laat hoor...morgen kinderfeestje van mijn dochter en in de ochtend een garage zoeken die heel snel (gelijk) mijn uitlaat, handrem en vriem kan maken en me kan voorzien van 2 nieuwe achterbanden..... mijn auto is vandaag vet afgekeurt.....
@Jill - Klopt hoor wat Jas zei... Echt zoooooo stom van mij.. (ik spreek even voor mezelf nu hahaha)....Zit ik compleet de verkeerde succes te wensen...
goudvis, ik zie dat je hier nieuw bent. Wil je nog ff heel veel succes wensen deze eerste ronde na je mk. Wat klote voor je zeg! Hopelijk mag het heel snel weer raak zijn voor je!