uh ik bedoel naar boven te rennen voor een test in plaats van naar de winkel.... pffft er was hier in eens een hard geluid viel iets door de pijp van de kachel dus ik kijken stoot ik keihard mijn hoofd tegen de televisie die ernaast staat... schrok me rot...
Een week overtijd geeft in principe gewoon positief aan ja goudvis als je zwanger bent. Is ie dan nog negatief kun je de ha bellen. En wanneer je er mee bezig bent voel je veel meer goudvis... Dat is normaal! Alle steekjes, trekjes, rillinkjes etc. voel je.. en je ziet ook vanalles... Vervelende is dat al deze ervaringen niets zeggen over wel of niet zwanger zijn: 1. het hoeft niets te betekenen 2. het zijn tekenen van aankomende menstruatie 3. het zijn zwangerschapstekenen Niets van te zeggen dus... Helaas....
klopt maar ging er bij de negatieve test vanuit dat ik niet zwanger was als de 2e nu ook neg was geweest had ik idd afspraak gemaakt bij de HA klopt wel dat je nu sneller dingen opmerkt maar valt ook op omdat ik dat anders niet had ben er wel bewuster van geworden hoe bepaalde dingen voelen... ene kant fijn andere kant ook wel irritant.
Jee wat gaat dat hier snel, ik hoef zeker niet eens te proberen alles terug te lezen? Geen hersenschudding goudvis?
@goudvis - soms geef ik wat extra uitleg aan mensen... wil niet zeggen dat je dat ook hebt gehad of dat je het had moeten doen hoor meid Ik heb gewoon teveel samengewerkt met gynaecologen, fert.artsen, etc. Kan jij ook niks aan doen ))))
Ja gaat super snel ben blij dat ik blind kan typen.... maarre nee geen hersenschudding die schedel van mij is al eens aangetast dus is extra hard Hoe is het met je pat?